Ik ben wel even benieuwd wat mijn medeforummers hier van vinden. In Roosendaal opent binnenkort of is inmiddels geopend: Cardoen, een soort supermark o.h.g.v. auto´s. Meerdere merken onder een dak, snelle levering en... lage prijzen. Na het bericht in het Journaal heb ik even op hun site gekeken voor wat meer info
(http://www.cardoen.nl/index.php).
Is dit de toekomst?
Joost.
Cardoen?
- bart simpson
- Geartronic member
- Berichten: 22418
- Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
- Locatie: Torslanda
- Contacteer:
Ik denk het niet echt, er staat doorgaans niet echt iets courants tussen, het zijn veelal partijen waar men (fabrikant/importeur/dealer) van af moet doordat ze via de dealerkanalen niet te verkopen bleken, als ze daar al niet makkelijk te slijten waren zullen ze dat met hoge kortingen natuurlijk wel makkelijker worden.
Hoe zal het daar trouwens gaan met je inruiler?
Kan iemand zich via hun weinig informatieve site trouwens een beeld vormen van wat ze in Nederland te koop hebben staan? en wat het mogelijke voordeel is? mij lukt het niet echt.
Hoe zal het daar trouwens gaan met je inruiler?
Kan iemand zich via hun weinig informatieve site trouwens een beeld vormen van wat ze in Nederland te koop hebben staan? en wat het mogelijke voordeel is? mij lukt het niet echt.
- Walter
- Geartronic member
- Berichten: 24357
- Lid geworden op: 13.09.2004 - 08:30
- Locatie: Randstad
- Contacteer:
In Belgie draait Cardoen al een aantal jaar mee. Voor NL geloof ik er niet in, denk dat veel mensen toch het vertrouwen van een dealer willen. En inderdaad, het merendeel is incourante bende, voorraden in maffe kleuren of zonder de juiste opties...
Veel importeurs bestellen een X-aantal auto's in die-en-die specs. Tsja, dan staat er een hele voorraad en als die niet verkoopbaar blijkt te zijn zitten ze met de handen in het haar. Want de nieuwe ladiong komt eraan. Daar maken deze bedrijven gebruik van, gaan puur als prijsvechter aan de gang.
Gelukkig maakt Volvo alle auto's op bestelling en heeft de importeur weinig voorraad staan.
Veel importeurs bestellen een X-aantal auto's in die-en-die specs. Tsja, dan staat er een hele voorraad en als die niet verkoopbaar blijkt te zijn zitten ze met de handen in het haar. Want de nieuwe ladiong komt eraan. Daar maken deze bedrijven gebruik van, gaan puur als prijsvechter aan de gang.
Gelukkig maakt Volvo alle auto's op bestelling en heeft de importeur weinig voorraad staan.
Mijn blog
ex-850club lid/ex-V3C lid Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 Magic Blue/Sandstone + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
- menjo
- 7th Gear member
- Berichten: 6186
- Lid geworden op: 18.02.2005 - 17:55
- Locatie: Los Angeles
Ik denk dat het best wel wat kan worden. De meeste nederlanders zijn erg prijsbewust en dan daarvan het deel waarvoor het niet zo veel kan schelen of de auto wel de exact goede kleur en opties heeft, heb je toch al redelijk wat koperspotentieel denk ik. Zo gaat dat immers met bijna alle producten die je koopt, waarom met een auto niet? Ik zie mezelf al door een optie lijst bladeren als ik een koelkast ga kopen. Mensen zijn niet gewend om zo kant en klaar een auto te kopen, maar die bereidhaid zal er wel zijn bij veel mensen als de prijzen echt goed zijn.
Wat betreft de inruilwaarde van je oude auto, het schijnt dat ze wel erg weinig bieden, maar die prijs wel garanderen. Tot de tijd dat je je nieuwe auto ophaalt mag je proberen de auto particulier te verkopen. Je hoeft dan dus niet per se met die inruiler aan te komen.
Wat betreft de inruilwaarde van je oude auto, het schijnt dat ze wel erg weinig bieden, maar die prijs wel garanderen. Tot de tijd dat je je nieuwe auto ophaalt mag je proberen de auto particulier te verkopen. Je hoeft dan dus niet per se met die inruiler aan te komen.
