Telefoongesprek beeindigen vanuit een andere Sensus stand

Alle vragen en tips over het gebruik van de telefoon in de auto. Ook alles over Bluetooth en Parrot etc.
Plaats reactie
AJST
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 25.07.2013 - 09:09

Hallo,

Ik vraag mij het volgende af. Als ik via bluetooth een gesprek voer in de auto kan ik via de exit knop op het dash of op het stuur het gesprek beeindigen.

Maar als ik via bluetooth een gesprek voer terwijl ik Sensus bijvoorbeeld op navigatie heb staan op het display, dan kan ik het gesprek niet beeingen via de exit toetsen. Die hebben dan de exit functie voor de navigatie modus.

Mijn vraag: Hoe kan je een gesprek beeindigen (behalve op je toestel zelf of als de ander ophangt) als je bijvoorbeeld navigatie actief op het beeldscherm hebt? Is daar een foefje voor of moet je altijd eerst terugkeren naar het telefoonmenu op de Sensus en dan op exit drukken?

Thanx!



V40 D2 R-Design / Ice White / R-Design Plus Line / Business pack Pro / Premium Sound / Scandinavian Line / Verwarmbare voorstoelen / Verwarmbare voorruit / Laadvloer twee niveaus / Extra getint glas achterportieren / noodreservewiel / Afneembare trekhaak / Veiligheidsrek staal / Beschermhoes bagageruimte / Harde kunststof mat bagageruimte
Gebruikersavatar
OGA244
8th Gear member
Berichten: 12279
Lid geworden op: 21.03.2011 - 21:54
Locatie: Skåne

volgens mij gewoon op exit drukken
Gebruikersavatar
Poolrev
5th Gear member
Berichten: 2099
Lid geworden op: 12.02.2007 - 16:32
Locatie: Midden NL

Nee, de knop Exit werkt alleen alleen als je in het telefoon menu-onderdeel zit, of als je gebeld wordt, en er een soort van pop-up tevoorschijn komt.
Morri
2nd Gear member
Berichten: 198
Lid geworden op: 16.05.2013 - 12:05

al gespeeld met kort en lang indrukken van de EXIT knop?

EXIT - kort indrukken om omhoog te gaan in het menusysteem, een actieve functie te annuleren, telefoongesprekken te beëindigen/weigeren of ingevoerde tekens te wissen.

Door lang indrukken springt u naar de normale weergave of als u zich in de normale weergave bevindt naar het hoogste menuniveau (hoofdbronweergave) van waaruit u dezelfde hoofdbronknoppen bereikt als in de middenconsole (4).
*V40 D2 R-Design Plus Line | Black Sapphire Metallic | Business pack Pro | Premium Sound | Scandinavian Line | Verwarmbare voorstoelen | Verlichtingspack 2 | Verwarmbare voorruit | Sensus Connect Touch - met navigatie | Dakspoiler (met vinnen) | 18"; Brock B27 zomervelgen
AJST
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 25.07.2013 - 09:09

Morri schreef:al gespeeld met kort en lang indrukken van de EXIT knop?

EXIT - kort indrukken om omhoog te gaan in het menusysteem, een actieve functie te annuleren, telefoongesprekken te beëindigen/weigeren of ingevoerde tekens te wissen.

Door lang indrukken springt u naar de normale weergave of als u zich in de normale weergave bevindt naar het hoogste menuniveau (hoofdbronweergave) van waaruit u dezelfde hoofdbronknoppen bereikt als in de middenconsole (4).
Nog niet; Ga ik vanmiddag ff proberen!
V40 D2 R-Design / Ice White / R-Design Plus Line / Business pack Pro / Premium Sound / Scandinavian Line / Verwarmbare voorstoelen / Verwarmbare voorruit / Laadvloer twee niveaus / Extra getint glas achterportieren / noodreservewiel / Afneembare trekhaak / Veiligheidsrek staal / Beschermhoes bagageruimte / Harde kunststof mat bagageruimte
AJST
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 25.07.2013 - 09:09

Ik heb het geprobeerd, maar de exit toets werkt niet in dat geval om het gesprek te beëindigen. Het lijkt er dus op dat je altijd eerst terug moet naar het telefoonmenu en dan op exit moet drukken...
V40 D2 R-Design / Ice White / R-Design Plus Line / Business pack Pro / Premium Sound / Scandinavian Line / Verwarmbare voorstoelen / Verwarmbare voorruit / Laadvloer twee niveaus / Extra getint glas achterportieren / noodreservewiel / Afneembare trekhaak / Veiligheidsrek staal / Beschermhoes bagageruimte / Harde kunststof mat bagageruimte
Plaats reactie

Terug naar “Telefoon in de auto”