Aanvullend

Gebruikersavatar
bart simpson
Geartronic member
Berichten: 22418
Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
Locatie: Torslanda
Contacteer:

JIJ hebt er in gereden, wij nog niet....
Volvo for life
Gebruikersavatar
drowel
5th Gear member
Berichten: 1906
Lid geworden op: 19.03.2006 - 20:08

hvl, beetje rare opmerking, hij zegt van wel :P
Doet er ook niet echt toe :P:D
maarja
Gebruikersavatar
HMG
4th Gear member
Berichten: 769
Lid geworden op: 09.11.2005 - 18:48
Locatie: Veynes

JIJ hebt er in gereden, wij nog niet....

In Assen stonden ze volgens mij in de rij afgelopen zaterdag,..
een lichtblauwe, leuke kleur maar die RTI antenne op de achterklep kan echt niet..
Gebruikersavatar
drowel
5th Gear member
Berichten: 1906
Lid geworden op: 19.03.2006 - 20:08

dat is toch zo'n "haaienvin"? ik vind hem op plaatjes juist wel mooi!
Gebruikersavatar
ps-amazon
6th Gear member
Berichten: 4538
Lid geworden op: 29.09.2004 - 15:05
Locatie: Loonse en Drunense Duinen
Contacteer:

drowel schreef:Hier word ook gewacht op een C70, het word een T5 Summum! Gezien in Beest, en daarna erg tevreden met de keuze! Ook achterin kan er aardig comfortabel gezeten worden! Voor iedereen die niet langer is dan 2 meter en geweldige keuze!
heb je er echt in gezeten? nou ik heb het geprobeerd, maar als ik de voorstoel op een normale stand zet (ik heb een normaal postuur, 1.80 lang) dan kan ik achterin mijn benen/voeten echt niet kwijt; kan me op geen enkele manier voorstellen hoe vier volwassenen lekker een dagje in deze auto kunnen rondtoeren...
Gebruikersavatar
drowel
5th Gear member
Berichten: 1906
Lid geworden op: 19.03.2006 - 20:08

Ja, er zat iemand van 1.83 M voor mij, toen ik achterin zat kon ik nog prima zitten! Het is niet geweldig, maar daar zou ik best een paar uur kunnen plaatsen. Zeker vergeleken met de andere in de sigment (audi a4 cabrio etc.
Gebruikersavatar
drowel
5th Gear member
Berichten: 1906
Lid geworden op: 19.03.2006 - 20:08

BTW... Ik heb onder mijn huis een garage... deze is echter met een dusdanige hellingshoek, dat mijn v50 al niet/nauwelijks meer naar binnen kan. (dan raakt de bodem hem). De nieuwe c70 die ik besteld heb ligt echter nog dichter aan het wegdek. deze zal dan helemaal niet naar binnen kunnen. Nu zit ik erover te denken om hem een regelbare hoogte te geven. (net als bij vele citroëns, kan dit? Want alleen hoger op zijn poten zetten is niet mooi!
Plaats reactie

Terug naar “C70 vanaf MY2007”