Volvo V50 bodykit (R-Design)

Geleverd vanaf 2003
Plaats reactie
NTGNS
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 18.07.2023 - 08:39
Locatie: Hilversum

Hallo!

Ik ben nieuw hier en hoop dat ik dit op de goede manier doe. Ik heb vorige week een V50 gekocht uit 2010. Hele nette staat en erg blij mee. Nu wil ik er graag een bodykit onder zetten zoals de R-Design modellen dit hebben. Ik vond er hier wat gedateerde berichten over, maar ben benieuwd of iemand wellicht weet hoe ik er aan kan komen. Ze zijn voor zover ik weet niet meer direct bij Volvo te bestellen, Involve levert ze niet meer en heb een aanvraag uitstaan bij de Vstore. Marktplaats biedt helaas ook niets aan op het moment. Ik zie op ebay een vrij vage set aangeboden maar moet wellicht nog wat worden aangepast om passend te krijgen op m’n Volvo. Niet ideaal dus.

Daarnaast een vraag of een originele set zo zou passen op mijn auto. De onderkant van mijn voor- en achterbumper is namelijk niet mee gespoten (geldt ook voor de zijkanten) en dus dof zwart plastic.

Hoop dat iemand hier mij verder kan helpen! Alvast bedankt!

Nout
Gebruikersavatar
fredhead
Geartronic member
Berichten: 27657
Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
Locatie: Drenthe

Welkom!
Ik heb je vraag even naar het juiste board verplaatst.

Je zou ook eens auto Rima bijvoorbeeld kunnen benaderen.
Dit is een Volvo demontagebedrijf en wellicht kunnen zij je aan een complete set helpen.
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Olie catchtank | Honda sproeiers


'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 project-van
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Gebruikersavatar
snorremans
5th Gear member
Berichten: 2276
Lid geworden op: 07.03.2005 - 20:34
Locatie: Zeist

NTGNS schreef: 22.07.2023 - 13:53 Hallo!

Ik ben nieuw hier en hoop dat ik dit op de goede manier doe. Ik heb vorige week een V50 gekocht uit 2010. Hele nette staat en erg blij mee. Nu wil ik er graag een bodykit onder zetten zoals de R-Design modellen dit hebben. Ik vond er hier wat gedateerde berichten over, maar ben benieuwd of iemand wellicht weet hoe ik er aan kan komen. Ze zijn voor zover ik weet niet meer direct bij Volvo te bestellen, Involve levert ze niet meer en heb een aanvraag uitstaan bij de Vstore. Marktplaats biedt helaas ook niets aan op het moment. Ik zie op ebay een vrij vage set aangeboden maar moet wellicht nog wat worden aangepast om passend te krijgen op m’n Volvo. Niet ideaal dus.

Daarnaast een vraag of een originele set zo zou passen op mijn auto. De onderkant van mijn voor- en achterbumper is namelijk niet mee gespoten (geldt ook voor de zijkanten) en dus dof zwart plastic.

Hoop dat iemand hier mij verder kan helpen! Alvast bedankt!

Nout
Je oude zwarte plastic onderkant van de bumper demonteren en de nieuw verkregen komen daar voor in de plaats, zo ook voor de zijkant skirts.
V50 Momentum 2.4 140 PK , 170 PK by Rica, Flint Grey Pearl:2004
Mobility,Winter,Estate,Audioline High Performance, Pioneer TS-WX 610A
Tethys 17 inch,
Spacers 10 mm ( tussen lager en naaf )
Xenon,
Dubbele uitlaat,
Dakspoiler,
Body pakket,
Roofrails zilver,
Sunblinds,
Elektrischverstelb. en verw. lederen stoelen,
Trekhaak,
ECU spacer 14 mm,
Darkwood interieur, stuur en pook knop

Heden Mercedes B 220 ( 2020 ) 194 PK.
NTGNS
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 18.07.2023 - 08:39
Locatie: Hilversum

fredhead schreef: 22.07.2023 - 14:13 Welkom!
Ik heb je vraag even naar het juiste board verplaatst.

Je zou ook eens auto Rima bijvoorbeeld kunnen benaderen.
Dit is een Volvo demontagebedrijf en wellicht kunnen zij je aan een complete set helpen.
Dank voor je reactie! Ik heb m’n vraag daar uitgezet!
Gebruikersavatar
Walter
Geartronic member
Berichten: 24357
Lid geworden op: 13.09.2004 - 08:30
Locatie: Randstad
Contacteer:

V-Store en Involve zijn webshops van dealers, die hebben meestal zelf niet veel voorraad en zijn dus afhankelijk van wat Volvo kan leveren. Hier kun je alle opties bekijken;
https://accessories.volvocars.com/nl-nl ... yling/2010
Afbeelding
Mijn blog
ex-850club lid/ex-V3C lid Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 Magic Blue/Sandstone + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
Gebruikersavatar
Leavingpencil26
1st Gear member
Berichten: 19
Lid geworden op: 24.06.2023 - 09:19
Locatie: Roermond

Ik heb dit bij mijn S40 gedaan. Bij Auto RIMA een bodykit gekocht, deze laten spuiten en vervolgens gemonteerd! ben enorm blij met het resultaat.
2007 Volvo S40 | 2.4 180 pk | 5 automaat | 466 Barents Blue | Zwart leder | Premium audio | 18" Medusa |
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”