GeertG schreef:Nog steeds niet ingereden : 197.500 {|=
nog niet? wat een onding......
GeertG schreef:Nog steeds niet ingereden : 197.500 {|=
Schitterend verhaal! Heel leuk.HADAS schreef:Beste allemaal,
Op een enkeling na hebben wij hier te maken met Volvo's waar de "kop" vanaf is. Dus net aan ingereden. Vroeger werd ik een beetje zenuwachtig als mijn auto door de 300K heenging. Daar hebben wij tegenwoordig geen last meer van.
Ik heb een V70 classic uit maart 97 met 450K op de teller op LPG injectie. Vorig jaar maar eens compressie laten meten, kijken of we al aan een revisie toe waren. De dealer belde speciaal even op, werden zelf ook een beetje enthousiast, motorcompressie als van een nieuwe motor. De assecoires beginnen in te storten maar de rest blijft perfect. 445 beurt nieuwe ruitenwissers en remblokken achter, dat was dan weer dat.
Ben 'm inmiddels al een tijdje kwijt, maar de automaat van m'n 850 hield zich tot vlak voor de verkoop prima! Voordat ik 'm inruilde wou ie met een koude motor nog wel eens blijven hangen in z'n 1, dat hield dan een paar honderd meter aan, en daarna reed ie prima! Geen geschok, niets... En dat met ruim 550.000 km op 't klokkie!Campy schreef: Schitterend verhaal! Heel leuk.
Ik heb nog een vraag aan de automaatrijders met hoge kilometerstanden onder jullie: Hoe heeft de automaat zich gehouden?