2 din all in one ipv HU 603

Navigatiesystemen die niet van Volvo zijn. Zoals TomTom, Garmin etc.
FamilyD
2nd Gear member
Berichten: 50
Lid geworden op: 30.01.2011 - 11:15

De vraag die eerder bij mij opkomt is....waarom doet deze "niet nader te noemen verkoper"deze weg......
Gebruikersavatar
leip11
5th Gear member
Berichten: 1308
Lid geworden op: 29.01.2008 - 16:24
Locatie: hoogvliet
Contacteer:

het is niet een persoon van marktplaats of zo. dit is een bedrijf waar ik mijn autospeakers heb gehaald en goed ben geholpen na dat het de verkeerde maat bleek te zijn. krijg nog maandelijks info mail van dit bedrijf. keurig verder.

maar ik weet niet in hoevere ik die link hier mag plaatsen. als dat mag kan ik het zo doen.

geloof dat dit type net nieuw uit is.
TIMO
waterpolo a way of life
440 1.8i DL E2 1994-2010 RIP 250.000km(1999-2010)
440 1.6i luxury-line 1995 143.000km (2010- )
v40 Papa's auto maar mag ook in rijde:P
Ford focus 1.6 EcoBoost (lease auto)
FamilyD
2nd Gear member
Berichten: 50
Lid geworden op: 30.01.2011 - 11:15

PB-en mag ook hoor ;)
Gebruikersavatar
piotrV70
5th Gear member
Berichten: 1662
Lid geworden op: 21.11.2008 - 13:54

euerw schreef:
piotrV70 schreef:
FamilyD schreef:Dat is ook zo en ik heb het met eigen ogen gezien en in handen gehad. Iedereen heeft andere waardes aan dingen dus men kan bijv. wel zeggen van; daar moet je niet aan beginnen want dat is bagger....maar ik bepaal liever mijn eigen oordeel en tja....ik ben het nu ook wel eens hahahaha
Amen. Chinese TROEP.
toch geloof ik niet dat het alleen maar troep is wat ze daar maken, ik koop zo nu en dan "troep" uit China en dat gaat toch best goed en blijft ook goed werken, ik denk ook dat er genoeg vandaan komt waar van we niet weten :?
maar voor FamilyD heb ik deze nog gevonden:
http://www.jewellet.com/Volvo-S60-DVD-P ... ion-System

betreft 2din spul koop ik liever daar als de dure troep hier
Kijk eens op de verschillende VAG forums en lees de ervaringen met de Chinese RNS klonen. Huilen met de pet op. De hardware namaken lukt nog wel maar dan moet er nog fatsoenlijke software op en daar gaat het mis bij de Chinezen. Het ziet er niet uit en het werkt niet.
V70 2.5T Geartronic MY04 Dynamic Comfortline - Estateline
Afbeelding
C30 1.6D Basis MY07
Afbeelding
FamilyD
2nd Gear member
Berichten: 50
Lid geworden op: 30.01.2011 - 11:15

Ik denk dat hier gewoon geldt: alle waar naar zijn geld....
Maar....ook onder de gerenommeerde merken is nog steeds bagger te vinden hoor. We hebben nu behoorlijk wat systemen onder de loep genomen maar elk systeem heeft wel iets. Ik ben nog steeds zoekende naar het ultieme product wat naar mijn (!) tevredenheid werkt.
Gelukkig heb ik geen haast.....de tom tom op de ruit werkt in principe ook gewoon (het ziet er alleen niet uit bij zo'n auto vind ik)
FamilyD
2nd Gear member
Berichten: 50
Lid geworden op: 30.01.2011 - 11:15

For who wants to know; gisteren heeft manlief de Nbb1 set (imitatie) RTI van Volvotech ingebouwd. Dus dat is het uiteindelijk geworden.
Nu nog met Igo8 maar dat wordt mogelijk toch binnenkort Tom Tom.
Ik ben vooral gecharmeerd van de RV camera. Dat scheelt toch wel een berg. (Voor die enkele keer dat ik eens achter het stuur plaats mag nemen :D ) Nu alleen nog uitbreiden met een bluetooth device en dan is alles up and running.

