koppeling 2500 cc 6 bak handgeschakeld vervangen

volvo xc90 010
2nd Gear member
Berichten: 144
Lid geworden op: 24.07.2020 - 11:04
Locatie: nederland

ik heb het al aantal keer meegemaakt bij off dealers. 2x keer bij aparte dealers dat ik vraag om de versn.bak olie te verversen , wat hun onzin vinden,
vervolgens berekenen ze het op de faktuur en doen er niets aan.
ook met me splinternieuwe renault 1,6 bi turbo meegemaakt dat ze interieur filter hadden berekend en dat het oude filter er nog gewoon inzat.
ook meegemaakt '
ik heb altijd in al me auto's track en trace , bracht me renault bus voor de 1e 30.000 beurt , hij moest er om 8.00 uur zijn want anders zouden ze het niet halen in een dag,
vaste prijs 400 euro volgens mij.
zie in me gsm dat tie om 16 uur nog steeds in hetzelfde parkeervak stond, dus ik bel !
vergeten jullie me bus niet , die staat al va 8.00 uur bij jullie maar het is nu 16 uur en hij is nog niet van zijn plek geweest !
stotterende werkplaatschef , ja er was wat vertraging maar we gaan zo aan je bus beginnen met 3 man tegelijk, dat moest tie wel zeggen hoe kan je anders die 3 uur arbeidsloon op de bon verklaren ?
ben zelf werkplaatschef apk keurmeester geweest in me jonge jaren , dus tegen mij lul verhalen ophangen prik ik zo doorheen,
in ieder geval weinig betrouwbare betaalbare garage's

de universele garage in vlaardingen waar de koppeling is vervangen , zijn allemaal buitenlanders . maar van het goede eerlijke hardwerkende soort.
ben er blij mee, alles keurig hersteld voor rond de 1000 euro
en ze geven de oude versleten onderdelen mee ter inzage
Gebruikersavatar
Henry82
5th Gear member
Berichten: 1403
Lid geworden op: 07.06.2009 - 22:10

Met zo weinig vertrouwen in de dealers en garages zou ik er inderdaad ver weg van blijven.
2023 S60 B4 Ultimate Dark
Life is what happens while you're busy making other plans
Plaats reactie

Terug naar “XC90 Classic t/m MY 2014”