Bericht verdwijnt na reageren, zo ook nieuw topic

Technische mededelingen over de werking van dit forum
Carlsson 900

Alleen die enorme lege ruimte (tussen bericht en onderschrift) vind ik wel "storend". Heb al lopen vogelen, maar wordt er niks anders van.
Dat komt dan vemoedelijk doordat z'n bericht te weinig tekst bevat.
Gebruikersavatar
Oceanracer
Geartronic member
Berichten: 22959
Lid geworden op: 06.07.2006 - 12:26
Locatie: Groningen

Bij lange teksten of een quote sluit het inderdaad wel mooi aan. Maar om nou om die reden ellenlange teksten te gaan typen....
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
Gebruikersavatar
gsx750r
6th Gear member
Berichten: 2549
Lid geworden op: 02.01.2009 - 00:44
Locatie: Bij Christina
Contacteer:

mad schreef:.. en gemakkelijk ff checken of er taal-tikfouten instaan... mogelijk nog even wijzigen.
Dat kan natuurlijk, net zoals op het oude forum, nog steeds door eerst op Preview te klikken en dan je bericht kritisch te bekijken om het vervolgens via Submit te plaatsen..
Ik doe dat altijd maar daarmee wil ik niet beweren dat ik achteraf nooit alsnog fouten moet wijzigen of besluit de tekst aan te passen!
Als ik mijn tekst achteraf wijzig/aanpas doe ik wel altijd mijn uiterste best om deze niet zodanig te wijzigen dat evt. reacties die er al op zijn, nergens meer op slaan.

En ......... foute beweringen geef je natuurlijk toe in een nieuwe reactie en niet in voorkomend geval snel je tekst even wijzigen....... :police:

Nu we het toch over het posten hebben en het woord quote ook al gevallen is. De citeerfunctie gebruik ik ook maar het valt me op dat er een aantal (veel?) mensen zijn die stomweg een hele bijdrage als quote plaatsen waardoor een reactie onnodig lang wordt en er steeds minder op een pagina passen. Probeer daar eens op te letten en citeer alleen de relevante tekst waarop je wilt reageren. Je kunt immers een quote eenvoudig zelf inkorten.
Het is slechts een vriendelijk verzoek :-)

Rob
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.
Plaats reactie

Terug naar “Berichten over de werking van Volvo-forum.nl”