Hi,
Korte introductie
Ik ben Kevin oftewel Kryptonix en al sinds jaren fan van Volvo, mijn eerste "eigen" auto was een Volvo C30 R-Design waar ik vier jaar lang van elke kilometer heb genoten. Daarna vanwege gezinsuitbreiding gekozen voor een ander merk maar daar werd ik keihard voor afgestraft . Heb met die andere auto alles schades gehad die je ongeveer kan bedenken waardoor ik terug ben gegaan naar de Volvo. Familie rijd ook allemaal Volvo dus zeer vertrouwd en kind aan huis bij Verkerk. De nieuwe V60 wordt mijn leasebak voor de komende vijf jaar en 29 november was het zover, we konden de nieuwe auto op gaan halen bij Verkerk in Houten.
Wat is het geworden:
Volvo V60 T6 Twin Engine Inscription
Kleur: 722 Maple Brown metallic
Bekleding: RA20 Moritz leder Charcoal/Amber
Lines: Intellisafe Pro Line | Park Assist Line
Opties: 489 4-spaaks lederen sportstuurwiel
Hoe zit er dat er dan in het echt uit?
Ervaringen dealer:
Aangezien mijn vader er ook al jaren komt ben ik waarschijnlijk iets gekleurd maar ben super blij met de service van Verkerk, gewoon super geholpen, netjes alle afspraken nagekomen. Auto in topstaat bij aflevering, ruime tijd voor uitleg en aflevering. Al met al echt super tevreden.
Eerste 2500km
Rijden
Wennen, ontdekken, bijschaven en uitzoeken. Er zit standaard al heel veel op qua opties, dat betekent dat ik veel moet uitzoeken wat ik zelf prettig vind met de veiligheidsopties. De eerste kilometers rijden heerlijk, vooral de elektromotor vind ik geweldig. Wegrijden gaat heel subtiel en vloeiend en verassend snel. De liefde groeit met de minuut. Stukken snelweg en gecombineerd rijden gaat super soepel maar boven de 125/130 wel een heftige trilling, die lijkt te verdwijnen bij het rijden op Pilot Assist. Pilot Assist reageert soms heftig en heeft soms moeite binnen de bebouwde kom dus daar zal ik veel op Adaptive Cruise rijden en zelf sturen=).
Het betere stampwerk, het vermogen gecombineerd is ongelofelijk en in de Power mode soms misschien te heftig aanwezig. Niet heel storend als je even wil doorstampen. Gaspedaal reageert accuraat en snel en de acceleratie is in mijn ogen heerlijk. Geluid valt ook echt mee en lijkt in de power mode anders dan als je de andere standen aan hebt staan. Kan misschien ook via de speakers komen maar het gevoel is anders. Invoegen en nog even inhalen of gewoon even wegtrekken bij een bumperklever is een fluitje van een cent.
Audio/Visueel
Communicatie, lees internet gebruiken in de auto, is een hoop gepuzzel, Volvo On Call heeft internet nodig maar de bluetooth verbinding is echt ruk, qua verbinding, bellen moet op bijna maximaal geluid om iedereen te verstaan en spotify, tuneIn bufferen veel te vaak. Via Apple CarPlay wordt de internet verbinding niet gedeeld op een magische manier waardoor de auto offline is. Data simkaart van mijn werk bleek een Dual Sim te zijn waardoor mijn telefoon offline gaat als de auto aangaat en andersom als ik gebeld wordt. Het is nog niet helemaal optimaal, dit zal ongetwijfeld liggen dat een data simkaart dit probleem wel oplost. Telefoon via Mobiele Hotspot en dan online? Dan zit zij dit als Apple CarPlay op een magische manier zodat ik geen internet overhoudt op beide apparaten. Misschien heeft iemand hier een oplossing;) maar ik denk dat ik via YouFone een data sim ga bestellen.
Schermen in de auto vind ik een mega vooruitgang ten opzichte van de vorige series, het is fijn ingedeeld, hebben een hogere pixel density waardoor alles echt scherp oogt en fijn werk. Het voelt echt als premium. Een super fijne toevoeging aan de auto vind ik de navigatie tussen de meters, het werkt prettig is goed af te lezen en zorgt ervoor dat ik recht vooruit kan blijven kijken met minimale afleiding.
