Te laag volume navigatie HU-1205

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
832a
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 10.08.2005 - 11:42
Locatie: Groningen

hallo Forumers,
Ben nog maar sinds kort eigenaar van een zeer fraaie V40 met Radio/CD/navigatie ( HU-1205) en een van de tekortkomingen aan de wagen vind ik het geluidsvolume van de navigatiestem. Dit volume is apart in te stellen en is dus onafhankelijk van de stand van de volumeregelaar voor radio/CD. Het maximum volume van de navigatiestem is bij hogere snelheden echter ontoereikend. Ik heb in reviews meer klachten hierover gelezen en ben dus niet de enige die met dit euvel kampt.

Nu ben ik zeer goed thuis in elektronica en loop dus met het plan rond de soldeerbout in de HU-1205 te zetten en daar het een en ander te wijzigen. Wie kan mij helpen aan schema's of nog beter de hele servicedocumentatie van de HU-1205? In dat geval is makkelijk te achterhalen waar wat gewijzigd moet worden. Of is er wellicht iemand die dit probleem al verholpen heeft? Dan ben ik benieuwd wat er veranderd is. Evt. kosten worden uiteraard vergoed.
Alvast hartelijk dank en vr. groet uut Grunn
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”