Laden IPOD Classic 80GB

In deze subrubriek vindt je alles over iMIV en apparaten uit dezelfde categorie
lemmer
4th Gear member
Berichten: 668
Lid geworden op: 26.11.2008 - 21:20

VolvoTech schreef:Deze hoort gewoon op te laden.
Denk dan toch dat ik een kabelprobleem heb, kun je zo een kabel naar me opsturen om te proberen, of kan ik hem ophalen in Vlaardingen, kom daar regelmatig langs.

Hoor graag
eholten
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 10.03.2008 - 18:36

Misschien een raar idee maar is een firewire-to-usb converter geen "goedkope" oplossing ? Het lijkt me voor het probleem met het (niet) opladen een oplossing. Ik ben verder geen expert maar het lijkt me een idee ?

Toevallig gisteren er achter gekomen dat ik een iMIV heb in mijn 08 S60. Ik had het wel besteld bij de dealer met het oog op de toekomst omdat ik wist dat de HU-650 geen mp3's af zou spelen. Heb echter pas afgelopen weekend een iPod gekocht.
Toen de Nano niet werkte had ik het opgegeven. Dacht dat ik een of andere outdated Volvo adapter zou hebben. Toch de lokale dealer gebeld in Tiel om te controleren of het zou moeten werken, en jawel, de stekker zat alleen los. Zie daarna tot mijn verbazing iMIV in display staan en vandaar gaan zoeken op het grote boze internet.
Gisteren firmware upgrade gedaan nadat ik wat functionaliteit checks gedaan heb om zeker te zijn dat het echt een iMIV was die ik poogde te gaan flashen. Maar heb nu inmiddels ook een SAT kanaal met mp3 tekst.
Brilliant product wel voor zover ik nu kan beoordelen !

Nu alleen nog iets verzinnen voor het opladen, voor mij niet extreem belangrijk maar het is een nice to have.
lemmer
4th Gear member
Berichten: 668
Lid geworden op: 26.11.2008 - 21:20

Ben naar Bob van Volvotech geweest, super service. De IMIV box bleek defect, nu laad de IPOD goed op.
Bedankt Volovtech
BMW535D Touring X-drive
SAAB 9-3 aero cabrio 2006, stage 3 tuned maptune, full options
Plaats reactie

Terug naar “iMIV-adapter - V50-S60/V70/XC70 tot MY07”