Help! vervangen sidemarkers fase 1

Geproduceerd bij NedCar in Born
Plaats reactie
raphael
1st Gear member
Berichten: 14
Lid geworden op: 24.10.2004 - 12:47

Ik heb uit zweden witte sidemarkers voor mn s40 fase 1 laten overkomen.
Nu heb ik alleen geen idee hoe ik die dingen moet plaatsen; Ik heb namelijk alleen de 4 witte glaasjes en dus niet de hele module.
Ik heb mij laten vertellen dat ik de oranje glaasjes eraf moet slopen en de nieuwe witte erop moet lijmen; Klopt dit?

En dan nog iets, er vanuitgaande dat de lampjes binnenin niet leverbaar zijn in oranje, waarmee kan ik de lampjes dan het beste oranje maken?
(stift? en zo ja, wat voor stift? verf? en zo ja, wat voor verf?)

Alvast bedankt voor jullie reakties!!
Marinus
4th Gear member
Berichten: 892
Lid geworden op: 22.09.2004 - 21:36

Je hebt van die autostyle condoompjes die je eroverheen kunt schuiven.
Let wel op dat het hele kleine lampjes zijn.
Gebruikersavatar
Walter
Geartronic member
Berichten: 24368
Lid geworden op: 13.09.2004 - 08:30
Locatie: Randstad
Contacteer:

raphael schreef:En dan nog iets, er vanuitgaande dat de lampjes binnenin niet leverbaar zijn in oranje, waarmee kan ik de lampjes dan het beste oranje maken?
(stift? en zo ja, wat voor stift? verf? en zo ja, wat voor verf?)

Alvast bedankt voor jullie reakties!!
Die lampjes zitten vast, als die kapot is moet je de hele unit vervangen. Dus eerlijk gezegd zou ik eerst 4 nieuwe kopen, anders zitten straks de witte glaasjes erop en dan gaan de lampjes ineens kapot.
Afbeelding
Mijn blog
ex-850club lid/ex-V3C lid Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 Magic Blue/Sandstone + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
Gebruikersavatar
Volmar
3rd Gear member
Berichten: 285
Lid geworden op: 12.09.2004 - 21:45
Locatie: Beekbergen

Ik zoek ook nog witte zijmarkers.
2 zijn er al stuk, dus ik moet sowieso gaan vervangen.
Waar heb je die kapjes vandaan gehaald?

Die belg die laatst setjes op marktplaats aanbood is ook al nergens
meer te vinden.
It's only kinky the first time
Marinus
4th Gear member
Berichten: 892
Lid geworden op: 22.09.2004 - 21:36

VolvoMafia schreef:
raphael schreef:En dan nog iets, er vanuitgaande dat de lampjes binnenin niet leverbaar zijn in oranje, waarmee kan ik de lampjes dan het beste oranje maken?
(stift? en zo ja, wat voor stift? verf? en zo ja, wat voor verf?)

Alvast bedankt voor jullie reakties!!
Die lampjes zitten vast, als die kapot is moet je de hele unit vervangen. Dus eerlijk gezegd zou ik eerst 4 nieuwe kopen, anders zitten straks de witte glaasjes erop en dan gaan de lampjes ineens kapot.
Die blauwe rommel waarin de lampjes gegoten zitten kun je eruitwurmen. Gaat niet echt makkelijk, maar het kan. Als je dan het lampje wil vervangen moet je ff solderen. Als je dan gelijk een fittinkje erin soldeert, maak je het jezelf een stuk handiger.

Het is een behoorlijk gepiel in elk geval. Persoonlijk vind ik die contourlampjes nogal prijzig. Bij de phase 2 kun je ze ten minste vervangen, maar dat is een totaal verschillend systeem. Vorm, niet gegoten maar bajonet-sluiting met vittinkje.
raphael
1st Gear member
Berichten: 14
Lid geworden op: 24.10.2004 - 12:47

ik heb ze besteld bij hova.com.

prijs weet ik niet meer!!

bedankt voor al jullie reakties!!!!
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”