Flitsmeister icm android

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mack82
1st Gear member
Berichten: 19
Lid geworden op: 23.07.2023 - 12:59
Locatie: Sittard

Ik heb een xc40 met het android automotive systeem. Ik wil graag gebruik maken van flitsmeister, maar lees dat geen officiele app voor Android automotive er niet gaat komen.

Een optie is navigeren met waze, dan krijg je ook meldingen maar alleen kaart op het middenscherm en niet bij bestuurder, ook start navigatie van google vanzelf.

Mij voorkeur heeft dat de meldingen van de FM app op de telefoon gewoon via de auto worden doorgegeven, dit lijkt alleen te werken tijdens een telefoongesprek. Is er ook een manier om deze meldingen altijd te laten afspelen (bij bijvoorbeeld tijdens gebruik dab radio) via het mediasysteem??
XC40 Recharge Essential 2024
nico070
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 05.04.2024 - 09:52

Mack82 schreef: 16.04.2024 - 20:08 Ik heb een xc40 met het android automotive systeem. Ik wil graag gebruik maken van flitsmeister, maar lees dat geen officiele app voor Android automotive er niet gaat komen.

Een optie is navigeren met waze, dan krijg je ook meldingen maar alleen kaart op het middenscherm en niet bij bestuurder, ook start navigatie van google vanzelf.

Mij voorkeur heeft dat de meldingen van de FM app op de telefoon gewoon via de auto worden doorgegeven, dit lijkt alleen te werken tijdens een telefoongesprek. Is er ook een manier om deze meldingen altijd te laten afspelen (bij bijvoorbeeld tijdens gebruik dab radio) via het mediasysteem??
Heb je al gekeken in de instellingen van FM? Soms werkt het om een ander geluidskanaal in te stellen. En je hebt een optie 'Forceer telefoonspeaker'.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”