Pagina 2 van 2

Geplaatst: 27.01.2009 - 22:35
door Packmann
Prima dealer althans toen ik daar mijn V70 D5 geartronic import uit Italy kocht.
Nu 1.5 jaar verder is deze auto aan vervanging toe, wat blijkt zijn ze vergeten om de auto bij alvering te vernederlandse, oftewel aan te melden bij Volvo Nederland. En dan wil geen enkele Volvo dealer in de regio en wijde omgeving een geloofwaardig bod op je auto uitbrengen, simpel omdat hij niet is aangemeld door Jacob Schaap een foutje wat mij 5.000 dreigde te kosten.

Het eerste gesprek met Volvo Svala dreigde daarom volledig de mist in te gaan er waren net iets te veel twijfels over de herkomst van de auto, bedankt Jacob Schaap, en dan gan je verder zoeken zelfde verhaal alle dealers willen je auto gewoon niet hebben.

Zelf bieden ze dan een bedrag wat ronduit belachelijk is sterker nog ze bieden doodleuk veel lager dan hun collega's die de auto alleen wil
inruilen als hij bij Volvo Nederland zichtbaar is en de complete onderhouds historie bekend is en door Jacob Schaap is ingevoerd.
Plotseling kreeg ik een hele nare smaak in mijn mond. Consequent lager bieden dan je collega, achteraf blijkt dat de collega even zijn mond voorbij gepraat heeft kortom ik vol me door het famillie bedrijf Schaap in de maling genomen. Mijn zien ze daar nooit meer.

Geplaatst: 28.01.2009 - 09:04
door Ben
Ik lees nog niet dat je dit bij Schaap zelf hebt besproken?

Geplaatst: 28.01.2009 - 13:15
door Wiebe
Ik zou het met Jacob Schaap bespreken. Een fout kan altijd voorkomen.

Geplaatst: 28.01.2009 - 13:56
door Jolly Breeze Racing
Ik koop geen Volvo's bij Schaap, maar ken Jacob en Joost Schaap via een andere weg, ze zijn niet te beroerd om iets voor je te doen.

Bovenstaande verhaal zou ik dan ook zeker gaan bespreken met Schaap










Mods edit
Ik in de eerste regel toegevoegd.

Geplaatst: 28.01.2009 - 14:08
door Mathijs T-4
@ JBR: even de zin beginnen met "Ik"

Menigeen zal denken dat jij mensen juist afraad om bij schaap te kopen.

Geplaatst: 28.01.2009 - 18:01
door Edgar
Ook ik heb goede ervaringen met Schaap, zelfde geldt voor hun familielid Schaap in Lemmer...= Saab dealer (maar toen had ik een Saab)

Geplaatst: 29.01.2009 - 20:06
door Packmann
Ik heb dit zeker besproken ben er afgelopen vrijdag speciaal voor naar Lelystad gereden. ik had me die reis gewoon kunnen besparen.
Verder dan een sorry zijn ze niet gekomen.

Geplaatst: 31.01.2009 - 23:38
door broker
Hallo Packmann,

dat is een bizar verhaal. Denk je een leuke deal te doen, blijkt je auto "besmet" te zijn.
Ik zou me echter niet af laten schepen. Stuur over deze kwestie een mail naar de Volvo fabriek in Zweden en je krijgt gegarandeerd antwoord. Als je op deze manier de historie van je Volvo kunt achterhalen, is het probleem opgelost. Maar wel vreemd dat Schaap zich er van afmaakt met een simpel sorry. Ze staan over het algemeen toch goed bekend in Volvo-land.
In ieder geval sterkte ermee.

Groeten, Jan.

Geplaatst: 01.02.2009 - 00:32
door bart simpson
Zo werkt het niet, Volvo zweden is in het geheel geen partij in dezen, die doen er ook niets aan.

Geplaatst: 02.02.2009 - 20:14
door V480-S60
Zoals BS aangeeft is dit inderdaad een zaak tussen Packman en de dealer.
Die zou er verstandig aan doen dit tot tevredenheid op te lossen.

Geplaatst: 02.02.2009 - 20:35
door Edgar
V480-S60 schreef:Zoals BS aangeeft is dit inderdaad een zaak tussen Packman en de dealer.
Die zou er verstandig aan doen dit tot tevredenheid op te lossen.
Hij zou toch wel mee lezen... :)

Geplaatst: 02.02.2009 - 21:21
door Ben
Ga daar maar van uit ja.

Geplaatst: 02.02.2009 - 22:35
door Hapee
Kom op Jacob Schaap Lelystad, neem de uitdaging aan en reageer op Packman. Net forumsponsor en nu al de kans om een onsterfelijke goede indruk te maken. Er gelden hier twee wetmatigheden: "een klacht is een kans" en "there is no second chance for a first impression" :-k .

Geplaatst: 03.02.2009 - 09:07
door Ben
Hapee schreef:Kom op Jacob Schaap Lelystad, neem de uitdaging aan en reageer op Packman. Net forumsponsor en nu al de kans om een onsterfelijke goede indruk te maken. Er gelden hier twee wetmatigheden: "een klacht is een kans" en "there is no second chance for a first impression" :-k .
Niet alles hoeft op het forum. Volgens mijn informatie is er contact tussen de betrokkenen.

Geplaatst: 06.02.2009 - 19:22
door Packmann
Edgar schreef:
V480-S60 schreef:Zoals BS aangeeft is dit inderdaad een zaak tussen Packman en de dealer.
Die zou er verstandig aan doen dit tot tevredenheid op te lossen.
Hij zou toch wel mee lezen... :)
Jazeker hij leest mee en heeft mij persoonlijk ook gebeld en was van e.e.a. op de hoogte en ja sorry, zij gaan intern hun procedure aanscherpen dat dit niet meer kan gebeuren. Persoonlijk schiet ik daar niets meer mee op, maar eerlijk is eerlijk hij heeft zich persoonlijk gemeld na het bericht op dit forum en dat is voor mij voldoende.