Gunson G4125 Digital Gastester voor CO

In dit hoofstuk alleen handleidingen. Van een kopie van het instructieboekje tot een fotoreportage.
Elke bericht svp beginnen met de typeaanduiding.
Hier geen prijsvergelijkingen met de dealerprijzen. Je mag wel melden wat je zelf hebt uitgegeven.
Dit topic sluit automatisch. Heb je vragen over het getoonde, meldt je per PB bij de plaatser van de betreffende handleiding. Ook vindplaatsen van onderdelen komen in deze rubriek.
Plaats reactie
2 Fast 4 U
2nd Gear member
Berichten: 230
Lid geworden op: 18.11.2005 - 19:55

Heeft iemand ervaring met het bestellen bij www.amazon.co.uk?
Ik zou graag de CO tester van Gunson bij hun willen bestellen, maar ben een beetje bang / ongerust met het bestellen in het buitenland [ik heb het nog nooit gedaan]
Gebruikersavatar
cees klumper
4th Gear member
Berichten: 515
Lid geworden op: 17.10.2006 - 23:29
Locatie: Southern California

Ik bestel meer spullen in het buitenland dan in binnenland (voor mij doorgaans Zwitserland). Amazon UK is hetzelfde qua betrouwbaarheid, snelheid, service etc als Amazon in andere landen, zeer betrouwbaar afhankelijk van bij wie je dingen bestelt.

Ik heb zelf een voorloper model van deze CO meter van Gunson en hij werkt heel goed. Ik gebruik hem voor het afstellen van het mengsel van mijn twee oldtimers (Mercedes en Chevrolet). Prima apparaat, en Gunson kwaliteit is in het algemeen prima.
In Frankrijk:
2001 C70 T5 260.000 km 1 op 11
2003 S80 T6 228.000 km 1 op 12,5
V50 R
6th Gear member
Berichten: 2570
Lid geworden op: 03.07.2006 - 23:34

Jah hoor zeer betrouwbaar om daar te bestellen, zeker als er staat dispatched and sold by amazon, dan heb je het snel in huis. Soms wordt er net als bij bol.com gewerkt met derden maar in dit geval gaat alles via amazon.
M&M
2nd Gear member
Berichten: 240
Lid geworden op: 31.08.2008 - 12:00
Locatie: Haarlemmermeer

Misschien een tip om even de gebruiksaanwijzing te lezen, volgens mij rekent hij het CO percentage om, en de nauwkeurigheid ook even checken, of het moet een oude auto zijn maar 0,5% is volgens mij te onnauwkeurig. (dat staat mij een paar jaar geleden bij, toen op Marktplaats een oude SUN meter gekocht voor 50 euro, doet het al jaren prima (maar geen onderdelen meer van te krijgen).
Volvo
Huidig:C30 sport, C70 T5

(Volvo) Historie model: 343, 340, 960, 940 Turbo, 740 GLE 84 (B23E)

overig wagenpark
Landrover Serie III 109 (Laro, bijna 40 jaar) en een Opel Ampera-e
Plaats reactie

Terug naar “Handleidingen + gereedschapstips”