Belgische folder

Het board om te praten over zaken die exclusief voor de Plug In Hybrid Volvo's van toepassing zijn
Gesloten
Gebruikersavatar
V60_PHEV
4th Gear member
Berichten: 534
Lid geworden op: 01.02.2013 - 18:05

Op zich heb ik nog wel een tijdje voor ik mijn Nederlandse V60 Plug-In moet samenstellen en waarschijnlijk zullen de beschikbare opties dan wel weer gewijzigd zijn.
Toch ben ik, voor de leuk, al wat aan het inlezen in de belgische brochure:

http://esd.volvocars.com/local/be/eBroc ... PIH_NL.pdf

Ik snap niet waarom bij Family Pack staat dat dit niet samen kan met de achteruitrijcamera. (heeft dit met de knopjes op het dashboard te maken?)

en waarom staan de THIA velgen bij accessoires als kostenloze optie? Zijn er meerdere mogelijkheden qua velg/band?

Weet iemand meer?
Gebruikersavatar
RichieB
6th Gear member
Berichten: 2784
Lid geworden op: 13.05.2008 - 17:46
Locatie: Goeree-Overflakkee

Volgens mij zit een unit van de achteruitrijcamera onder de achterzitting. Met de geïntegreerde kinderzitjes is daar misschien niet genoeg ruimte voor?
Tesla Model S 75D, 2018 AWD Enhanced Autopilot 2.5 Sunroof
Tesla Model S 70, 2016 base + black headliner
V60 PIH Pure Limited Edition MY13 Xenium Security Advanced Safety Family Premium Sound DAB+
V70 MY2012 T4 Powershift LE Luxery Line Driver Support Line Family Line
V70 MY2004 Geartronic 185pk
Hoes
2nd Gear member
Berichten: 137
Lid geworden op: 19.06.2012 - 21:12
Locatie: Noord-Brabant

Zou je dit topic niet meteen weer sluiten? Lees een paar pagina's terug op in het "hoofdtopic" en je vind ook al de melding van de Belgische (en Duitse) brochure. Als iedereen voor elk detail een nieuw topic opent wordt het een onoverzichtelijk geheel (voor zover het dat al niet is geworden met al die subtopics. Is mijn mening uiteraard.
Gesloten

Terug naar “Plug In Hybrid Volvo's”