imIV (toekomstige) features

In deze subrubriek vindt je alles over iMIV en apparaten uit dezelfde categorie
Plaats reactie
Qinx
2nd Gear member
Berichten: 183
Lid geworden op: 25.07.2007 - 16:58
Locatie: Stockholm

Hoi,

Ik heb een vraagje over mijn imIV. Allereerst: hoe kan ik zien welke versie van de software er momenteel op staat? Gewoon voor het geval dat mijn vragen al met een latere release zijn opgelost.

Dan de vragen:
1) Als je van Simple Mode naar Advanced Mode gaat, wordt altijd het spelende nummer afgekapt. Ik zou het vaak fijn finden als het huidige nummer blijft spelen. Omdat ik de iPod tegenwoordig veel vaker buiten de auto gebruik, start ie meestal op in Simple mode. Da's prim a, omdat ie toch blijft spelen uit de laatst geselecteerde playlist. Maar als er dan een nummer komt waarvan ik de artiest of titel niet herken, zou ik graag naar advanced overschakelen om zo te zien wat er speelt: maar dan dus zonder dat het nummer gelijk wordt afgekapt, want dan weet ik natuurlijk nog niets :-) Een implementatie zou bijvoorbeeld kunnen zijn dat ie het huidige nummer blijft spelen en daarna een nummer kiest uit de nieuw geselecteerde playlist. (en mee dat ik het typ, bedenk ik me dat iemand had gezegd dat hij altijd op de 1-20 knop moet drukken om de titel te zien... misschien dat dat juist in Simple Mode zo werkt?)

2) Bij mij staat de radio, dan wel de imIV, dan wel de iPod altijd op random (ik kies het via de random knop op de HU-1205). Als je van playlist wisselt, begint ie echter altijd met hetzelfde nummer uit die playlist. Geen groot probleem natuurlijk, maar ook niet echt random (het nummer daarna is wel (bijna) willekeurig gekozen). Is dit een "feature" van de HU, de imIV of de iPod? (uiteraard zou het alleen veranderd kunnen worden met een imIV SW upgrade als het de imIV is die dit zo doet :-))
Gebruikersavatar
VolvoTech
7th Gear member
Berichten: 7671
Lid geworden op: 13.07.2007 - 00:24
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Dag Qinx,

Om diverse technische redenen is het antwoord op 1 dat dat niet gaat... en op 2 nog nooit opgemerkt, ik zal 's kijken of ik dat kan reproduceren.
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech



Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Wim J
4th Gear member
Berichten: 723
Lid geworden op: 21.08.2007 - 15:44
Locatie: Gent - Drongen

wat betreft 2: Dat is volgens de info die ik heb een Ipod-feature,... Koop een Ipod en je random functie begint steeds met hetzelfde nummer (misschien is dat afhankelijk vd software release?) Dat nummer is het nummer wat eerst komt volgens alfabet.

Op te lossen door in iedere playlist een AAAAA-nummer van 1 sec te plaatsen zonder geluid erin,...
Toyota Hilux DC Lounge 2016
XC70 D5 MY2008 Summum, Dynaudio Premium sound met subwoofer, +410309km
XC70 MY2004 2.5T, Vialle LPI, 221000km sold !
Plaats reactie

Terug naar “iMIV-adapter - V50-S60/V70/XC70 tot MY07”