voorste krukas keering

Dus niet Amazone, zoals veel gezegd wordt.
Plaats reactie
greppel
1st Gear member
Berichten: 11
Lid geworden op: 21.09.2008 - 09:37
Locatie: drachten

bij mijn amazon b20 lekt de voorste krukas keering
dit is een vilten keering weet iemand of ik die ook kan ver vangen door een kunstof keering en kan ik dit makkellijk doen
Gebruikersavatar
Boele
4th Gear member
Berichten: 611
Lid geworden op: 14.02.2007 - 15:58
Locatie: Zeist

Ja die zijn er. Is goed te doen aan de voorkant.

Ik heb als het goed is nog een uitgedraaid deksel + nieuwe keerring liggen. PB maar bij interesse.
greppel
1st Gear member
Berichten: 11
Lid geworden op: 21.09.2008 - 09:37
Locatie: drachten

boele bedankt voor de reaktie maar het blok blijkt ook aan de achterkant telekken
ik denk dat ik er mischien wel een b23 blok in leg oid
Gebruikersavatar
admiral
5th Gear member
Berichten: 1545
Lid geworden op: 18.04.2007 - 21:49

greppel schreef:boele bedankt voor de reaktie maar het blok blijkt ook aan de achterkant telekken
ik denk dat ik er mischien wel een b23 blok in leg oid
Dat is lastiger dan het vervangen van de achterste keerring. Dat is met een dag gebeurt een B23 erin hangen niet en qua kosten zal je ook wat meer uit moeten geven. Kun je net zo goed je B20 kietelen met een hete nokkenas en een andere carb, afgedraaid vliegwiel en electronische ontsteking.
Gebruikersavatar
Iroll
6th Gear member
Berichten: 4440
Lid geworden op: 09.12.2006 - 17:46
Locatie: Zeist

admiral schreef:
greppel schreef:boele bedankt voor de reaktie maar het blok blijkt ook aan de achterkant telekken
ik denk dat ik er mischien wel een b23 blok in leg oid
Dat is lastiger dan het vervangen van de achterste keerring. Dat is met een dag gebeurt een B23 erin hangen niet en qua kosten zal je ook wat meer uit moeten geven. Kun je net zo goed je B20 kietelen met een hete nokkenas en een andere carb, afgedraaid vliegwiel en electronische ontsteking.
Mee eens. Een B23 erin bouwen past niet een op een. Dat vergt heel wat aanpassingen en geld. Als je B20 verder goed is dan kan je beter die van de nwe versie keerringen en uitgedraaide behuizingen voorzien lijkt . De B20 is een oersterk blok wat je ook nog eens vrij makkelijk en redelijk goedkoop kan tunen.
Plaats reactie

Terug naar “De Amazon”