- Walter
- Geartronic member
- Berichten: 24357
- Lid geworden op: 13.09.2004 - 08:30
- Locatie: Randstad
- Contacteer:
Je hebt natuurlijk producten met een lage en met een hoge betrokkenheid. Je brood en shampoo valt onder de eerste categorie, de tweede valt meestal samen met hogere bedragen. Voor die producten doe je wat meer onderzoek ed. Auto's en huizen zijn twee dingen die er eigenlijk nog boven vallen, dus meer betrokkenheid als bij aanschaf van een koelkast oid.
Mijn blog
ex-850club lid/ex-V3C lid Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 Magic Blue/Sandstone + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
- menjo
- 7th Gear member
- Berichten: 6186
- Lid geworden op: 18.02.2005 - 17:55
- Locatie: Los Angeles
Klopt, maar er zijn vast wel mensen voor wie de betrokkenheid veel lager is dan bijvoorbeeld bij mensen die op een autoforum over hun auto gaan posten . Ik zie er dus wel een markt voor, maar natuurlijk niet iedereen zal een auto daar gaan kopen. Er zijn ook zat mensen die een jonge tweedehands auto kopen, dan heb je ook niet alle opties en de kleur voor het kiezen, ook die mensen zouden nu wel eens kunnen overwegen een nieuwe auto bij cardoen te halen.
- bart simpson
- Geartronic member
- Berichten: 22418
- Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
- Locatie: Torslanda
- Contacteer:
Leuke discussie so far, maar heeft iemand nu al een beeld kunnen vormen wat er in Nederland te koop staat? wat het kost? en wat het voordeel zou zijn?
Hierbij een stukje uit een blad waar mijn oog op viel:
vrijdag, 30 september 2005 -
Aanstaande zaterdag gaat de eerste autosupermarkt van Nederland open: Cardoen Roosendaal. Voor de after sales heeft Cardoen afspraken gemaakt met Bosch Car Service.
De eerste buitenlandse vestiging van autosupermarktketen Cardoen is een feit. Directeur Karel Cardoen heeft drie investeerders bereid gevonden geld te steken in een franchise-vestiging in het West-Brabantse Roosendaal. Een van die investeerders, oud-supermarkt exploitant Toin van de Mosselaar, treedt tevens op als bedrijfsleider van de vestiging.
De Nederlandse invulling verschilt niet van de Belgische Cardoen aanpak. Veel jonge gebruikte en nieuwe auto’s tegen scherpe prijzen. Desgewenst met een al even scherp financieringsvoorstel. Ook leasing is mogelijk. Korting is echter onbespreekbaar.
Inruilen kan weer wel. Dat wil zeggen: Cardoen belt desgewenst een aantal autohandelaren voor een bod op de in te ruilen auto. Van de Mosselaar: ‘Daar hoeven wij niks op te verdienen. Het is in feite niet anders dan bij de dealer: die stoot het merendeel van zijn inruilers ook rechtstreeks door naar de handel. Bij ons is het alleen transparanter.’
Cardoen heeft met Bosch Car Service (BCS) afspraken gemaakt over de after sales. Wie bij Cardoen een auto koopt, kan zijn auto na drie maanden gratis laten controleren bij een van de 302 garagebedrijven die bij het Bosch-concept zijn aangesloten. Ook nemen deze bedrijven de afwikkeling van garantieclaims voor hun rekening.
Cardoen-kopers kunnen voorts een jaar lang gratis een beroep doen op de pechservice van BCS. Wie zijn onderhoud ook het volgende jaar bij een BCS laat uitvoeren, verlengt die mobiliteitsgarantie met nog eens een jaar. Wederom gratis.
H. Verstijnen, divisiedirecteur automotive aftermarket van Robert Bosch: ‘Mensen willen voor een nieuwe of gebruikte auto best een eindje rijden, maar ze willen ook in hun eigen omgeving terecht kunnen voor garantie, reparatie en onderhoud. Die zekerheid kunnen wij ze bieden.’
‘Deze deal is er een met gesloten beurzen. Cardoen wil geen bemoeienis met after sales. Dat nemen wij, als service provider, uit handen. Ons voordeel is uiteraard de extra klantenstroom.’
