Audi (R)S Rijders.

Filmpjes en andere bewegende beelden
Gebruikersavatar
diesel01
8th Gear member
Berichten: 19847
Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27

Er schijnen tegenwoordig snelle Audi's gebruikt te worden voor zaken die het daglicht niet kunnen verdragen.
De mensen die zich gewoon een dergelijke Audi kunnen veroorloven zijn het haasje want die worden te pas en onpas van de weg gehaalt.
De man/vrouw rijdt wel netjes gezien het tijdstip van aanhouding, overigens toch gewoon Volvo blijven rijden. :wink:
Gebruikersavatar
Laguna-S60
7th Gear member
Berichten: 5798
Lid geworden op: 06.05.2011 - 20:07
Locatie: Zuid West Friesland
Contacteer:

Aaah kijk nu snap ik waarom die RS4 rijder gister niet wou spelen... :lol:

Reden op zo'n mooie oprit richting de snelweg en 3 auto's voor ons reed een RS4 avant. Bij de snelweg meteen naar de meest linker strook toe en op 't gas. Dus nadat die 3 auto's voor ons weg waren ook meteen naar links en in de achtervolging. Audi wist niet hoe snel die weer op de rem moest en weer op normaal tempo tussen de rest moest rijden hahaha :lol:
Meest complete Volvo V40 D2 Rebel Blue
Gebruikersavatar
gsx750r
6th Gear member
Berichten: 2549
Lid geworden op: 02.01.2009 - 00:44
Locatie: Bij Christina
Contacteer:

Als het aan mij ligt, hetgeen ik natuurlijk persoonlijk liever uitsluit, dan hoor ik het wel maar ik heb werkelijk mijn uiterste best gedaan om er iets van te begrijpen.

Wat niet is gelukt:

- geluid uit de filmpjes te persen zodat ik misschien daaruit kon begrijpen wat er gaande was,
- vaststellen dat het een Audi, laat staan het type, betrof die werd aangehouden,
- vaststellen dat het aanhouden zonder reden gebeurde en 'dus' pesterij was,

en zo nog wat 'minor details'

Kortom, ik begrijp er zoals gezegd helemaal niets van. Wat mij het meest dwars zit is dat het me maar niet lukt om in de beelden een Audi S4 te herkennen ! Gaarne enige hulp want als dit alles werkelijk op waarheid berust en zo sensationeel is als men doet voorkomen dan moet ik maar eens wat vaker op GeenStijl en Dumpert gaan kijken.

Dat e.e.a. ten koste zal gaan van mijn gewaardeerde aanwezigheid op dit forum tja dat zij dan maar zo !

Ben trouwens wel blij dat ik Volvo rijd zodat ik ongehinderd door kan gaan met mijn duistere praktijken .........

??

Rob
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.
Gebruikersavatar
Mart van der Steeg
7th Gear member
Berichten: 6353
Lid geworden op: 08.12.2007 - 13:58
Locatie: Sassenheim-Teylingen
Contacteer:

Laguna-S60 schreef:Aaah kijk nu snap ik waarom die RS4 rijder gister niet wou spelen... :lol:

Reden op zo'n mooie oprit richting de snelweg en 3 auto's voor ons reed een RS4 avant. Bij de snelweg meteen naar de meest linker strook toe en op 't gas. Dus nadat die 3 auto's voor ons weg waren ook meteen naar links en in de achtervolging. Audi wist niet hoe snel die weer op de rem moest en weer op normaal tempo tussen de rest moest rijden hahaha :lol:
KLPD treitert hardwerkende Audi-rijders
En bedankt Youssef en Said. En bedankt Brinks-overvallers. En bedankt ramkrakers en tegenwoordige Tony Montana's van de lage landen. Dankzij joellie wheels of choice zijn nu de hardwerkende Audi-rijders de sjaak op de snelweg. De KLPD is sinds enige tijd zeer actief onschuldige bestuurders van high end Audi's (S8, RS6, A8 etc) aan het stalken. Gewoon omdat het kan. Was vroeger de gepigmenteerde petjesjeugd in de Honda Civic steevast de pineut, nu zijn het dus de bestuurders van Duitsche 8-cilinder klasbakken. Onderweg naar klant, of terug op huis aan na een lange werkdag, en daar sjeest weer zo'n gare Volvo-diesel van de asfaltpopo voorlangs. Het bordje STOP VOLGEN gaat aan. (Op dat volgbordje had net zo goed, HEE EEN DURE AUDI DAT ZAL WEL EEN CRIMINEEL ZIJN DOE ES MEEKOMEN kunnen staan, maar dat is natuurlijk veels te lang.) Hoe zulks in zijn werk gaat, is te zien hierrr op dashcambeelden. En vervolgens krijgt Audi-rijdert een doodnerveuze wout aan het portier die denkt dat er Kalashnikovs op de achterbank liggen. Op het onvolprezen audiforum klaagt men steen en been over deze rompslomp oponthoud KLPD-praktijken. En terecht. We kunnen er op wachten dat er een eerbare Audiër door een paniekpolitie uitgeschakeld wordt omdat-ie iets te snel een handschoen uit het handschoenenkastje probeert te pakken. Ja mensen, het zijn andere tijden. Vroeger, toen de onderwereld zich nog verplaatste per modale instappertjes als de VW Golf en/of BMW3.


