M'n 440 Luxury-Line project VERKOCHT!
- duracell-konijntje
- 2nd Gear member
- Berichten: 156
- Lid geworden op: 24.08.2010 - 17:26
mooi man .
I want MY!! shiny volvo..
- Morgenstond
- 5th Gear member
- Berichten: 1867
- Lid geworden op: 26.08.2010 - 19:41
- Locatie: Den Haag
Fijn zeg. Zou toch zonde geweest zijn als je hem weggedaan had!
2017 - heden: S40 phase II 1.8 AT (2004)
2011 - 2017: S60 2.4T AT (2001)
2010 - 2011: S80 2.9 AT (2000)
2008 - 2011: S40 1.8 AT (1996)
2011 - 2017: S60 2.4T AT (2001)
2010 - 2011: S80 2.9 AT (2000)
2008 - 2011: S40 1.8 AT (1996)
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 250
- Lid geworden op: 04.12.2010 - 13:51
Tsja, maar je moet oppassen dat je er niet teveel geld in pompt, tis toch een auto met 280 op de teller . Weet in ieder geval met deze wat ik eraan heb en in welke staat die is, met een ander is dat ook altijd maar de vraag met auto's van deze leeftijd.
-
- 5th Gear member
- Berichten: 1141
- Lid geworden op: 14.03.2008 - 22:42
- Locatie: Opheusden
Dat is ook precies de reden dat ik mijn 460 heb opgeknapt. Je kunt wel elk jaar een nieuwe kopen a 600 euro. Maar dat steek ik dan liever in 1 auto.Weet in ieder geval met deze wat ik eraan heb en in welke staat die is
Volvo 440 DL 1.8i CVT
Volvo 460 2.0i Luxery line + eigen toevoegingen
Volvo 850 2.5i 170pk - Vol leder - Houtinleg - Ferrita 2.5'' - Schroefset
Volvo V50 2.0 145 pk Edition II - High Performance Audio - wit leder - 17 inch velgen
Volvo 460 2.0i Luxery line + eigen toevoegingen
Volvo 850 2.5i 170pk - Vol leder - Houtinleg - Ferrita 2.5'' - Schroefset
Volvo V50 2.0 145 pk Edition II - High Performance Audio - wit leder - 17 inch velgen
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 250
- Lid geworden op: 04.12.2010 - 13:51
Hierbij een aantal foto's van hoe de auto erbij staat en wat er allemaal mee gedaan wordt!
Heb er inmiddels zo'n kleine 5000 in gereden. Spatbordranden moet ik nog altijd een keer doen.
Ding bevalt goed, lange afstanden gaat heel lekker en is best een fel ding. Maar dat komt misschien doordat ik hem maximaal losbrand met een kar erachter, haha. Airco werkt warempel ook nog, was niet zo gek de afgelopen weken.
Verbruik is 1:9 op gas en met een aanhanger 1:8, volgeladen 1:7 , grootste deel snelweg. Binnendoor gaat het richting de 1:6 denk ik.
Koppel genoeg voor in de stad en binnendoorweggetjes. Mis eigenlijk alleen wat vermogen als er een kar achter zit op de snelweg.
Heb er inmiddels zo'n kleine 5000 in gereden. Spatbordranden moet ik nog altijd een keer doen.
Ding bevalt goed, lange afstanden gaat heel lekker en is best een fel ding. Maar dat komt misschien doordat ik hem maximaal losbrand met een kar erachter, haha. Airco werkt warempel ook nog, was niet zo gek de afgelopen weken.
Verbruik is 1:9 op gas en met een aanhanger 1:8, volgeladen 1:7 , grootste deel snelweg. Binnendoor gaat het richting de 1:6 denk ik.
Koppel genoeg voor in de stad en binnendoorweggetjes. Mis eigenlijk alleen wat vermogen als er een kar achter zit op de snelweg.
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 250
- Lid geworden op: 04.12.2010 - 13:51
Intussen is m'n Volvo verkocht!
Heb intussen een andere kar gekocht en even later een VW Transporter 2.5tdi.
Volvo is verkocht aan jongens die ermee gaan crossen.
Heb er zo'n 21.000 in gereden zonder problemen of kosten na het opknappen.
Heb intussen een andere kar gekocht en even later een VW Transporter 2.5tdi.
Volvo is verkocht aan jongens die ermee gaan crossen.
Heb er zo'n 21.000 in gereden zonder problemen of kosten na het opknappen.