iMIV-LE geeft bijgeluiden op een HU-603

In deze subrubriek vindt je alles over iMIV en apparaten uit dezelfde categorie
Gebruikersavatar
Rob2u
5th Gear member
Berichten: 1109
Lid geworden op: 10.04.2006 - 14:41
Locatie: Veldhoven

Bij mij (topic-starter) geen nieuws te melden, het probleem is er nog steeds maar ik heb in de afgelopen maanden andere zaken aan mijn hoofd gehad.... :(
Als ik nu naar een klassieke opname wil luisteren brand ik gewoon weer even "old-fashioned" een CD.

Bob van VolvoTech is zeker welwillend maar het is er gewoon nog niet van gekomen om hiervoor naar hem te rijden.

@Bob: ik zie hier op het forum toch meerdere mensen die vergelijkbare problemen met de iMIV hebben; is er nu toch geen structurele oplossing voor?????
Volvo V70 2.4T Aut5 2000 my2001 Mystic silver metallic, Premium- Winter- Estate lines, Xenon, HU-603 High Performance audio iMIV-LE, brushed alu interiortrim
Volvo V70 2.4T man 2000 my2001 Scarab Green HU-603 Premium sound
Volvo 245 GLE 2.3 1990 LPG-G3 non-Volvo airco
Gebruikersavatar
VolvoTech
7th Gear member
Berichten: 7671
Lid geworden op: 13.07.2007 - 00:24
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Hi,
En die 2 zijn dan ook echt de enigen...
Heb er vorig jaar ook 1 gehad, bleek spanning naar de HU gewoon niet goed te zijn (zat carkit tussen gefrommeld).

Daarom, langs komen aub!
(op afspraak natuurlijk he ;-)
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech



Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
will1951
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 04.06.2010 - 14:16
Locatie: Best

Inmiddels met een IPOD Classic de IMIV geupdate naar SAT (van CDC) en wat schetst mijn verbazing: de achtergrondgeluiden zijn minimaal. Ook als ik m'n Iphone aansluit :P

Hoe dit technisch te verklaren is weet ik niet. Aansluitweerstand in IMIV gewijzigd?. Aan de kabels of aansluiting in ieder geval niets.

Misschien heeft iemand anders er iets aan al lijkt het een zeldzaam fenomeen.
Plaats reactie

Terug naar “iMIV-adapter - V50-S60/V70/XC70 tot MY07”