I love campagne

Hier post je alles wat wel met auto's maar niets met Volvo te maken heeft.
Gebruikersavatar
RrRrR
2nd Gear member
Berichten: 241
Lid geworden op: 14.04.2005 - 22:23

Geldverspilling...

Maar je krijgt wel weer leuke spelingen...

via quotenet.nl...

Afbeelding

van retecool.com...

:lol:
Your Dream - Your Mind - Your Goal
Gebruikersavatar
Michel740Turbo
5th Gear member
Berichten: 1777
Lid geworden op: 23.06.2005 - 10:31
Locatie: Brecht
Contacteer:

lache kenteken Jan Pieter - BalKende - 01
zal zo wel bedoeld zijn :lol:
- Volvo C30 D2 driv-e R-design 08-2011
- Ford Focus C-Max 1.6tDci 05-2004 For Sale
- Volvo 740 2.0i TIC (B200ET) 1986 RIP'10
- Volvo 440 1.8i NordicSportline 1994 RIP'07
kuiper
3rd Gear member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16.04.2005 - 23:35

En wat zal het gekost hebben. En dan ook nog een engels woord in een Nederlandse zin... En zo volstrekt zinloos. Ook al heeft iedereen het erover, verandert het ook gedrag?

Kuiper
Bescheidenheid is slechts daar op zijn plaats waar ook werkelijk niets is



C70T5 C70T5 S80T6 V70T5 C70T5 V70D5 S80T6 480turbo V70TDI 850GLT 480turbo 740TDGLE 240GL 242DL
Gebruikersavatar
Michel740Turbo
5th Gear member
Berichten: 1777
Lid geworden op: 23.06.2005 - 10:31
Locatie: Brecht
Contacteer:

misschien bij de oudere...
Maar ik denk dat je niet zoiets moet nemen maar zoals de ooster en zuider buren doen confronteren met de werkelijkheid...
in duitsland hebben ze borden met jongentje met een bloederig gat in zijn hoofd (weet de tekst er alleen niet meer bij)

en in belgië hadden ze borden met grafserken.... :shock: en daar kan je nou niet mee thuiskomen
- Volvo C30 D2 driv-e R-design 08-2011
- Ford Focus C-Max 1.6tDci 05-2004 For Sale
- Volvo 740 2.0i TIC (B200ET) 1986 RIP'10
- Volvo 440 1.8i NordicSportline 1994 RIP'07
Gebruikersavatar
RrRrR
2nd Gear member
Berichten: 241
Lid geworden op: 14.04.2005 - 22:23

Michel440sports schreef:lache kenteken Jan Pieter - BalKende - 01
zal zo wel bedoeld zijn :lol:
Inderdaad, was ook een spot op de nieuwe bestelde BMW 760Li van €400.000,= voor onze Premier die hij vanaf januari 2006 tot zijn beschikking heeft.

Even off topic.

Ik vind het wel een beetje raar dat er weer zo'n een ophef word gemaakt over het bedrag. Oke, ik weet dat het ontzettend veel geld is; maar met alle respect, of je het nou eens bent met zijn beleid of niet, het is en blijft de Premier van ons land en ik vind dat deze het recht heeft goed beveiligd rond te rijden. Vooral de wereld waar wij anno 2005 in leven.
Your Dream - Your Mind - Your Goal
Gebruikersavatar
Michel740Turbo
5th Gear member
Berichten: 1777
Lid geworden op: 23.06.2005 - 10:31
Locatie: Brecht
Contacteer:

maarja had natuurlijk ook een ander merk kunnen nemen en men vind een bmw waarschijnlijk een beetje arogantie uitstralen.
als het een volvo was geweest zal er waarschijnlijk niet over gesproken zijn en misschien geprezen zijn :lol:
- Volvo C30 D2 driv-e R-design 08-2011
- Ford Focus C-Max 1.6tDci 05-2004 For Sale
- Volvo 740 2.0i TIC (B200ET) 1986 RIP'10
- Volvo 440 1.8i NordicSportline 1994 RIP'07
Gebruikersavatar
RrRrR
2nd Gear member
Berichten: 241
Lid geworden op: 14.04.2005 - 22:23

Ik denk dat ze gewoon weer een ontzettend leuk aanbod gehad hebben van BMW Nederland. :wink:

(misschien om de verkoop van de 7-serie te stimuleren...) :P
Your Dream - Your Mind - Your Goal
Gast

Hij heeft nu ook al een gepantserde en lange BMW 7-serie maar dan van het vorige model. Die auto hebben ze ook nog maar een jaar of drie. En waarom moet het een 760 wezen? Is een 735d niet goed genoeg ofzo? Ik heb er gewoon de schurft aan dat ik me rot moet werken om o.a. de premier in een 760 te laten rijden. :evil: Als iemand hem zelf betaald is het heel wat anders. Ik rij ook een grote auto maar ik moet hem wel zelf aanschaffen en de lasten betalen.
Gebruikersavatar
RrRrR
2nd Gear member
Berichten: 241
Lid geworden op: 14.04.2005 - 22:23

lingsper schreef:Hij heeft nu ook al een gepantserde en lange BMW 7-serie maar dan van het vorige model. Die auto hebben ze ook nog maar een jaar of drie. En waarom moet het een 760 wezen? Is een 735d niet goed genoeg ofzo? Ik heb er gewoon de schurft aan dat ik me rot moet werken om o.a. de premier in een 760 te laten rijden. :evil: Als iemand hem zelf betaald is het heel wat anders. Ik rij ook een grote auto maar ik moet hem wel zelf aanschaffen en de lasten betalen.
Wat ik ervan afweet is dat de 760 zelfs na pantseraanpassing weinig inleverd aan kracht. En dat dit met een diesel, neem pakweg een 740d, ook niet misselijk, wel het geval is.

