Dakdragers vleugel profiel voor V70 2008 met dakrails

In dit hoofstuk alleen handleidingen. Van een kopie van het instructieboekje tot een fotoreportage.
Elke bericht svp beginnen met de typeaanduiding.
Hier geen prijsvergelijkingen met de dealerprijzen. Je mag wel melden wat je zelf hebt uitgegeven.
Dit topic sluit automatisch. Heb je vragen over het getoonde, meldt je per PB bij de plaatser van de betreffende handleiding. Ook vindplaatsen van onderdelen komen in deze rubriek.
Plaats reactie
Volvo Wim
2nd Gear member
Berichten: 187
Lid geworden op: 22.12.2005 - 12:13
Locatie: Omgeving Rotterdam

Via marktplaats heb ik een nette set dakdragers met vleugelprofiel gekocht. De sleutel zit er wel bij, maar de montage handleiding niet. Ik snap wel hoe ik deze dragers moet bevestigen, maar weet niet of er verschil is tussen voor en achter, waar ze precies moeten komen en welke kant aan de voorzijde moet (de bolle kant of de smalle kant). Als iemand een montagehandleiding heeft, mag ook digitaal. Of weet iemand waar ik deze kan vinden op het world wide web.

Alvast bedankt voor de moeite.

Ben inmiddels bij de dealer geweest en die vertelde mij dat de bolle kant aan de voorzijde moet zitten. Waar ze moeten komen maakt niet veel uit, het advies was ze in ieder geval bij de stevige delen te plaatsen.
Plaats reactie

Terug naar “Handleidingen + gereedschapstips”