Actieve luchtvering en/of verlengde garantie van 3 jaar en B&W vraag

De Nieuwe XC60
lanfeest
2nd Gear member
Berichten: 95
Lid geworden op: 27.02.2022 - 02:12
Locatie: Regio Noord-Holland

Ik kijk er ook best wel naar uit, nog ongeveer 2 maanden….
David_O
2nd Gear member
Berichten: 84
Lid geworden op: 26.02.2023 - 22:46

lanfeest schreef: 11.11.2023 - 01:00 Daarom zit ik te denken aan alloygator als bescherming voor de velgen.

Jammer dat de camera niet voldoende is om schade te voorkomen. Daar hoopte ik een beetje op
En als je de spiegels kantelt bij het inparkeren?

Handmatig door 2x kort achter elkaar op L of R van de spiegelverstelling te drukken als achteruit als versnelling gekozen is. Of automatisch, kan in menu (links, rechts of beiden).
lanfeest
2nd Gear member
Berichten: 95
Lid geworden op: 27.02.2022 - 02:12
Locatie: Regio Noord-Holland

David_O schreef: 28.11.2023 - 21:26 En als je de spiegels kantelt bij het inparkeren?

Handmatig door 2x kort achter elkaar op L of R van de spiegelverstelling te drukken als achteruit als versnelling gekozen is. Of automatisch, kan in menu (links, rechts of beiden).
Bedankt voor de tip, zal ik zeker uitproberen als ik de auto heb.
Kris Fa820373
1st Gear member
Berichten: 21
Lid geworden op: 18.07.2019 - 23:22

lanfeest schreef: 22.10.2023 - 10:26 Even een update voor iedereen die me heeft geholpen met mijn vragen beantwoorden.

De XC60 is besteld met B&W, verlengde garantie en uiteindelijk ook de luchtvering. Ik heb gekozen voor de T6 Ultimate Black Edition. Deze wordt standaard geleverd op 21” zwarte velgen met zomerbanden. Ik zal deze set gaan voorzien met winterbanden. Daarnaast gisteren alvast een set 22” met zomerbanden gekocht.

Wil waarschijnlijk de wielkastverbreder erop laten zetten bij levering.

Verwachte levering is in december, zal in januari op kenteken gezet worden.

We rijden nu in een Opel Meriva uit 2005.
Dus wat wordt een hele fijne upgrade.

We kijken er nu wel heel erg naar uit 😄
Amai, jij besteld in oktober en hebt hem in december!
Ik heb de mijne ook in de loop van december maar heb wel acht maanden moeten wachten. Ook Black Edition maar een T8. Wel raar dat die wachttijden zo ver uiteenliggen.
Gaat voor jou idd geen stap maar een timewarp zijn!
Ik kom van een V60 T8 inscription met bijna alle opties dus gaat kleine vooruitgang zijn op een paar vlakken. Zoals hogere zitpositie, luchtvering, headup, grotere batterij...de rest had ik allemaal al...
Volvo V60 T8 Inscription 2019
lanfeest
2nd Gear member
Berichten: 95
Lid geworden op: 27.02.2022 - 02:12
Locatie: Regio Noord-Holland

Kris Fa820373 schreef: 29.11.2023 - 22:15 Amai, jij besteld in oktober en hebt hem in december!
Ik heb de mijne ook in de loop van december maar heb wel acht maanden moeten wachten. Ook Black Edition maar een T8. Wel raar dat die wachttijden zo ver uiteenliggen.
Gaat voor jou idd geen stap maar een timewarp zijn!
Ik kom van een V60 T8 inscription met bijna alle opties dus gaat kleine vooruitgang zijn op een paar vlakken. Zoals hogere zitpositie, luchtvering, headup, grotere batterij...de rest had ik allemaal al...
Nee hoor, zo’n mazzel heb ik niet gehad. We hebben de XC60 in maart besteld, maar pas in oktober besloten over de actieve luchtvering. Opties zijn nog aan te passen tot een paar weken voor de productie datum. Op de laatste dag nog gekozen voor gelamineerde zijruiten als optie. De auto is inmiddels geproduceerd en komt waarschijnlijk volgende week bij de dealer. Dan wordt het een en ander nog gemonteerd en aflevering begin januari.
Plaats reactie

Terug naar “XC60 vanaf MY 2018”