Ervaringen met Anyway 400 Spiegel navigatie

Navigatiesystemen die niet van Volvo zijn. Zoals TomTom, Garmin etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jannock
2nd Gear member
Berichten: 152
Lid geworden op: 03.09.2006 - 12:41

Heeft iemand wel eens dit systeem gezien in een V50 of andere auto's? Ervaringen?
Gebruikersavatar
Jannock
2nd Gear member
Berichten: 152
Lid geworden op: 03.09.2006 - 12:41

Ik kreeg van Anyway de volgende informatie:

"Helaas is het (nog) niet mogelijk om zonder aanpassingen een spiegel in een volvo te plaatsen. Er is wel een steun in ontwikkeling voor de volvo v50, op dit moment worden de steunen van de volkswagen gebruikt.
Er wordt dan een veer verwijderd en moet er wat bijgevijld worden, ook moet er een soort holle ruimte gevuld worden met lijm. Het is niet de mooiste oplossing maar voor een ervaren inbouwer is het te doen, het is wel zo dat de originele kapjes terug geplaatst worden dus u ziet er niets van.

Er staat ook een spiegel in de planning die op de originele spiegel klikt, de exacte levertijd is alleen niet bekend. De verwachting is dit najaar, maar dit is natuurlijk is redelijk rekbaar.
De Anyway spiegel beschikt helaas niet over een dimfunctie, ook niet handmatig."
Gebruikersavatar
V70 T5 assen
5th Gear member
Berichten: 1329
Lid geworden op: 06.08.2008 - 21:15
Locatie: Drenthe

Leuk idee voor in een alto of panda.

Ik zou het zelf niet doen , de spiegel is nu zelf dimmend .
Dan niet meer , en je ziet de rode ledjes niet meer (gordels) daar lig ik niet zo wakker van , van het eerste wel.

Heb helaas geen rti , maar heb v/d baas wel een pda met TT die blijf ik maar gebruiken zovaak ben ik hem in mijn prive auto ook niet nodig, alleen met vakantie is het handig..
V70 T5 comfortline winterline 250 pk 2001 -achterspoiler , blokjesgrill , powerflex ,sunblinds , zomer 17" pegasus , winter 16" metis
Ducati 944 ST2 1998
Gebruikersavatar
Autogek
5th Gear member
Berichten: 1322
Lid geworden op: 30.12.2007 - 12:29
Locatie: De Lutte
Contacteer:

Het lijkt me een mooi systeem ga ik wel eens een keeer ergens bekijken.
Edwin.

S40 - V40 - S40 -XC90 - XC70 - XC90 - V70 - XC60 - V40 ex Volvo's

Xc60 R design D4 AWD Wit, luxery winterline - pack connect.. enz..
Gebruikersavatar
Jannock
2nd Gear member
Berichten: 152
Lid geworden op: 03.09.2006 - 12:41

V70 T5 assen schreef:Ik zou het zelf niet doen , de spiegel is nu zelf dimmend .Dan niet meer , en je ziet de rode ledjes niet meer (gordels) daar lig ik niet zo wakker van , van het eerste wel.
Het ontbreken van de dimfunctie vind ik ook erg onhandig.
Guestuser

Weet iemand de prijs van deze spiegel?

Ik vind het wel grappig :) .
Gebruikersavatar
Jannock
2nd Gear member
Berichten: 152
Lid geworden op: 03.09.2006 - 12:41

De spiegel is te koop voor 499 euro
Guestuser

@Jannock: bedankt voor de informatie en de URL!

Rafael
Plaats reactie

Terug naar “Navigatie 'niet Volvo'”