Trotse eigenaar Volvo 850 T-5 uit 1996

Voor kenners: de "Roffel"
Plaats reactie
TheBrambo
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 28.03.2024 - 22:04

Hi iedereen,
Onlangs dus een trotse eigenaar geworden van de Volvo 850 T-5 uit 1996.

Nu zijn er wat punten waar ik graag zelf mijn handen vuil aan wil maken, echter weet ik niet zoveel nog van deze auto. Hopelijk kunnen jullie mij helpen bij wat uitdagingen die deze auto heeft.

- De accu ontlaadt ondanks dat de auto uit staat, de ventilator draait verder. (Nu een switch tussen gezet, maar zou dit graag weer terug in oude staat maken)
- Alle vier de elektrische ramen werken niet en reageren helemaal niet via de knopjes. (De zijspiegels wel)
- Slot van de achterklep zit er los in, hoe kan ik deze vastzetten en welk onderdeel heb ik hiervoor nodig?
- Centrale vergrendeling werkt niet, de bestuurders kant kan ik op slot doen, maar de overige moet ik vanuit binnenuit dicht doen.
- Ik twijfel nog of de stoelverwarming werkt, de knopjes branden maar het voelt niet warm aan..(weet niet of dit wel/niet merkbaar moet zijn)
- km stand, en de stand erboven (vergeten hoe dat heet) en de snelheidsmeter werken niet, de rest werkt wel.
- Handrem doet niet veel, is een automaat maar handrem is wel fijn.

Zou iemand mij kunnen helpen (voor een leek uitleggen) wat ik moet doen en welke onderdelen ik dan nodig zou hebben?

Alvast hartelijk bedankt
Plaats reactie

Terug naar “De 850 - S70 - C70 - V70 en V70XCClassic”