plaatsen parrot

Technische onderwerpen die niet specifiek op een model betrekking hebben vindt je in dit hoofdstuk
Plaats reactie
partenza
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 14.01.2009 - 00:10

Hallo,

Onlangs eigenaar geworden van een V70 D5 van 2005.
In het dashboard zit een gewone radio ingebouwd, waar ik een parrot op wil aansluiten.
Als ik de radio verwijder, dan zou ik de sierlijst van de middenconsole willen demonteren om de radiohouder los te kunnen maken.
Dit zodat ik achter het lege vakje (waar anders de telefonbediening zit) de parrot te plaatsen.
Maar hoe krijg ik deze sierlijst los???
Ik heb wat geprobeerd te forceren maar tot dusver zonder resultaat.
Omdat ik bang ben dat iets afbreek maar gestopt en ik hoop dat jullie met tips kunnen komen hoe ik netjes de strip en "radiohouder" kan losmaken.

Alvast dank!!!
groeten Partenza
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Welles
5th Gear member
Berichten: 1172
Lid geworden op: 10.03.2005 - 09:45
Locatie: Utrecht

Hoi, welkom op het forum.

Daarvoor moet eerst de rand rond je versnellingspook los. Kijk voor een instructie voor het inbouwen van de telefoon hier, dan kun je daaruit gebruiken wat je nodig hebt. (t/m plaatje 4 dus ;))
S40 1.8 | 1997

S60 2.4 (170 pk) Intro Edition | Audio Line | 17” Amalthea (winter) | 16” Adrastea (zomer) | 2001 | Ash Gold Pearl (446)
Gedaan: RTI-scherm + Garmin GVN53 + achteruitrijcamera | V O L V O logo | klapsleutel | MY '05 koplampen | zonwering rondom achter[/size]
partenza
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 14.01.2009 - 00:10

Dank u wel!!

Dit ga ik zeer zeker proberen, de lijst blijkt aan het blok vast te zitten ipv andersom plaatje 40, gelukkig zijn er forums als deze.!

Ik zal het zeker laten weten als het lukt.

:o
Gebruikersavatar
cammaro
2nd Gear member
Berichten: 195
Lid geworden op: 22.04.2006 - 18:52
Locatie: hoofddorp

Je kunt toch voor de pioneer avic een bluetooth module kopen? Dan heb je alles mooi in 1

pascal
volvo c70 saffron pearl
2.3 t5 lekker roffelen
Gebruikersavatar
Rob Bakker
5th Gear member
Berichten: 2189
Lid geworden op: 28.11.2006 - 10:14

AlexV70 heeft een fotoverslag geschreven over het inbouwen van een Parrot in zijn V70, ook inclusief het loshalen van de radio.

Zal nog even zoeken waar die gebleven is.
partenza
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 14.01.2009 - 00:10

Super!!

Daar kan ik ook wat mee.
De parrot is door mijn werkgever betaald en daarom kies ik toch voor inbouw parrot ipv bleutooth module pioneer avic.
Wel bedankt voor die optie te opperen.

De foto rapportage en de beschijving eerder hebben al voorkomen dat ik de sierlijst had afgebroken bedankt!
Verder heb ik gelijk een goed idee waar ik de bedieningsunit kan plaatsen.
Ik zal nog een foto plaatsen als alles klaar is.
Plaats reactie

Terug naar “Techniek niet modelgebonden”