Basiscursus autotechniek??

In dit hoofstuk alleen handleidingen. Van een kopie van het instructieboekje tot een fotoreportage.
Elke bericht svp beginnen met de typeaanduiding.
Hier geen prijsvergelijkingen met de dealerprijzen. Je mag wel melden wat je zelf hebt uitgegeven.
Dit topic sluit automatisch. Heb je vragen over het getoonde, meldt je per PB bij de plaatser van de betreffende handleiding. Ook vindplaatsen van onderdelen komen in deze rubriek.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jee-bee
4th Gear member
Berichten: 578
Lid geworden op: 05.03.2012 - 17:49
Locatie: Gronau (westfalen)

Ik heb al vaker met deze vraag gezeten en door de noordelijke klusdag die aanstaande is, kwam het weer boven.

Bestaat er zoiets als een basiscursus autotechniek (niet LOI etc.) waar je 's avonds of in het weekend aan je eigen auto kunt klussen onder begeleiding van een instructeur? Ook met de nodige theorie. Gewoon om zaken te leren zoals olie verversen, remmen vervangen etc.

Ik heb al eens zitten kijken, maar niet iets gevonden. Ik ben zelf het type van monkey see, monkey do en van daar uit verder. Gewoon beginnen en kijken wat er gebeurt is mij met de heilige koe een beetje te link (en duur).

Misschien is er ook wel iemand in onze gelederen die zoiets, tegen betaling, zou kunnen doen?!
Volvo XC90 D5 AWD (2013)

Triumph Tiger Explorer 1200 XC (2014)
Gebruikersavatar
Ben
Executive Member
Berichten: 40747
Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
Locatie: Even ten noorden van de Paltz
Contacteer:

Bekijk de programma's van de regionale Volksuniversiteit eens.
Daar ben ik wel eens van dat soort cursussen tegengekomen.
Wordt dan bij een lokaal garagebedrijf gedaan.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Plaats reactie

Terug naar “Handleidingen + gereedschapstips”