Navigatie Medion 4435

Navigatiesystemen die niet van Volvo zijn. Zoals TomTom, Garmin etc.
Plaats reactie
Barry (Grillmeister)
5th Gear member
Berichten: 1420
Lid geworden op: 01.08.2006 - 23:53
Locatie: Den Haag

Luitjes,

Op dit moment heb ik tot grote tevredenheid een medion navigatie systeem (type mdpna 240T incl tmc), omdat ik dit systeem nu ruim 2 jaar heb vind ik het tijd voor een nieuwe.

Het is weer een medion geworden en nu het type 4435
zie specs
http://www.comtech.de/product_info.php? ... a-komplett

Ik heb hier grote verwachtingen van want mijn vader heeft de medion 4410 en die is al top, deze moet nog veel meer kunnen...

Ik heb het sysyteem via mijn oom in Duitsland gekocht want hier schijnt het systeem niet geleverd te kunnen worden.

Heeft een van jullie al ervaring met dit systeem?

Groet Barry
Kennissen maken meer macht dan kennis.....
V40 2.0 16V 1996
Chrysler Voyager 2.4i-16V-SE-LX-MT 2001
Volvo 940 estate 2.3 gl
Barry (Grillmeister)
5th Gear member
Berichten: 1420
Lid geworden op: 01.08.2006 - 23:53
Locatie: Den Haag

Blijkbaar ben ik dus de enige, ik heb het apparaat inmiddels een week en het is echt geweldig, het apparaat hoef je alleen maar aan te zetten, 3 seconden het beeldscherm aan te raken en je kunt spraakgestuurd alles doen wat je maar wilt!

Verder is het bleutooth bellen ook niet naar, het enige wat jammer is is dat de dame die de boel aan elkaar lult nogal blikkerig klinkt, ik ben nog nergens een andere stem tegen gekomen op navigatie fora dus als iemand een hint heeft (afgezien van wen er maar aan of zet je het toch uit) hou ik me aanbevolen...

Eigenlijk zitten alle opties er op die ik handig vind en is het apparaat flink goedkoper dan de concurrentie.
Kennissen maken meer macht dan kennis.....
V40 2.0 16V 1996
Chrysler Voyager 2.4i-16V-SE-LX-MT 2001
Volvo 940 estate 2.3 gl
Plaats reactie

Terug naar “Navigatie 'niet Volvo'”