Ipod op de HU850 van mijn S60

In deze subrubriek vindt je alles over iMIV en apparaten uit dezelfde categorie
Gebruikersavatar
VolvoTech
7th Gear member
Berichten: 7671
Lid geworden op: 13.07.2007 - 00:24
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Ik zeg ook niet dat het niet werkt.
Wat wel zo is, is dat de iPhone nu al foutmeldingen geeft bij het aansluiten van een iPhone 4 of 4S met software versie 5.01 en hoger.

Wat er aan gaat komen is dat iPods/iPhones van Apple gaan kijken of de aangesloten dockstekker-apparatuur MFI certified is.
Dit gebeurt inmiddels nu ook al met Video, geen MFI apparaat? Geen video uit.
Als dat zover is met audio, ga je geen geluid meer krijgen uit je dockstekker via de Grom (maar ook anderen).
't zal niet heel lang meer duren gok ik zo. Apple verdient namelijk geld met MFI apparatuur...

Verder is het Grom apparaatje perfect hoor voor iets minder geld, simpel as that!

Onze voorkeur gaat gewoon uit naar de iMIV, alleen is dat niet voor iedereen betaalbaar...

En een iPhone 4GS wil ik wel hebben, waar heb je die vandaan?
;-)
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech



Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Volvofan1965
2nd Gear member
Berichten: 62
Lid geworden op: 16.02.2011 - 09:03

ik vraag me af of Apple zo ver zal gaan, het zal niet de eerste producent zijn die zichzelf te gronde richt door de poorten teveel gesloten te houden (ook al is het een grote). Kijk hoe snel Android terrein wint door de openheid.
We zullen zien....
Blijkbaar is een 4GS iets bijzonders? dan zal het wel een 4S zijn ;)
Gebruikersavatar
VolvoTech
7th Gear member
Berichten: 7671
Lid geworden op: 13.07.2007 - 00:24
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Zal 4S zijn idd ;-)

Punt bij Apple is dat ze patent-rechten oid hebben op een aantal zaken, waaronder de dockstekker.
Elke MFI certified supplier betaalt die netjes aan Apple en krijgt toegang tot een chip die in de apperatuur of bekabeling moet en die het Apple device vertelt dat er een MFI apparaat is aangesloten.

We dachten ook ander half jaar geleden dat ze het met Video niet zouden doen ;-) En dat is ook gebeurd....
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech



Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Gebruikersavatar
Depom
2nd Gear member
Berichten: 145
Lid geworden op: 27.04.2009 - 23:40
Locatie: arnhem

Dus samengevat is er niks nieuws?

en deze??

http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/B0060OPZRS/mtd-21
Volvo V70 Summum 2012 2.5 T5
Gebruikersavatar
VolvoTech
7th Gear member
Berichten: 7671
Lid geworden op: 13.07.2007 - 00:24
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Dat is een aux/usb/sd kaart adapter.
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech



Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Gebruikersavatar
nikske
3rd Gear member
Berichten: 495
Lid geworden op: 21.12.2006 - 22:01

Volvofan1965 schreef:De GROM heeft zich inmiddels bewezen getuige het feit dat ook Volvo Tech er uiteindelijk toch voor heeft gekozen om met dit produkt in zee te gaan (nadat ze het eerst hadden afgebrand...), zie elders op dit forum.
heb het GROM-apparaatje nu meer dan een jaar, geen problemen mee.
En ik wil er aan toevoegen dat Volvotech zéér behulpzaam is met support via mail, in mijn geval zélfs op een zondag.
Wist ik heel hard te appreciëren!
2015 Volvo V60 D2 ps - 2003 Volvo S60 2.4i
Plaats reactie

Terug naar “iMIV-adapter - V50-S60/V70/XC70 tot MY07”