synchroniseren telefoonboek van iPhone

Alle vragen en tips over het gebruik van de telefoon in de auto. Ook alles over Bluetooth en Parrot etc.
Plaats reactie
RMB
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 08.12.2013 - 17:56

ik ben sinds een paar dagen in het bezit van een V60 PIH Power Blue (prachtige kleur al zeg ik het zelf).
Ben alleen (nog) niet gelukkig hoe mijn adresboek vanuit mijn iPhone 4 wordt overgenomen in het scherm van de auto: de lijst is op voornaam gealfabetiseerd en dat stoort mij geweldig, ik wil gewoon de achternamen op alfabet, net als in de telefoon.

Is er iemand die weet of en hoe dit aangepast kan worden.?

alvast dank voor reactie.
vroonhof
2nd Gear member
Berichten: 83
Lid geworden op: 24.05.2013 - 14:34
Locatie: Nijmegen

Ik heb het zelfde. Het ding sorteert op voornaam terwijl de iPhone op achternaam sorteert.
RMB
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 08.12.2013 - 17:56

Ja echt waardeloos. heb al van alles geprobeerd: alle manieren van vermelding in Outlook op m'n laptop uitgetest, kijken wat dit na synchronisatie in de iPhone doet qua sortering en dan kijken wat de vermelding in auto is. ik kreeg het niet voor elkaar zoals ik dat wil.
Tot nu is het enige dat werkt, maar ongelofelijk arbeidsintensief: in je iPhone (dus niet via Outlook) de hele naam vermelden in het veld "achternaam" en wel op de volgende manier: achternaam, voornaam. Dat zie je dan uiteraard ook in je contacts scherm van de iPhone, maar dat is voor mij nog acceptabel
Plaats reactie

Terug naar “Telefoon in de auto”