A8D4E641-9BB0-46A6-9C41-F8D245717649.jpeg
Iemand deze melding al eens ontvangen? Ik de laatste week een keer of 3, maar heb niet het idee dat op dat moment de remlichten niet werken. Ben benieuwd
Mmm, temperatuur zou kunnen idd, komende week toch maar even langs de dealer, eens dat het goed moet werken.J33Bee schreef: ↑12.02.2021 - 22:00 Nope, deze heb ik nog niet gezien. Wel een stuur wat niet tot leven kwam enige tijd geleden op koude ochtend, waardoor ACC en radio/spraak niet te gebruiken was. Wellicht bij jou ook temperatuur gerelateerd? Anders naar de dealer uitlezen, zou ik zeggen. Remlicht moet gewoon goed werken voor je eigen veiligheid. Gelukkig lijkt alles goed te werken, maar die foutmelding moeten ze oplossen.
Het is tegenwoordig allemaal LED, valt niks even te vervangen. En ik weet niet hoe het bij DDPater is, maar bij mij deden de remlichten het gewoon tijdens die storing.
Grappige vond ik laatst een XC40P8 met nog steeds halogeen knippers achter Wel volledig elektrisch maar niet volledig LED
de lampen / remlichten branden idd gewoon. Dealer heeft even snel gekeken, maar willen hem wat langer hebben, bij uitlezen niets te zien, maar ze willen mij niet met een af en toe terugkerende storing rond laten rijden. Goeie zaak, doen ze netjes bij Henk Schokten, goed onderzoeken ipv zeggen we zien niks, tot ziens!