Pritt Stift | 07-01-13 | 14:10 geen stijl
Mercedes GLA 2020 AMG& Night-pakket, Pano-dak, Multibeam LED-koplampen, Dodehoekassist, 360° Camera met parkeerassist, Apple Carplay & Android Auto, Sfeerverlichting, 19" AMG-velgen & Reality navigatie
Volvo S60 2.4D 2009, 185 pk, PolestarTuning, Drivers ed., HU 650 200W, Orestes velgen, RTI, Xenon adapt,
Electric silver, sunblinds/rolgordijn, veerpootbrug
Volvo C70 2.4T 200 pk Prestige cabrio 2004 moondust metallic

VOLVO S60 D5 2006 HU850 lunar gold
Gebruikersavatar
diesel01
8th Gear member
Berichten: 19847
Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27

Jij zit alweer aan de geest verruimende middelen?
Als je even het linkje op GS(hé gatverrr) aanklikt van het Audiforum en daar een stukje naar beneden scrolt lees je dat de bestuurder van de betreffende S4 uitleg geeft...
Gebruikersavatar
V70/2.4D/2003
8th Gear member
Berichten: 16544
Lid geworden op: 03.12.2009 - 11:03
Locatie: Noord-Groningen

Ik ben te lui, doe eens copy-pasten dan!
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Gebruikersavatar
Ben
Executive Member
Berichten: 40669
Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
Locatie: Even ten noorden van de Paltz
Contacteer:

'doe eens copy-pasten'
Da's toch geen Nederlands joh.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Gebruikersavatar
V70/2.4D/2003
8th Gear member
Berichten: 16544
Lid geworden op: 03.12.2009 - 11:03
Locatie: Noord-Groningen

Klopt, dat is "GeenStijl.nl" taal.
Waar ik uiteraard nooit op zit te lezen.
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Gebruikersavatar
JeroenSpock
7th Gear member
Berichten: 8314
Lid geworden op: 20.11.2009 - 13:22
Locatie: Veendam
Contacteer:

Nog een reden om geen audi te kopen dus :P

Gerrit, heeft de politie nog wel S60's van die bouwjaren? Ik weet niet of ik er in zo trappen. In mijn geval zat er een Audi van de politie achter me aan, omgekeerde wereld.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Afbeelding Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 360.000 km - Vialle LPi
Gebruikersavatar
dutchlimits
5th Gear member
Berichten: 1827
Lid geworden op: 20.05.2011 - 22:33
Locatie: Audi A4 Avant B6 3.0 30v Quattro Zwart

V70/2.4D/2003 schreef:Klopt, dat is "GeenStijl.nl" taal.
Waar ik uiteraard nooit op zit te lezen.
Je bent betrapt, je spreekt hun taal!
RIDES:
Dodge Magnum
VW Corrado G60

EXIT:
Audi A4 B6 3.0 V6 30V QUATTRO
Volvo S40 2001
Polo G40 Genesis
Gebruikersavatar
gsx750r
6th Gear member
Berichten: 2549
Lid geworden op: 02.01.2009 - 00:44
Locatie: Bij Christina
Contacteer:

diesel01 schreef:Jij zit alweer aan de geest verruimende middelen?
Als je even het linkje op GS(hé gatverrr) aanklikt van het Audiforum en daar een stukje naar beneden scrolt lees je dat de bestuurder van de betreffende S4 uitleg geeft...
Heb ik niet nodig want ik ben al ruim van geest !

