recall actie v40 1.9d 1999

Stel hier alle niet-technische Volvo-zaken aan de orde. Technische vragen stel je in de rubriek van het betreffende model.
Plaats reactie
bert67
4th Gear member
Berichten: 630
Lid geworden op: 28.11.2005 - 22:59
Locatie: Burgh-Haamstede

Mijn dealer in goes stuurt me een briefje met het verzoek langs te komen. Er dient een controle uitgevoerd te worden. Geen details o.i.d.

Ik kan over deze actie niets vinden en snap er ook niets van.

Beetje vreemd?
v40 1.9d bj 1999 km 256.000
Gebruikersavatar
HMG
4th Gear member
Berichten: 769
Lid geworden op: 09.11.2005 - 18:48
Locatie: Veynes

Controle D-riem uit voorzorg.
bert67
4th Gear member
Berichten: 630
Lid geworden op: 28.11.2005 - 22:59
Locatie: Burgh-Haamstede

Inderdaad.

Ik heb vandaag maar even gebeld met de vraag waar dit voor is. Ik vind het nog steeds een beetje raar, de riem is de laatste beurt, 15000 km geleden ongeveer vervangen.

Maar goed, ik krijg koffie van hem, dus ga maar ff langs. Kan ik nog eens door de showroom lopen. Volgens mij is dat nl veel meer de bedoeling.
bert67
4th Gear member
Berichten: 630
Lid geworden op: 28.11.2005 - 22:59
Locatie: Burgh-Haamstede

Nog ff.

Het blijkt dus dat er bij een serie vervangingsriemen een fout is gemaakt, wat kan leiden tot breuk :oops:
Ze kijken ff naar het produktienummer, bij mij was er gelukkig niets aan de hand. Stel je voor zeg.....
Gebruikersavatar
bart simpson
Geartronic member
Berichten: 22418
Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
Locatie: Torslanda
Contacteer:

bert67 schreef:Nog ff.

Het blijkt dus dat er bij een serie vervangingsriemen een fout is gemaakt, wat kan leiden tot breuk :oops:
Ze kijken ff naar het produktienummer, bij mij was er gelukkig niets aan de hand. Stel je voor zeg.....
Toch een gratis kop koffie...
Gebruikersavatar
Jaap
4th Gear member
Berichten: 702
Lid geworden op: 25.10.2004 - 08:59
Locatie: Friesland

Goeie marketing :lol: :lol:

Kreeg laatst een lijst met alle recall actie's die er ooit voor mijn Triumph zijn geweest, dat was lachen.

Garantiegevallen werden door de fabriek vergoed op basis van de benodigde tijd volgens het werkplaats handboek.
Tijdens de laatste productiejaren was het volgens het handboek bijvoorbeeld mogelijk om 4 zuigers te vervangen in 1,45 uur :lol: :lol: :lol:
245GLE automaat '91
244GL '80
Triumph Spitfire '77
Acadyane '86

Jenever can tell © Afbeelding
Gebruikersavatar
HMG
4th Gear member
Berichten: 769
Lid geworden op: 09.11.2005 - 18:48
Locatie: Veynes

bart simpson schreef:
bert67 schreef:Nog ff.

Het blijkt dus dat er bij een serie vervangingsriemen een fout is gemaakt, wat kan leiden tot breuk :oops:
Ze kijken ff naar het produktienummer, bij mij was er gelukkig niets aan de hand. Stel je voor zeg.....
Toch een gratis kop koffie...
Als je die krijgt tenminste!
De dealers moeten inderdaad het nummer controleren, als er iets niet klopt moet er een nieuwe riem op. Anders had je een nieuwe riem gehad! Ook wel weer lekker, helemaal gratis!!
bert67
4th Gear member
Berichten: 630
Lid geworden op: 28.11.2005 - 22:59
Locatie: Burgh-Haamstede

HMG schreef:
bart simpson schreef:
bert67 schreef:Nog ff.

Het blijkt dus dat er bij een serie vervangingsriemen een fout is gemaakt, wat kan leiden tot breuk :oops:
Ze kijken ff naar het produktienummer, bij mij was er gelukkig niets aan de hand. Stel je voor zeg.....
Toch een gratis kop koffie...
Als je die krijgt tenminste!
De dealers moeten inderdaad het nummer controleren, als er iets niet klopt moet er een nieuwe riem op. Anders had je een nieuwe riem gehad! Ook wel weer lekker, helemaal gratis!!
hahaha, ja maar die van mij zit er nog maar net op, kan nog wel ff mee.
Plaats reactie

Terug naar “Volvo algemeen (niet technisch)”