Karel Cardoen ziet de Roosendaalse vestiging al een springplank: ‘De komende zes maanden willen we vooral veel leren. Het is tijd die we nodig hebben om het concept optimaal af te stemmen op de Nederlandse situatie. Wat is de ideale productmix? Wat zijn de eigenaardigheden van de Nederlandse consument? Na dat half jaar gaan we bekijken of het mogelijk is uit te breiden naar andere locaties. Animo is er genoeg. Ik heb al zo’n veertig aanvragen liggen. Maar pas over zes maanden haal ik ze uit de la.’
Cardoen biedt ook maar beperkte garantiefaciliteiten, hij biedt op zijn "winkeldochters" een 1 jaar garantie waar een fabrikant er 2 biedt.
Hij doet helemaal geen aftersales, dat accepteer je toch ook niet van een merkdealer?
Hierbij een stukje uit een blad waar mijn oog op viel:
vrijdag, 30 september 2005 -
Aanstaande zaterdag gaat de eerste autosupermarkt van Nederland open: Cardoen Roosendaal. Voor de after sales heeft Cardoen afspraken gemaakt met Bosch Car Service.
De eerste buitenlandse vestiging van autosupermarktketen Cardoen is een feit. Directeur Karel Cardoen heeft drie investeerders bereid gevonden geld te steken in een franchise-vestiging in het West-Brabantse Roosendaal. Een van die investeerders, oud-supermarkt exploitant Toin van de Mosselaar, treedt tevens op als bedrijfsleider van de vestiging.
De Nederlandse invulling verschilt niet van de Belgische Cardoen aanpak. Veel jonge gebruikte en nieuwe auto’s tegen scherpe prijzen. Desgewenst met een al even scherp financieringsvoorstel. Ook leasing is mogelijk. Korting is echter onbespreekbaar.
Inruilen kan weer wel. Dat wil zeggen: Cardoen belt desgewenst een aantal autohandelaren voor een bod op de in te ruilen auto. Van de Mosselaar: ‘Daar hoeven wij niks op te verdienen. Het is in feite niet anders dan bij de dealer: die stoot het merendeel van zijn inruilers ook rechtstreeks door naar de handel. Bij ons is het alleen transparanter.’
Cardoen heeft met Bosch Car Service (BCS) afspraken gemaakt over de after sales. Wie bij Cardoen een auto koopt, kan zijn auto na drie maanden gratis laten controleren bij een van de 302 garagebedrijven die bij het Bosch-concept zijn aangesloten. Ook nemen deze bedrijven de afwikkeling van garantieclaims voor hun rekening.
Cardoen-kopers kunnen voorts een jaar lang gratis een beroep doen op de pechservice van BCS. Wie zijn onderhoud ook het volgende jaar bij een BCS laat uitvoeren, verlengt die mobiliteitsgarantie met nog eens een jaar. Wederom gratis.
H. Verstijnen, divisiedirecteur automotive aftermarket van Robert Bosch: ‘Mensen willen voor een nieuwe of gebruikte auto best een eindje rijden, maar ze willen ook in hun eigen omgeving terecht kunnen voor garantie, reparatie en onderhoud. Die zekerheid kunnen wij ze bieden.’
‘Deze deal is er een met gesloten beurzen. Cardoen wil geen bemoeienis met after sales. Dat nemen wij, als service provider, uit handen. Ons voordeel is uiteraard de extra klantenstroom.’
Karel Cardoen ziet de Roosendaalse vestiging al een springplank: ‘De komende zes maanden willen we vooral veel leren. Het is tijd die we nodig hebben om het concept optimaal af te stemmen op de Nederlandse situatie. Wat is de ideale productmix? Wat zijn de eigenaardigheden van de Nederlandse consument? Na dat half jaar gaan we bekijken of het mogelijk is uit te breiden naar andere locaties. Animo is er genoeg. Ik heb al zo’n veertig aanvragen liggen. Maar pas over zes maanden haal ik ze uit de la.’
Cardoen biedt ook maar beperkte garantiefaciliteiten, hij biedt op zijn "winkeldochters" een 1 jaar garantie waar een fabrikant er 2 biedt.