En ja... hij is de bestuurder van dit land, dus heeft tijdens het werk wel andere dingen aan zijn hoofd dan zelf van A naar B te komen. Als ik kijk naar onze Board of Directors (Raad van Bestuur), die worden ook allemaal gereden met chauffeur. Maar ze zijn onderweg net zo hard aan het werk, als dat ze op kantoor zitten. Dus zo raar is dat niet.

Ik moet toegeven, ik rij vaak mee met een van de leden van het de BOD en het is wel ontzettend lekker dat je gereden word. Je kan gewoon van A to B doorwerken zonder dat je zoals ik al zei op het verkeer moet letten.

Tja, met een basesalary van €122.800,= kan onze Premier een aardig autootje veroorloven. De een doet dit... de ander dat... Maar onze Premier betaald er niets voor... En dat is misschien toch een van de leuke dingen aan Premier van een land zijn.
Your Dream - Your Mind - Your Goal
xc70-fan
2nd Gear member
Berichten: 156
Lid geworden op: 26.05.2005 - 17:34

iemand enig idee hoeveel de neuwe fiets van donner gekost heeft. Gazelle model jaren 50 en dat gaat toch ook goed.
een kritische maar blijde volvorijder
Gebruikersavatar
RrRrR
2nd Gear member
Berichten: 241
Lid geworden op: 14.04.2005 - 22:23

xc70-fan schreef:iemand enig idee hoeveel de neuwe fiets van donner gekost heeft. Gazelle model jaren 50 en dat gaat toch ook goed.

Gekocht van een zwerver voor €10,= ... 8) :lol: :D

Hij neemt justitie in eigen handen en wou er geen zaak van maken... :P



(In mijn tijd -KUCH- was dat nog fl.10,=) :)
Your Dream - Your Mind - Your Goal
Gebruikersavatar
joost
7th Gear member
Berichten: 5400
Lid geworden op: 28.02.2005 - 23:32
Locatie: Zuid-Limburg V70n 2.4 MY2002

Gejat?

Joost.
Volvo V70 2.4 Premium Silver mei 2002
Volvo V70 Classic 2.5 10v Luxury Black Stone mei 1997
Volvo V40 PhaseII 1.8 Europa Comfort Family Line Red september 2000
xc70-fan
2nd Gear member
Berichten: 156
Lid geworden op: 26.05.2005 - 17:34

bron:planet.nl

toch mooi dat de overheid zijn eigen campagnes meet. als ja ellae sal uitbesteed is het slimmer om dat gedeelte ook uit te besteden lijkt mij.

een mooie zin de liefdesverklaringen gaan gepaard met extra politiecontroles.




Waardering voor 'I love verkeersregels'

Gepubliceerd op zondag 06 november 2005

Een ruime meerderheid van de Nederlandse bevolking kan de 'I love verkeersregels'-campagne van het ministerie van Verkeer en Waterstaat wel waarderen. Ze vinden de stickers, posters en radio- en tv-spotjes van de actie tegen hufterig verkeersgedrag opvallend, duidelijk en informatief en niet betuttelend.
84 procent van de ondervraagden geeft de actie een zes of hoger. Dat blijkt zondag uit een tussenmeting van de Rijksvoorlichtingsdienst.

Hufterig gedrag
De campagne bezigt slogans als 'I love afstand houden', 'I love richting aangeven' en 'I love rechts rijden'. Uit onderzoek van het ministerie vorig jaar is gebleken dat weggebruikers zich het meest ergeren aan hufterig gedrag in het verkeer. Met de campagne hoopt minister Peijs dat weggebruikers zich bewust worden van hun gedrag en fatsoenlijker, toleranter en zich met meer respect voor elkaar gaan gedragen.

Uit de tussenmeting blijkt dat 63 procent zich door de campagne inderdaad ook meer bewust is geworden van het eigen gedrag en 42 procent gaat daar nu ook beter op letten.

Politiecontroles
De campagne met de 'liefdesverklaringen' duurt nog voort en gaat vergezeld van extra politiecontroles. In een volgende fase richt de actie zich op betere kennis van de verkeersregels en gedragsalternatieven: 'tel tot tien voor je reageert' en 'speel geen eigen rechter'.
een kritische maar blijde volvorijder
Gebruikersavatar
Battlecruiser
8th Gear member
Berichten: 17725
Lid geworden op: 06.12.2004 - 16:54
Locatie: Deventer

Leuk dat de meerderheid van de bevolking de campagne waardeert.
Minder leuk is, dat ze steeds vaker juist géén richting aangeven en bumperkleven e.d.

De meerderheid van de bevolking vind de campagne vanuit de leunstoel dus leuk, TOTDAT ze op de weg komen: dan gelden plots andere normen...

Je kunt het ook anders bekijken. Wellicht is de doelgroep van de campagnie niet de meerderheid, maar jui8st de relatief kleine groep aso's. Laten ze die enquete dan ook onder de neus duwen van die kleine groep. Oftewel: de overheid belazert met dit opinieonderzoek elk weldenkend mens...
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
Plaats reactie

Terug naar “Off Topic Auto”