EINDELIJK!!!!!

Hier post je alles wat wel met auto's maar niets met Volvo te maken heeft.
Gebruikersavatar
Battlecruiser
8th Gear member
Berichten: 17725
Lid geworden op: 06.12.2004 - 16:54
Locatie: Deventer

Gewoon elke 10 meter een drempel aanleggen overal in NL!
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
Gebruikersavatar
Robert
5th Gear member
Berichten: 1127
Lid geworden op: 13.09.2004 - 19:53
Locatie: Oosterhout

Battlecruiser S80 schreef:Gewoon elke 10 meter een drempel aanleggen overal in NL!
Werk je bij een wegenbouwbedrijf ??????
Of bij een schadeherstelbedrijf of iets dergelijks ?? :lol:
Gebruikersavatar
bart simpson
Geartronic member
Berichten: 22418
Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
Locatie: Torslanda
Contacteer:

Battlecruiser S80 schreef:Gewoon elke 10 meter een drempel aanleggen overal in NL!
Een andere vraag zou ook kunnen zijn of asfalt in de context ook zijn meerwaarde wel heeft... op een grusväg doe je doorgaans een stuk rustiger.
Gebruikersavatar
+++t blijft behelpen+++
6th Gear member
Berichten: 2796
Lid geworden op: 19.09.2004 - 21:20
Locatie: Oz
Contacteer:

Battlecruiser S80 schreef:Gewoon elke 10 meter een drempel aanleggen overal in NL!
en de ruimte er tussen opvullen!
'90 740 Turbo+ intercooler estate 192 BHP 290NM
'17 V60 D2 Nordic(+) 120pk 6-traps Geartronic PowerBlue
'89 740 Turbo intercooler sedan 5 bak 200 PK MBC
'84 244 DL Sedan 4 bak B200K bijna geen PK's, restauratie object'
'04 C70 2.0T 20V 165 PK Cabriolet Titanium Grey
'88 740 Turbo intercooler estate automaat 165 PK
'95 850 2.5 20V Sedan Automaat Alter 2 595.000 km
'93 850 GLE 2.5 10 V Sedan Automaat 479.000 km Alter 1
'86 780 V6 coupe 170 PK beige metallic
Gast
2nd Gear member
Berichten: 226
Lid geworden op: 16.11.2004 - 22:37

Battlecruiser S80 schreef:Heb overigens én WW én Volvo Assistance; wel zo zeker
OK, ik begrijp je dubbele zekerheid maar is het je bekend dat VolvoCars een contract heeft afgesloten met de ANWB voor het verlenen van WW voor Volvo assistancehouders? Dat geldt voor elke nieuwe Volvo 10 jaar lang, mits het onderhoud maar plaats vindt bij een geauthoriseerde Volvo dealer.
Nog niet zo gek lang geleden was er in de media te lezen en te zien dat de ANWB informatie achterhield voor hun leden dat ze onnodig dubbel verzekerd waren in hun WW lidmaatschap.
Volvo assistance biedt n.l hetzelfde pakket bij pech. (en, in elk EG land trouwens)
Dus (alleen) het ANWB lidmaatschap lijkt mij in jouw situatie voldoende en..............dat levert boordevol informatie op :roll: :roll: :roll:
For life with more contents
Gebruikersavatar
Henk_vG
1st Gear member
Berichten: 45
Lid geworden op: 06.07.2005 - 13:40

FrankS80 schreef: Dat geldt voor elke nieuwe Volvo 10 jaar lang, mits het onderhoud maar plaats vindt bij een geauthoriseerde Volvo dealer.
Laat die van mij in februari 2006 nu net 10 jaren jong worden.

Blijf ik nog maar ff bij ANWB (tja ook met een volvo)

grtzzzz Henk
Gebruikersavatar
bart simpson
Geartronic member
Berichten: 22418
Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
Locatie: Torslanda
Contacteer:

FrankS80 schreef:
Battlecruiser S80 schreef:Heb overigens én WW én Volvo Assistance; wel zo zeker
OK, ik begrijp je dubbele zekerheid maar is het je bekend dat VolvoCars een contract heeft afgesloten met de ANWB voor het verlenen van WW voor Volvo assistancehouders? Dat geldt voor elke nieuwe Volvo 10 jaar lang, mits het onderhoud maar plaats vindt bij een geauthoriseerde Volvo dealer.
Nog niet zo gek lang geleden was er in de media te lezen en te zien dat de ANWB informatie achterhield voor hun leden dat ze onnodig dubbel verzekerd waren in hun WW lidmaatschap.
Volvo assistance biedt n.l hetzelfde pakket bij pech. (en, in elk EG land trouwens)
Dus (alleen) het ANWB lidmaatschap lijkt mij in jouw situatie voldoende en..............dat levert boordevol informatie op :roll: :roll: :roll:
Het is wat off-topic, maar als je 2 auto's heb je niets aan het WW lidmaatschap dat bij je Volvo assistance hoort.
Gebruikersavatar
Znef
2nd Gear member
Berichten: 130
Lid geworden op: 01.11.2005 - 23:37
Locatie: ergens in België
Contacteer:

+++t blijft behelpen+++ schreef:
Battlecruiser S80 schreef:Gewoon elke 10 meter een drempel aanleggen overal in NL!
en de ruimte er tussen opvullen!
En van het gewicht zakt NL nog verder onder de zeespiegel :wink:

In mijn straat (een verbindingsweg) hebben ze er ooit niet beter op gevonden dan om de paar 100m van die chicanes te maken (waar 1 wagen tegelijk door kan) en ja, waar plaatsen ze die? Vlak voor of in bochten :roll: Met als resultaat flink wat slipsporen en in het slechtste geval frontale aanrijdingen. Voor mijn ouderlijk huis is er ook een en da's hier echt elke dag dat ge de piepende banden hoort...En ja, het is hier echt de 'sport' geworden om er toch maar als eerste door te kunnen. En helpen ze? Nee, want ge moogt hier 70 rijden en door verschillende van die chicanes kan ik aan 90 door met nauwelijks een uitslag aan mijn stuur te geven (heb een paar trukjes geleerd op slipstage die heel effectief zijn om hindernissen te nemen).

En ja, drempels...de helft is hier zo verzakt dat ge al een Jeep moet hebben om er nog op te geraken :roll:
Wooptidoo, I'm Znef and driving a Volvo :p
Plaats reactie

Terug naar “Off Topic Auto”