Hij doet helemaal geen aftersales, dat accepteer je toch ook niet van een merkdealer?
- menjo
- 7th Gear member
- Berichten: 6186
- Lid geworden op: 18.02.2005 - 17:55
- Locatie: Los Angeles
Nou die garantie van (minimaal) 2 jaar is wettelijk bepaald dus daar komt ie niet onderuit. Daar kan hij dus nog wel problemen mee krijgen.
En de aftersales zijn iig geregeld, dat is dus een overweging die je moet maken, of je dat op deze manier accepteerd.
En de aftersales zijn iig geregeld, dat is dus een overweging die je moet maken, of je dat op deze manier accepteerd.
- V480-S60
- 8th Gear member
- Berichten: 19493
- Lid geworden op: 18.07.2005 - 12:25
- Locatie: La Grande Verriere
We zullen wel zien wat het wordt.
Maar als ze een leuke VOLVO aanbieden voor weinig ga je toch vanzelf even kijjken.
Dat wat betreft de fabrieksgarantie zal wat mij betreft ook wel loslopen, zoals Menjo zegt. Ook als je de auto bij een niet merkdealer haalt.
Heeft één van onze belgische leden trouwens ervaring met meneer Cardoen.
Maar als ze een leuke VOLVO aanbieden voor weinig ga je toch vanzelf even kijjken.
Dat wat betreft de fabrieksgarantie zal wat mij betreft ook wel loslopen, zoals Menjo zegt. Ook als je de auto bij een niet merkdealer haalt.
Heeft één van onze belgische leden trouwens ervaring met meneer Cardoen.
VOLVO FOR LIFE
440 1.7 Base, 1990 (12-93 tm 11-97)
440 TD, Wit, 1994 (11-97 tm 5-00)
480 Turbo, Rood, 1990 (5-00 tm 6-01)
440 1.8i, Flame Red, 1995 (3-03 tm 12-03)
V40 1.9D, 115 PK, Desert Wind, 2000 (12-03 tm 1-07)
S60 D5 Edition II, Black Stone, 2002 (2-07 tm 6-09)
480 GT, 2.0, Flame red, 1995 (6-01 tm 9-13)
S60 D5 Momentum, Magic Blue, 2005 (6-09 tm 9-13)
V70 2.5T AWD Kinetic, Black Sapphire, 2005 (9-13 tm 6-18)
XC60 3.0 T6 Summum, Terra Bronze, 2009, 236.000 kms (6-18 tm ..)
440 1.7 Base, 1990 (12-93 tm 11-97)
440 TD, Wit, 1994 (11-97 tm 5-00)
480 Turbo, Rood, 1990 (5-00 tm 6-01)
440 1.8i, Flame Red, 1995 (3-03 tm 12-03)
V40 1.9D, 115 PK, Desert Wind, 2000 (12-03 tm 1-07)
S60 D5 Edition II, Black Stone, 2002 (2-07 tm 6-09)
480 GT, 2.0, Flame red, 1995 (6-01 tm 9-13)
S60 D5 Momentum, Magic Blue, 2005 (6-09 tm 9-13)
V70 2.5T AWD Kinetic, Black Sapphire, 2005 (9-13 tm 6-18)
XC60 3.0 T6 Summum, Terra Bronze, 2009, 236.000 kms (6-18 tm ..)
- bart simpson
- Geartronic member
- Berichten: 22418
- Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
- Locatie: Torslanda
- Contacteer:
"fabrieksgarantie" moet gehonoreerd worden door een dealer, ik denk niet dat die je daarmee ten dienste zal zijn........ onderzoekskosten in het kader van garantie kosten een dealer toch ook geld?V480-V40 schreef:We zullen wel zien wat het wordt.
Maar als ze een leuke VOLVO aanbieden voor weinig ga je toch vanzelf even kijjken.
Dat wat betreft de fabrieksgarantie zal wat mij betreft ook wel loslopen, zoals Menjo zegt. Ook als je de auto bij een niet merkdealer haalt.
Heeft één van onze belgische leden trouwens ervaring met meneer Cardoen.
