Afvoerslang panoramadak los van paravan.

Plaats reactie
ktw.vanloon
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 29.04.2024 - 17:09

Hallo allemaal, ik heb een probleem met een lekkage. Het gaat om een volvo v60 uit 2011. In eerdere topics heb ik gezocht en de ideeën en oplossing daar aangedragen werken zover ik kan zien helaas niet voor mijn probleem.

Bij hevige regenval merkt ik dat we water langs het dashboard naar binnen druppelde. Na wat onderzoek bleek een van de 2 waterafvoerkanalen van mijn dakgoot niet goed door te lopen. Als er veel regen valt liep het boven vol en druppelde het de auto in. Veelal is de oplossing met perslucht het afvoerkanaal doorblazen maar helaas heeft dit er voor gezorgd dat de afvoerslang los is geschoten op het aansluitpunt achter het dashboard.

mijn volvo v60 is vandaag voor een beurt naar de dealer geweest. Tevens hebben ze geprobeerd de afvoerslang weer aan te sluiten maar dit is helaas niet gelukt. Enige oplossing volgens hen is om het dashboard los te halen en vervolgens de slang weer aan te sluiten. De te verwachten kosten €800,-

Ik vind dit erg veel dus ik ben benieuwd of jullie hier een andere oplossing voor hebben?

Gr Koen
Plaats reactie

Terug naar “S60 / V60 vanaf MY2010 t/m MY2018”