Liefhebbers voor n originele CR-407 radio?

En een DAFje 33 of 44 mag hier ook wel langskomen
Plaats reactie
schellinkje
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 31.08.2007 - 13:16

Voor wie een foto wil, mail gerust naar jgooiker@hotmail.com.
Hij kraakt enorm, maar voor de showroom van de echte liefhebber nog uitermate geschikt. Schoon, heel en met type-sticker. nr7110445, Volvo CR-407. Wie kan me helpen?
eipmiw
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 28.08.2007 - 23:41

Hoi,

Wat bedoel je met de laatste zin? (wie kan me helpen?). Beetje vreemd als je juist iets aanbiedt. Maar hoe dan ook, ik heb er wel interesse in, mits er ook een cassettespeler in zit.
Mocht dat niet het geval zijn, heb je dan misschien een frame om een pioneer radio-cassettespeler in te plaatsen? Heb die pioneer er nu namelijk min of meer los in liggen.

Groet van eip
schellinkje
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 31.08.2007 - 13:16

Beste Eip, ik ben nieuw op dit forum en ken de regels niet. Ik ga er voor de zekerheid maar van uit dat het niet de bedoeling is dat iedereen zn spullen hier te koop aanbiedt.

Er zit inderdaad een cassettespeler in en een frame omheen. Mijn eigen nieuwe radio ligt er ook (nog) los in, maar ik gebruik het frame om op een stuk hardboard over te trekken en dat te gerbuiken als frame. Je mag de radio overnemen om het frame, maar ik zou het nog leuker vinden als iemand de radio zelf een leuk plekje kan geven.

Ben benieuwd naar je reactie!
Plaats reactie

Terug naar “De 66 - 340 - 360 series”