De app vind ik, maar dat ligt ook aan mijn beroep, matig. Als designer zit daar echt ruimte voor verbetering, qua interactie, feedback en visueel. Er zal ongetwijfeld doorontwikkeld gaan worden maar hier zit echt ruimte voor verbetering. Sommige functies zijn echt praktisch en fijn in gebruik maar een realtime update van de laadstatus zou bijvoorbeeld prettig zijn. Het naar de auto sturen van de adressen vind ik heerlijk en de integratie met de agenda werkt ook goed.
Verbruik
De eerste week is natuurlijk een feest geweest en dit zie je terug in het verbruik, de kickdown is fantastisch maar drinkt graag benzine. Daarnaast veel aan het puzzelen geweest wat de optimale route instelling is qua verbruik. Ik rijd elke dag rond de 55 kilometer waarvan stad en snelweg. De meest optimale setting voor nu is wegrijden in Pure tot aan de snelweg, oprit op volledig elektrisch tot 120, dan in Hold totdat ik nog 40 kilometer moet en nog 42 kilometer elektrisch kan rijden. Dan Hold eraf en rij ik volledig elektrisch de rest van mijn rit met een marge van 2 kilometer als ik file krijg of om moet rijden. Op deze manier verbruik ik ongeveer 10 kilometer benzine per dag en dat in combinatie met het verbruik (zit nu gecombineerd op 5.4/100 vanaf dag 1) zou dit betekenen dat ik ongeveer 2000 kilometer per tank zou moet kunnen halen. Laatste rit was totaal verbruik benzine 0,7/100 door het korte stuk op benzine.
Zoals je ongetwijfeld al gelezen hebt ben ik super blij met mijn auto nieuwe auto, is het instappen elke dag een feestje zal ik ongetwijfeld de komende periode dit epistel bijhouden met met mijn ervaringen. Onderstaand nog een lijstje van punten waar ik nog mee aan het puzzelen ben en waarschijnlijk jullie hulp hard bij kan gebruiken:
- Internet/Volvo on Call/Apple CarPlay goed werkend krijgen Op mijn werk aangeven dat ik in plaats van een Dual Sim en Multi Data Sim nodig heb.
- Standkachel wel of niet benzine gebruikt aan de laadkabel? Thanks NielsPHEV, beetje onhandig dat er dan bezine verbruikt wordt maar ok.
- De Opdrachten App van Apple werkend krijgen met de Volvo On Call app
- Uitzoeken beste Data Only Simkaart / Multi Data Sim via mijn werk zien te regelen
- Beste laadpaal voor aan huis?
- Tips en tricks verder voor het gebruik van mijn auto
Mocht je me tegenkomen op de A28, zwaai en sein maar.
Cheers,
Kryptonix
Introductie + geleverd Volvo V60 T6 TE Inscription
- jalex_h
- 6th Gear member
- Berichten: 2647
- Lid geworden op: 12.12.2014 - 19:20
- Locatie: Midden nederland
Welkom Kevin en gefeliciteerd met je mooie Volvo!
Voor wat betreft het gehannes met internet, een aparte simkaart of een Multi-simkaart zal dit inderdaad oplossen. Overigens heeft alleen Vodafone die laatste en uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat die prima werkt.
Voor wat betreft het gehannes met internet, een aparte simkaart of een Multi-simkaart zal dit inderdaad oplossen. Overigens heeft alleen Vodafone die laatste en uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat die prima werkt.
Ooit: Een kale 440 1.7 DL uit 1989, een flink aangeklede V40 2.0 uit 1996 & V70 D4 GT Nordic+ met een aantal leuke dingetjes uit 2015
Nu:
Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft dan een pessimist die gelijk krijgt.
Nu:
Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft dan een pessimist die gelijk krijgt.