Maar jij hebt makkelijk praten.
De leeftijd heeft al wel genadeloos toegeslagen en als ik een filmpje moet bekijken terwijl ik tegelijkertijd de hele Winkler Prins en middels een iPad en een Smartphone het hele internet moet raadplegen om er een begrijpelijk geheel van te maken, ja dan ontgaat me weleens iets .......

Rob
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.
Gebruikersavatar
Laguna-S60
7th Gear member
Berichten: 5798
Lid geworden op: 06.05.2011 - 20:07
Locatie: Zuid West Friesland
Contacteer:

JeroenSpock schreef:Nog een reden om geen audi te kopen dus :P

Gerrit, heeft de politie nog wel S60's van die bouwjaren? Ik weet niet of ik er in zo trappen. In mijn geval zat er een Audi van de politie achter me aan, omgekeerde wereld.
Denk 't niet..., maar denk wel dat er genoeg mensen rond rijden die bij het zien van het front van een R meteen aan de KLPD denken :lol:
Meest complete Volvo V40 D2 Rebel Blue
Gebruikersavatar
Mart van der Steeg
7th Gear member
Berichten: 6353
Lid geworden op: 08.12.2007 - 13:58
Locatie: Sassenheim-Teylingen
Contacteer:

R? Dan moet het wel een kenner zijn die dat in de achteruitkijkspiegel kan waarnemen. Mogelijk de algehele Volvo S60 (D5) look? Of je zet een blauwe pit op het dak.


Dienst: KLPD Verkeerspolitie
Steunpunt: Breda
Soort voertuig: Video Registratie Onopvallende Surveillance
Roepnummer: ****
Merk & type: Volvo S60 D5
Kenteken: **-***-*
Byzonderheden:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Mercedes GLA 2020 AMG& Night-pakket, Pano-dak, Multibeam LED-koplampen, Dodehoekassist, 360° Camera met parkeerassist, Apple Carplay & Android Auto, Sfeerverlichting, 19" AMG-velgen & Reality navigatie
Volvo S60 2.4D 2009, 185 pk, PolestarTuning, Drivers ed., HU 650 200W, Orestes velgen, RTI, Xenon adapt,
Electric silver, sunblinds/rolgordijn, veerpootbrug
Volvo C70 2.4T 200 pk Prestige cabrio 2004 moondust metallic

VOLVO S60 D5 2006 HU850 lunar gold
Gebruikersavatar
diesel01
8th Gear member
Berichten: 19847
Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27

Hahaha ik weet het, u is te lang weg uit het land waar stilstand ook achteruitgaan betekend...
Ik heb geprobeerd om via het audiforum het bronnetje te pakken te krijgen alleen kan ik mij niet scheren hier op de bank, man, man, man wat duurt dat lang om de pagina geladen te krijgen.
Het verhaal is dus zo dat de beste man in een vrij recent model S4 rijdt en in 14 dagen tijd 2 maal is aangehouden puur omdat men de papieren van de bestuurder wil inzien, 1 van de agenten geeft ook toe dat de auto belangstelling wekt.
Niets mis mee overigens want je koopt niet een dergelijke auto omdat je incognito over s'lands heere wege wil, toch.
Tijdstip van beide controle's is ook 1 waarbij ik doorgaans in een warm bed lig tegenwoordig.
Overigens even voor de duiding, ik lees gewoon mee op GS, kan mij afentoe bescheuren om de comments en voor de betere fails hebben we Dumpert.
Gebruikersavatar
gsx750r
6th Gear member
Berichten: 2549
Lid geworden op: 02.01.2009 - 00:44
Locatie: Bij Christina
Contacteer:

Mart van der Steeg schreef: Merk & type: Volvo S60 D5 ; Kenteken: 77-ZG-RH
Volgens de overzichten op Flitsservice.nl doet die niet meer mee !
Wél nog een aantal andere S60 D5's en een S60 T6

O ja en ook Audi's. Gezien de berichten over wie zich in een Audi voortplant moeten dat dan wel corrupte politieambtenaren zijn ....toch ?

