HOW TO - zo haal je de binnenkant van de achterklep eraf

In dit hoofstuk alleen handleidingen. Van een kopie van het instructieboekje tot een fotoreportage.
Elke bericht svp beginnen met de typeaanduiding.
Hier geen prijsvergelijkingen met de dealerprijzen. Je mag wel melden wat je zelf hebt uitgegeven.
Dit topic sluit automatisch. Heb je vragen over het getoonde, meldt je per PB bij de plaatser van de betreffende handleiding. Ook vindplaatsen van onderdelen komen in deze rubriek.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Noof
2nd Gear member
Berichten: 81
Lid geworden op: 26.05.2009 - 13:01
Locatie: Haarlem

How to...

Ik had een rammeltje achterin mijn auto. Bleek dat de plastic rand aan de binnenkant van de klep (om het derde remlicht) los zat.

Om te kijken of er iets kapot was of misschien los hing, heb ik de binnenkant eraf gehaald.
Bleek dat de plastic klemplugjes niet goed vast zaten. Een kwestie van zachtjes op de juiste plaats aandrukken was genoeg geweest. Maar waar zitten die klempluggen?

Daarom wat foto's als hulp voor iemand anders met het zelfde rammeltje. Of voor iemand die de binnenkant er om een andere reden wel helemaal af moet halen.

Noof


update:
O... je moet de attachements in de omgekeerde volgorde plaatsen. Pffffffff, ik ga niet opnieuw beginnen hoor;
GEWOON ONDERAAN BEGINNEN DUS!

update2:
Er is ook een maximum aan tekst dat je bij een foto kan plaatsen.
Maar jullie begrijpen het zo wel hè?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
groet, Olav


Volvo V70 2007 (MY2008) 2.5T Geartronic Momentum met Prins LPG-installatie
Volvo V70 2005 2.4d Geartronic Momentum
MG B roadster MkI 1964 - Britisch Racing Green
Volkswagen Golf III 1997 1.9 TDI 110pk Milestone Sport
Renault Clio 1.6
Peugeot 205 1.1 accent
Plaats reactie

Terug naar “Handleidingen + gereedschapstips”