Jen
Gebruikersavatar
jds
4th Gear member
Berichten: 582
Lid geworden op: 27.05.2006 - 12:01

Heb je soms foto's van de installatie?
FamilyD
2nd Gear member
Berichten: 50
Lid geworden op: 30.01.2011 - 11:15

Ik weet dat manlief er een paar op zijn telefoon heeft staan dus ik moet ff kijken hoe ik dat geupload krijg. Het is in ieder geval goed zelf te doen als je een beetje handig bent en geduld hebt :)
FamilyD
2nd Gear member
Berichten: 50
Lid geworden op: 30.01.2011 - 11:15

Zo, inmiddels bijna 3 maanden verder met de NBB1 and almost up and running.
De navi werkt naar behoren alleen de TMC werkt niet. Voordat manlief het ging inbouwen werkte het (dit was ook bij Volvotech getest). De eerste keer uitproberen nadat alles ingebouwd was deed de TMC het ook nog (althans, het vond kanalen en dat was het). Inmiddels werkt het nog steeds niet. De hele unit is teruggeweest naar Volvotech en is daar opnieuw getest. Volgens hun werkt het en ligt het aan Lopik :? . Zogauw de unit terug de auto in is gegaan werkt alleen de navi en de RV camera maar TMC laat ons wederom in de steek. Het vindt helemaal niets. Ook als de TMC ontvanger buiten de auto gehouden wordt vindt het niets.
We hebben gevraagd of Volvotech wil testen als de boel in de auto zit. (de TMC ligt nu over het dasboard met zuignapjes aan het raam) het zou natuurlijk zo maar kunnen dat wij (nou ja, manlief in dit geval) iets verkeerd aansluiten maar zij hebben het kennelijk erg druk en geven helaas geen gehoor, is er wellicht iemand anders die nog tips heeft ? Het zou leuk zijn als de boel nu eens goed ging werken en het dashboardkastje en de hele snoerenbende gewoon op zijn plek mag (het ligt nog steeds open en daar irriteer ik me mateloos aan).....
Ik hoor graag jullie input.

Jen
appie76
2nd Gear member
Berichten: 196
Lid geworden op: 28.01.2010 - 15:12

Ik begreep dat ze dit weekend het vermogen van 'Lopik' van 10% naar 50% gaan verhogen, misschien dat je daar iets van merkt als het inderdaad aan het radiosignaal zou liggen?
V70 2.4T MY2001
FamilyD
2nd Gear member
Berichten: 50
Lid geworden op: 30.01.2011 - 11:15

Ja, dat is ons ook bekend echter wij waren vorig weekend in Duitsland en dan heb je niets aan Lopik :roll:
Hopelijk hebben anderen nog een idee ....
FamilyD
2nd Gear member
Berichten: 50
Lid geworden op: 30.01.2011 - 11:15

Niemand verder enig idee ?
Gebruikersavatar
leip11
5th Gear member
Berichten: 1308
Lid geworden op: 29.01.2008 - 16:24
Locatie: hoogvliet
Contacteer:

is de tmc kabel nog wel goed dan. je zegt dat de unit volgens volvotech werkt bij mij jullie niet. zou me dan toch een kabel zijn die niet goed is. is de plug goed maakt het geen slecht contact.

ik weet niet wat voor een kabel het is en wat er voor waarde en zo het moet zijn. maar meet hem anders eens door misschien dat het dan duidelijker wordt
TIMO
waterpolo a way of life
440 1.8i DL E2 1994-2010 RIP 250.000km(1999-2010)
440 1.6i luxury-line 1995 143.000km (2010- )
v40 Papa's auto maar mag ook in rijde:P
Ford focus 1.6 EcoBoost (lease auto)
Plaats reactie

Terug naar “Navigatie 'niet Volvo'”