Iemand bekend met bedrijf bedrijf Polarcars Waalwijk

In dit board kun je melden als je een Volvo op een verkoopsite signaleert waarvan de gegevens niet juist zijn.
Gesloten
Mike6269
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 07.05.2022 - 17:37

Ik heb daar vrij recent een xc 70 gekocht.Er moesten nog wat zaken afgehandeld worden door de eigenaar .
Benzineklep was defect eb kap zijspiegel. Te goed gelovig en auto betaald en meegenomen. Tot op de dag van vandaag niet verholpen en toezegging dat dit binnenkort zou gebeuren. Ik probeer te bellen , maar de eigenaar neemt niet meer op. Dus waarschijnlijk de beloofde artikelen niet besteld. Ik heb dit ook in de beoordeling gelezen van hem, maar niet serieus genomen.
Dus wees gewaarschuwd als je daar een auto koopt. Moteroischgelukkig wel in orde.
volvo440special
4th Gear member
Berichten: 641
Lid geworden op: 12.08.2009 - 19:34

Dat is precies hoe hij al jaren werkt. Of hij laat niks meer horen of hij verzint elke keer wel weer een nieuwe smoes.
davidstomph
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 09.11.2022 - 10:30

Yes, dit is Fred zijn stijl. Alle goede reviews zijn van gelukstreffers van auto's die niets mankeren. Maar wij zijn al 4k aan kosten (advocaten, deurwaarders etc) verder en hebben een kat in de zak. Rechter stelt ons in het gelijk maar Fred speelt verstoppertje achter zijn BV.
Gebruikersavatar
BraboFrits
4th Gear member
Berichten: 999
Lid geworden op: 21.04.2014 - 16:39
Locatie: Tilburg

davidstomph schreef: 29.11.2022 - 12:09 Rechter stelt ons in het gelijk maar Fred speelt verstoppertje achter zijn BV.
Recht hebben en recht krijgen zijn helaas totaal verschillende dingen...
Voorheen FritsieV70

Volvohistorie:
- Heden: XC90 T8 model 2016 Inscription Magic blue, blond lederen interieur.
- Van 2014 tot 2020: V70 MY2011 D5 model 2012 Momentum
- Lang geleden: Volvo 240 DL station
- Nog langer geleden: Volvo 340 GL
Gesloten

Terug naar “Volvo fraudemeldingen”