Rob
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.
Gebruikersavatar
Mart van der Steeg
7th Gear member
Berichten: 6353
Lid geworden op: 08.12.2007 - 13:58
Locatie: Sassenheim-Teylingen
Contacteer:

Klopt, was alleen ter info dat KLPD ook veel met 'gewone' S60 D5 reed.

Dus als de R uit Lemmert deze D5 voorbij gaat.....

Kenteken: 61-HJF-5
Merk: Volvo
Type: S60 D5
Kleur: Grijs
Top snelheid: 225
Regio: KLPD Assen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Mercedes GLA 2020 AMG& Night-pakket, Pano-dak, Multibeam LED-koplampen, Dodehoekassist, 360° Camera met parkeerassist, Apple Carplay & Android Auto, Sfeerverlichting, 19" AMG-velgen & Reality navigatie
Volvo S60 2.4D 2009, 185 pk, PolestarTuning, Drivers ed., HU 650 200W, Orestes velgen, RTI, Xenon adapt,
Electric silver, sunblinds/rolgordijn, veerpootbrug
Volvo C70 2.4T 200 pk Prestige cabrio 2004 moondust metallic

VOLVO S60 D5 2006 HU850 lunar gold
Gebruikersavatar
Mart van der Steeg
7th Gear member
Berichten: 6353
Lid geworden op: 08.12.2007 - 13:58
Locatie: Sassenheim-Teylingen
Contacteer:

Malle you tubes met S60 en V70 politie auto's:



Mercedes GLA 2020 AMG& Night-pakket, Pano-dak, Multibeam LED-koplampen, Dodehoekassist, 360° Camera met parkeerassist, Apple Carplay & Android Auto, Sfeerverlichting, 19" AMG-velgen & Reality navigatie
Volvo S60 2.4D 2009, 185 pk, PolestarTuning, Drivers ed., HU 650 200W, Orestes velgen, RTI, Xenon adapt,
Electric silver, sunblinds/rolgordijn, veerpootbrug
Volvo C70 2.4T 200 pk Prestige cabrio 2004 moondust metallic

VOLVO S60 D5 2006 HU850 lunar gold
Gebruikersavatar
Laguna-S60
7th Gear member
Berichten: 5798
Lid geworden op: 06.05.2011 - 20:07
Locatie: Zuid West Friesland
Contacteer:

Dan vind ik het weer jammer dat ik zelf geen GTA 4 heb :(
Meest complete Volvo V40 D2 Rebel Blue
Gebruikersavatar
Hksvs
2nd Gear member
Berichten: 154
Lid geworden op: 24.07.2012 - 22:48

De V50 uit het filmpje van de ts is geen V50 (tegenwoordig zeldzaam) van de verkeerspolitie. Het is een 1.6 of 2.0D. Kijk maar naar de achterbumper, die is zwart en er zit slechts 1 uitlaat zichtbaar. Waar die van de D5's van verkeer wit zijn voorzien van 2 uitlaten.

Verder vind ik dat wanneer je in een opzichtige Audi van + €100.000 wilt rijden, je ook niet moet 'zeuren' als je om die reden aandacht krijgt. Misschien niet de gewenste aandacht. Tsja.....
V70 3.2 Summum Heico
Besteld: EX30 SIngle Motor Extended Range Plus
V70 2.5T Geartronic Momentum
V50 1.8 Kinetic
460 2.0 GLT
440 1.7 GLE Highway
Gebruikersavatar
diesel01
8th Gear member
Berichten: 19847
Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27

Hksvs schreef:De V50 uit het filmpje van de ts is geen V50 (tegenwoordig zeldzaam) van de verkeerspolitie. Het is een 1.6 of 2.0D. Kijk maar naar de achterbumper, die is zwart en er zit slechts 1 uitlaat zichtbaar. Waar die van de D5's van verkeer wit zijn voorzien van 2 uitlaten.

Verder vind ik dat wanneer je in een opzichtige Audi van + €100.000 wilt rijden, je ook niet moet 'zeuren' als je om die reden aandacht krijgt. Misschien niet de gewenste aandacht. Tsja.....
Haha dat hebben de collega's dan goed gedaan, of niet?
Plaats reactie

Terug naar “De film van Ome Willem”