Audio Systeem veranderen/ LPG probleem

Deze rubriek is exclusief voor de bi-fuel rijders met een originele Volvo af-fabriek bi-fuel. Alle andere LPG-rijders kunnen terecht in de rubriek van hun model.
scania164
1st Gear member
Berichten: 26
Lid geworden op: 12.02.2007 - 15:17

Je hebt ook wel enigsinds gelijk ramon,maar je begrijpt mij ook wel of niet??
Gast

Ramon&Ramon schreef:het gaat erom dat je mensen niet kunt adviseren om bijv zelf zo,n grote klus te doen zonder enige of weinig technische kennis,dat is waar het om gaat,verder niks,maar er wordt weer van alles bij gehaald wat er niets mee te te maken heeft.
Ok, ik begrijp je, maar ik denk dat de mensen hier verstandig genoeg zijn, om een inschatting te maken, of ze het wel of niet aankunnen.
Ik heb in het begin (van jou en Bart Simpson) ook niet het voordeel van de twijfel gekregen.
Weet je nog? "Doet ie het of doet ie het niet", was zo'n uitspraak (die ben ik nog niet vergeten :wink: ).
Dat was 15 juni 2005, http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=1589
Nu anno 2007, kan je het nog niet loslaten? :lol:

Zou het kunnen dat op dit forum voldoende technische mensen aanwezig zijn, die gewoon advies willen.
Ik ga ook geen automatische bak reviseren, het houdt ergens op.
Hoewel als ik een duidelijke uitleg met foto's krijg. :P

Voor een ieder, succes met het sleutelen en laat je niet bang maken. \:D/
Gebruikersavatar
euerw
5th Gear member
Berichten: 1797
Lid geworden op: 08.07.2007 - 21:11
Locatie: Ede

niet om het 1 of ander, maar ik vind dat de gesprekken tussen AlexV70 <>Ramon&Ramon vaak een verkeerde toon hebben cq krijgen, mijn indruk was dat we als echte Volvo liefhebbers elkaar kunnen helpen ipv......, hoeven het niet altijd eens te zijn maar daarom ook niet iemand af te kraken, toch???
XC60 MY’19 T8 twin engine awd Inscription
XC60 MY'15 2.0D4 GT8, Ocean Race, Rica tuning
XC60 MY'10 2.4D GT, Rica tuning
S60 MY'05 2.4D GT rica tuning, the Black Beast
S60 MY'02 2.4 bifeul automaat
Plaats reactie

Terug naar “Bifuel”