De verkoper biedt je wettelijk die 2 jaar garantie, en vervolgens verwijst hij je naar Bosch (ok, daar zijn afspraken mee gemaakt) of naar een Volvodealer (die zit daar vast niet op te wachten) zo werk het niet, zo kan ik ook de goedkoopste zijn als ik "niets" biedt.
Maar goed... het consumentenrecht in Nederland maakt jouw positie als koper in zo'n garantiegeval wel sterker... (dat heeft Cardoen dan met of zonder aftersales afdeling gewoon op te lossen)
Ten aanzien van een leuke Volvo, misschien dat er bij Cardoen nog een partijtje nieuwe 240's of 940's staan, daar wil ik er wel eentje van
- menjo
- 7th Gear member
- Berichten: 6186
- Lid geworden op: 18.02.2005 - 17:55
- Locatie: Los Angeles
Ik kan me niet voorstellen dat een dealer hier echt veel problemen mee heeft. Op reparatiewerkzaamheden zullen ze toch wel gewoon winst maken?Moet ik voor een reparatie onder garantie telkens terug naar Cardoen komen?
Als u bij Cardoen een nieuwe auto koopt, mag de garantie-reparatie gebeuren door de garagehouder van uw keuze. Cardoen regelt de administratie en de betaling rechtstreeks met hem. U vindt de procedure in uw Cardoen-waarborgboekje.
Voor 2de handsauto's wordt de reparatie uitgevoerd via het uitgebreide net van Bosch-service diensten in Nederland.
- menjo
- 7th Gear member
- Berichten: 6186
- Lid geworden op: 18.02.2005 - 17:55
- Locatie: Los Angeles
Je krijgt natuurlijk wel problemen als je na 1,5 jaar voor garantie naar je dealer gaat en Cardoen wijgert dat te betalen. Direct maar een rechtsbijstandverzekering afsluiten als je een auto bij Cardoen koopt?
Het slimste is natuurlijk om direct bij koop duidelijk te maken dat je het niet eens bent met de garantievoorwaarden, met het dreigement dat je, als ze dat niet aanpassen, op ieder moment de koop kan onbinden. De koopovereenkomst is dan immers niet rechtsgeldig.
Het slimste is natuurlijk om direct bij koop duidelijk te maken dat je het niet eens bent met de garantievoorwaarden, met het dreigement dat je, als ze dat niet aanpassen, op ieder moment de koop kan onbinden. De koopovereenkomst is dan immers niet rechtsgeldig.
- bart simpson
- Geartronic member
- Berichten: 22418
- Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
- Locatie: Torslanda
- Contacteer:
Nog eens denken.... garantieonderdelen zijn netto (0 winst, maar dat is ok, het is ook geen verlies) maar zoekkosten naar een piep, rammel of kraak, die zijn geheel rekening dealer en ben je als dealer een paar uur aan het zoeken naar iets wat zich slechts af en toe voordoet kost dit de dealer gewoon geld, niks aan de hand als je de lusten van de verkoop ook al had, maar als je uitsluitend goed bent voor de "garantielasten" kan ik me voorstellen dat je als dealer zegt, "ga lekker naar Cardoen terug"menjo schreef:Ik kan me niet voorstellen dat een dealer hier echt veel problemen mee heeft. Op reparatiewerkzaamheden zullen ze toch wel gewoon winst maken?Moet ik voor een reparatie onder garantie telkens terug naar Cardoen komen?
Als u bij Cardoen een nieuwe auto koopt, mag de garantie-reparatie gebeuren door de garagehouder van uw keuze. Cardoen regelt de administratie en de betaling rechtstreeks met hem. U vindt de procedure in uw Cardoen-waarborgboekje.
Voor 2de handsauto's wordt de reparatie uitgevoerd via het uitgebreide net van Bosch-service diensten in Nederland.
Als je het niet eens bent met de garantievoorwaarden moet je er niet kopen, zij zullen ook vast niet onder de indruk zijn van het "dreigement tot ontbinding" van de aankoop door een mogelijke koper.menjo schreef:Je krijgt natuurlijk wel problemen als je na 1,5 jaar voor garantie naar je dealer gaat en Cardoen wijgert dat te betalen. Direct maar een rechtsbijstandverzekering afsluiten als je een auto bij Cardoen koopt?