- NielsPHEV
- 7th Gear member
- Berichten: 5104
- Lid geworden op: 14.09.2004 - 20:13
Mooie wagen en mooie review. De standkachel verbruikt ook aan de laadkabel benzine. De standkachel verbruikt ook benzine als je de comfort verwarmingsoptie heb geselecteerd, de kachel helpt dan sneller het interieur op de warmen. Multi sim zou een probleem kunnen zijn aangezien er vaak maar 1 sim actief mag zijn. Ik zelf gebruik veel android auto, je kan apple car play eens proberen. Voor wat betreft een laadpaal thuis. Ik heb in 2013 een ratio wall box opgehangen met vast snoer werkt nog steeds prima, als je de laadstroom wat lager instelt kan je hem gewoon op een groepje erbij hangen. Anders even een aparte kabel trekken naar de meterkast en 16 amp afzekeren. Dat vaste snoer is in de praktijk heel comfortabel
- cierske
- 2nd Gear member
- Berichten: 64
- Lid geworden op: 27.05.2007 - 01:33
Proficiat met de aankoop, wat een mooie kleur ook! Ik wacht ook op mijn t6 hybrid, hoe vergelijkt hij met de t8? Alvast veel plezief gewenst!
Volvo V60 D4 MY 2013 ocean race, electric silver, offblack leder, motion + convenience pack, premium audio, verwarmde zetels vooraan, sportieve uitlaatpijp
Volvo V50 2.0D powershift, kinetic, bussiness edition
Volvo C30 2.0D momentum
Volvo V50 2.0D powershift, kinetic, bussiness edition
Volvo C30 2.0D momentum
- DB200
- 6th Gear member
- Berichten: 3384
- Lid geworden op: 29.12.2016 - 13:00
Gefeliciteerd met je nieuwe kar, ziet er strak uit. Mooie review. Zie ik daar nog meer Volvo's op de achtergrond ?
XC70 2.4 D4 AWD Polestar 2016, 190D 2.5 1991, 200D /8 1973 ‘Bauern Benz’
#dieseldrammer
“Niet het vele is goed, maar het goede is veel”.
"What we do in life, echoes in eternity"
#dieseldrammer
“Niet het vele is goed, maar het goede is veel”.
"What we do in life, echoes in eternity"
- Risrael
- 5th Gear member
- Berichten: 1070
- Lid geworden op: 23.12.2013 - 18:29
- Locatie: Land van Maas en Waal
Mooi hoor. Zeker een prachtige kleur ook!
Nu: V60 T6 Plus Dark, platinum grey, nappa leder/open grid textiel.
Had: V60 T5 Momentum, Savile Grey, Charcoal leder, donkere hemel.
Had: V70 D4 MY14 Summum Nordic+ Luxury line. Caspian Blue. Dymamic Select leder zwart.
Had: V60 T5 Momentum, Savile Grey, Charcoal leder, donkere hemel.
Had: V70 D4 MY14 Summum Nordic+ Luxury line. Caspian Blue. Dymamic Select leder zwart.
- Summum
- 6th Gear member
- Berichten: 4758
- Lid geworden op: 04.05.2005 - 15:20
- Locatie: Midden Nederland
Mooie V60, veel plezier ermee! Geadviseerd door Robert?
Misschien dat onze auto's elkaar nog eens tegenkomen tijdens een onderhoudsbeurt bij Verkerk Houten.
Misschien dat onze auto's elkaar nog eens tegenkomen tijdens een onderhoudsbeurt bij Verkerk Houten.
(2020) Audi E-tron
(2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leather soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, Diffuser silver, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum powershift, Caspian Blue, off black leather, driver support line, exterior styling pakket, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum geartronic, silver met., premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Edition aut, nautic blue pearl, 17" Tethys
(2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leather soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, Diffuser silver, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum powershift, Caspian Blue, off black leather, driver support line, exterior styling pakket, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum geartronic, silver met., premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Edition aut, nautic blue pearl, 17" Tethys
-
- Starter
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 30.10.2019 - 20:43
- Locatie: Gelderland
Thanks voor je snelle reactie, onze IT desk loopt via India dus ga samen met hun puzzelen hoe we dit gaan oplossen. Ik was in de Vodafone store maar blijkbaar zijn we een corporate account met een eigen portal waar dit in geregeld kan worden, keep you posted of het gaat lukken.jalex_h schreef: ↑21.12.2019 - 10:50 Welkom Kevin en gefeliciteerd met je mooie Volvo!
