dit was mijn 440GLT
Geplaatst: 03.08.2012 - 16:16
Mijn oude 440 GLT 2.0i
Standaard / af fabriek:
- ABS
- elektrische ramen voor
- elektrische spiegels
- leeslampjes voor en achterin
- half leer interieur
- elektrische antenne
- mistlampen voor
- spoiler op de achterklep
- speakers voor en achter inclusief A-stijl tweeters
- alarm met afstandsbediening en centrale portiersvergrendeling
- cruise controle
- sportonderstel
- open dakje
Daarna kwamen kleine veranderingen
Het eerste wat ik veranderde was de radio en de speakers.
voor MBQ achter pioneer en een pioneer head en een cdwisselaar onder de bijrijdersstoel. De A-stijl tweeters bleven ongemoeid.
auww in de zomer van 2004 een kapotte distributieriem. Nog geen week later zou die een nieuwe krijgen. Wikken en wegen, vooruit een nieuwe motor erin.
De radio bovenin vond ik geen succes met een beetje zon was het display niet te lezen. Ik had al een extra kabel aangelegd zodat de dimfunctie van de radio alleen werkte wanneer de lichtschakelaar in positie II stond. De radio onderin stond goed, allen dat lege gat boven was minder. Met een dremel toen blindplaat voor de radio bewerkt zodat hierachter de meters uit de 480 paste. De garage heb ik de sensor laten plaatsen voor de oliedrukmeter omdat ik 1 niet wist waar hem te plaatsen en 2 de garantie op de motor niet wilde riskeren.
Op marktplaats kwam ik een pioneer resevewielsub tegen. Samen met een US Blaster amp klonk dit net wat beter.
Helaas, na een paar weken bleek dat de amp niet onder de mat achter in kon, hij was te warm geworden en kwam niet meer uit zijn protect.
Een pioneer monoblock was de vervanger en deze maar onder de bestuurdersstoel geplaatst.
Met een vermogen van continue 300 watt (4 ohm) was dit iets te veel en dat was het einde van de sub.
De deuren van een beetje dempingsmat voorzien en zelf een kist gemaakt met een grotere pioneer sub welke precies paste in het reservewiel. Mat erover en niets zichtbaar, ook handig er hoeft niets uit voor grote spullen. Dit klonk weer wat beter dan met het kleine subje van pioneer.
... volgende week het vervolg
Standaard / af fabriek:
- ABS
- elektrische ramen voor
- elektrische spiegels
- leeslampjes voor en achterin
- half leer interieur
- elektrische antenne
- mistlampen voor
- spoiler op de achterklep
- speakers voor en achter inclusief A-stijl tweeters
- alarm met afstandsbediening en centrale portiersvergrendeling
- cruise controle
- sportonderstel
- open dakje
Daarna kwamen kleine veranderingen
Het eerste wat ik veranderde was de radio en de speakers.
voor MBQ achter pioneer en een pioneer head en een cdwisselaar onder de bijrijdersstoel. De A-stijl tweeters bleven ongemoeid.
auww in de zomer van 2004 een kapotte distributieriem. Nog geen week later zou die een nieuwe krijgen. Wikken en wegen, vooruit een nieuwe motor erin.
De radio bovenin vond ik geen succes met een beetje zon was het display niet te lezen. Ik had al een extra kabel aangelegd zodat de dimfunctie van de radio alleen werkte wanneer de lichtschakelaar in positie II stond. De radio onderin stond goed, allen dat lege gat boven was minder. Met een dremel toen blindplaat voor de radio bewerkt zodat hierachter de meters uit de 480 paste. De garage heb ik de sensor laten plaatsen voor de oliedrukmeter omdat ik 1 niet wist waar hem te plaatsen en 2 de garantie op de motor niet wilde riskeren.
Op marktplaats kwam ik een pioneer resevewielsub tegen. Samen met een US Blaster amp klonk dit net wat beter.
Helaas, na een paar weken bleek dat de amp niet onder de mat achter in kon, hij was te warm geworden en kwam niet meer uit zijn protect.
Een pioneer monoblock was de vervanger en deze maar onder de bestuurdersstoel geplaatst.
Met een vermogen van continue 300 watt (4 ohm) was dit iets te veel en dat was het einde van de sub.
De deuren van een beetje dempingsmat voorzien en zelf een kist gemaakt met een grotere pioneer sub welke precies paste in het reservewiel. Mat erover en niets zichtbaar, ook handig er hoeft niets uit voor grote spullen. Dit klonk weer wat beter dan met het kleine subje van pioneer.
... volgende week het vervolg