Het slimste is natuurlijk om direct bij koop duidelijk te maken dat je het niet eens bent met de garantievoorwaarden, met het dreigement dat je, als ze dat niet aanpassen, op ieder moment de koop kan onbinden. De koopovereenkomst is dan immers niet rechtsgeldig.
Wie zegt trouwens dat Cardoen Volvo's heeft? daar zijn toch geen incourante modellen van?
- menjo
- 7th Gear member
- Berichten: 6186
- Lid geworden op: 18.02.2005 - 17:55
- Locatie: Los Angeles
Maar dit is geen standaard garantie geval voor de dealer, maar gewoon een reparatie. En de rekening sturen ze gewoon naar Cardoen, die het dan weer mogen regelen met de fabrikant. Bij mij wordt de tijd die het kost om een probleem te zoeken ook gewoon doorberekend.
- Walter
- Geartronic member
- Berichten: 24357
- Lid geworden op: 13.09.2004 - 08:30
- Locatie: Randstad
- Contacteer:
Tenzij ie ze omzet naar gebruikt... Zet ze op kenteken en rijdt er een paar duizend mee dan kan je ze als bijna nieuw verkopen... Dan heb je nog wel fabrieksgarantie maar hij geeft maar 1 jaar als gebruikte auto...menjo schreef:Nou die garantie van (minimaal) 2 jaar is wettelijk bepaald dus daar komt ie niet onderuit. Daar kan hij dus nog wel problemen mee krijgen.
En de aftersales zijn iig geregeld, dat is dus een overweging die je moet maken, of je dat op deze manier accepteerd.
Iedereen nog steeds vertrouwen in dit concept??
Mijn blog
ex-850club lid/ex-V3C lid Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 Magic Blue/Sandstone + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
- bart simpson
- Geartronic member
- Berichten: 22418
- Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
- Locatie: Torslanda
- Contacteer:
Dat lijkt me ook een fair standpunt.......menjo schreef:Maar dit is geen standaard garantie geval voor de dealer, maar gewoon een reparatie. En de rekening sturen ze gewoon naar Cardoen, die het dan weer mogen regelen met de fabrikant. Bij mij wordt de tijd die het kost om een probleem te zoeken ook gewoon doorberekend.
- menjo
- 7th Gear member
- Berichten: 6186
- Lid geworden op: 18.02.2005 - 17:55
- Locatie: Los Angeles
Als ze dat soort trucs gaan uithalen vallen ze snel genoeg door de mand lijkt me.VolvoMafia schreef:Tenzij ie ze omzet naar gebruikt... Zet ze op kenteken en rijdt er een paar duizend mee dan kan je ze als bijna nieuw verkopen... Dan heb je nog wel fabrieksgarantie maar hij geeft maar 1 jaar als gebruikte auto...menjo schreef:Nou die garantie van (minimaal) 2 jaar is wettelijk bepaald dus daar komt ie niet onderuit. Daar kan hij dus nog wel problemen mee krijgen.
En de aftersales zijn iig geregeld, dat is dus een overweging die je moet maken, of je dat op deze manier accepteerd.
Iedereen nog steeds vertrouwen in dit concept??
En als hij je wijsmaakt dat je een nieuwe auto krijgt en bij een garantie geval gaat ie wat anders beweren dan kun je wederom gewoon de koop ontbinden. Een verkoper mag niet liegen.
- bart simpson
- Geartronic member
- Berichten: 22418
- Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
- Locatie: Torslanda
- Contacteer:
Dat is inderdaad het domein van politici, het zal me wat worden als verkopers ook al gaan liegen...... :shock:menjo schreef:Een verkoper mag niet liegen.
- Walter
- Geartronic member
- Berichten: 24357
- Lid geworden op: 13.09.2004 - 08:30
- Locatie: Randstad
- Contacteer:
bart simpson schreef:Dat is inderdaad het domein van politici, het zal me wat worden als verkopers ook al gaan liegen...... :shock:menjo schreef:Een verkoper mag niet liegen.
hier heb ik niets meer aan toe te voegen!!
Mijn blog
ex-850club lid/ex-V3C lid Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 Magic Blue/Sandstone + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!