Voor wat betreft het gehannes met internet, een aparte simkaart of een Multi-simkaart zal dit inderdaad oplossen. Overigens heeft alleen Vodafone die laatste en uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat die prima werkt.
Thanks, ik ga er naar kijken. Ons huis is gezekerd op 3x16 ampere, het zou mogelijk moeten zijn om een 3 fase naar de box te krijgen voor een volgende auto (waarschijnlijk volledig elektrisch). Kun je in die Ratio ook aangeven wanneer hij moet gaan laden? Bijvoorbeeld tussen 02:00 en 06:00? Kan nu ook met de auto maar vind het ook fijn als die box het kan mocht die app falen. Als ik via Apple CarPlay verbind dat heeft de auto geen verbinding waardoor RTTI volgens mij ook niet helemaal doet wat het zou moeten zijn.NielsPHEV schreef: ↑21.12.2019 - 10:51 Mooie wagen en mooie review. De standkachel verbruikt ook aan de laadkabel benzine. De standkachel verbruikt ook benzine als je de comfort verwarmingsoptie heb geselecteerd, de kachel helpt dan sneller het interieur op de warmen. Multi sim zou een probleem kunnen zijn aangezien er vaak maar 1 sim actief mag zijn. Ik zelf gebruik veel android auto, je kan apple car play eens proberen. Voor wat betreft een laadpaal thuis. Ik heb in 2013 een ratio wall box opgehangen met vast snoer werkt nog steeds prima, als je de laadstroom wat lager instelt kan je hem gewoon op een groepje erbij hangen. Anders even een aparte kabel trekken naar de meterkast en 16 amp afzekeren. Dat vaste snoer is in de praktijk heel comfortabel
Ik vind het wel bizar dat hij de benzine motor gebruikt voor opwarmen, kan je dat ook uitzetten? Dus bijvoorbeeld niet de comfort verwarmingsoptie selecteert?
Verschil met de T8 is voor mijn gevoel echt minimaal(gereden via driver Academy), in zowel de tussenacceleraties als de 0-100, 390pk of 340 het is sowieso eigenlijk teveel . Ik heb er de 2k extra niet voor uitgeven, met name ook omdat het de benzine motor betreft.
Inderdaad door Robert, lijkt mij gezellig om je daar te zien.
Laatst gewijzigd door kryptonix op 24.12.2019 - 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.
- NielsPHEV
- 7th Gear member
- Berichten: 5104
- Lid geworden op: 14.09.2004 - 20:13
Ik zou dan overwegen een 5 * 2 1/2 mm2 kabel te leggen dan kan je altijd een 3 fase lader plaatsen in de toekomst mocht je dat willen. Voor je huidige auto is het niet nodig en gebruik je een enkele fase.
Je huisaansluiting zal trouwens 3 * 25 Amp zijn en niet 3 * 16 Amp verwacht ik.
Aan die oude wall box kan je niets aan timers instellen, dan kan volgens mij wel in de app met de auto maar heb ik nog nooit gedaan. Ik laad meestal 6 of 9 amp (we hebben twee PHEV's).
Je huisaansluiting zal trouwens 3 * 25 Amp zijn en niet 3 * 16 Amp verwacht ik.
Aan die oude wall box kan je niets aan timers instellen, dan kan volgens mij wel in de app met de auto maar heb ik nog nooit gedaan. Ik laad meestal 6 of 9 amp (we hebben twee PHEV's).
- peer54
- 3rd Gear member
- Berichten: 267
- Lid geworden op: 17.07.2011 - 21:30
Mooie auto en een mooi review. Wij hebben een V60 T8 ( benzine) in bestelling staan. Er is inmiddels bij onze stroomleverancier een Wallbox - Pulsar plus besteld. Alle functies instelbaar via een App.
