kapotte lampje van het verwarming beding

De Nederlandse coupé, een toekomstig klassieker
Plaats reactie
Gebruikersavatar
dailyhero
2nd Gear member
Berichten: 111
Lid geworden op: 19.07.2008 - 09:37
Locatie: Amsterdam

kapotte lampje van het verwarming beding, ja ik geeft toe dat ik weer even met lampjes zit. het is niet de belangrijkste maar als beide lampjes branden geeft het mooi gezicht, zeker nu wanneer ik heb de metertjes heb vervangen voor nieuwere en mooiere :toothy7: bij mij is aan de linke kant een lampje geknapt nu kan ik voor geen mogelijkheid er bij komen om die te vervangen heeft misschien iemand een tip of ervaring met vervangen van deze lampjes? :tongue10:
ik heb zelfs de hendeltjes van de verwarming opgepoetst, het plastic was bij me heel lelijk :pukeleft: :pukeright: gewoon met fijn waterproef papier gepolijst nu zijn ze als nieuw. :laughing6:
dAILYhERO
Effert
2nd Gear member
Berichten: 59
Lid geworden op: 27.06.2008 - 00:19

Als je de zwarte rand/kap van het dashboard haalt kun je via de onderkant de lampjes wel uit je verwarmingsunit prutsen.
Dan hoef je niet de hele unit eruit te halen, scheelt werk en ellende.

Succes
Gebruikersavatar
rene en erica
4th Gear member
Berichten: 980
Lid geworden op: 17.07.2007 - 14:49
Locatie: ten post (gr)

met een beetje pielen is het te doen zonder de hele unit er uit te halen.de knopjes schuren is een optie,maar je kunt ook nieuwe halen bij de dealer.kosten iets van 80 cent.
groet'n uut grunn
Gebruikersavatar
dailyhero
2nd Gear member
Berichten: 111
Lid geworden op: 19.07.2008 - 09:37
Locatie: Amsterdam

ja maar, aan de knopjes mag het leeftijd te zien zijn, als maar niet vies er uit zien ::oops: soms gaat het niet om geld maar om zelf maken :headbang: en omdat ik niet al te veel kan .................................kan hier mensen laten zien kijk dit heb gemaakt :magnifyglass:
ik ga binnenkort aan het slag om het :sign7: vervangen bedank voor tips
dAILYhERO
Gebruikersavatar
rene en erica
4th Gear member
Berichten: 980
Lid geworden op: 17.07.2007 - 14:49
Locatie: ten post (gr)

dailyhero schreef:ja maar, aan de knopjes mag het leeftijd te zien zijn, als maar niet vies er uit zien ::oops: soms gaat het niet om geld maar om zelf maken :headbang: en omdat ik niet al te veel kan .................................kan hier mensen laten zien kijk dit heb gemaakt :magnifyglass:
ik ga binnenkort aan het slag om het :sign7: vervangen bedank voor tips
niet te veel kan??valt wel mee toch.vind het wel leuk bedacht en het werkt kennelijk ook nog.heb je een foto van ervoor en erna?
groet'n uut grunn
Plaats reactie

Terug naar “De 480”