Groet, Peer
Groet, Peer
V90 Recharge T8 AWD Plug-in hybrid Inscription Exclusive My22
V60 T8 Twin Engine AWD Inscription
S80 3.2 executive
V60 T8 Twin Engine AWD Inscription
S80 3.2 executive
-
- Starter
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 30.10.2019 - 20:43
- Locatie: Gelderland
Klopt drie keer 25 ampere.. Lekker blond weer ^^.NielsPHEV schreef: ↑25.12.2019 - 12:25 Ik zou dan overwegen een 5 * 2 1/2 mm2 kabel te leggen dan kan je altijd een 3 fase lader plaatsen in de toekomst mocht je dat willen. Voor je huidige auto is het niet nodig en gebruik je een enkele fase.
Je huisaansluiting zal trouwens 3 * 25 Amp zijn en niet 3 * 16 Amp verwacht ik.
Aan die oude wall box kan je niets aan timers instellen, dan kan volgens mij wel in de app met de auto maar heb ik nog nooit gedaan. Ik laad meestal 6 of 9 amp (we hebben twee PHEV's).
- FrankM
- 4th Gear member
- Berichten: 650
- Lid geworden op: 01.08.2005 - 21:39
- Locatie: Leiden
He Kryptonix! We hebben dezelfde Sinds een week of twee rij ik in min of meer dezelfde Volvo (iets meer lines) rond en ook in dezelfde (exterieur) kleur. Volgens de dealer niet vaak gekozen, maar ik vind 'm echt goed passen. Ik herken veel uit jouw review, zowel de goede als de minder goede punten. Wat de app betreft - ik heb contact gelegd met de afdeling bij Volvo die daar mee bezig is en ze zeggen dat ze rechtstreekse feedback waarderen. Die ga ik ze dus maar een sturen - het niet actualiseren van de laadstatus staat bij mij ook op het lijstje, maar ook het nogal "korte lontje" dat de auto/app heeft met meldingen als 'uw volvo staat ontgrendeld' (als je iets langer in de auto zit voor je start bijvoorbeeld) of 'er is iets mis met het laden' (als je net wat langer doet over het loshalen van de steker).
Anders dan jij ben ik wat minder fan van de indeling van het middenscherm. Ik vind best veel verborgen zitten achter niet direct bereikbare en ook niet altijd even adequaat reagerende knopjes. De stembesturing gebruik ik om die reden best vaak merk ik. Een puntje wat ik niet teruglees is de duur dat het "opstartscherm" op het "bestuurdersscherm" blijft staan. Die maakt het gebruik van stembestuurde navigatie in het begin van de rit onmogelijk, want de lijstje waar je uit moet kiezen staat verborgen achter het plaatje. Ik verwacht dat dat wel opgelost gaat worden, maar zoek nog even een goede ingang om dergelijke meldingen bij de juiste afdeling van Volvo te krijgen.
Een paar puntjes die ik anders had verwacht: de 'verborgen' laadruimte is veel minder dan ik gewend was. Komt door de accu, ik snap het wel, maar toch was de (kennelijk) 9 ipv 57 liter onder de laadvloer een onaangename verrassing. Ook werd ik blij van het knopje voor het mistvoorlicht, dat er niet op blijkt te zitten (en ook niet kan bij een TE). Gek dat dat knopje wel op je hendel zit... te meer daar het mistachterlicht een beetje een verschoppeling is.
Maar dit is allemaal klein bier bij de rijervaring. Want die is echt geweldig. Het zoeft, scheurt, doet eigenlijk alles. Na 8 (!) jaar een V60 MY2011 gereden te hebben is dit een hele fijne opvolger!
Anders dan jij ben ik wat minder fan van de indeling van het middenscherm. Ik vind best veel verborgen zitten achter niet direct bereikbare en ook niet altijd even adequaat reagerende knopjes. De stembesturing gebruik ik om die reden best vaak merk ik. Een puntje wat ik niet teruglees is de duur dat het "opstartscherm" op het "bestuurdersscherm" blijft staan. Die maakt het gebruik van stembestuurde navigatie in het begin van de rit onmogelijk, want de lijstje waar je uit moet kiezen staat verborgen achter het plaatje. Ik verwacht dat dat wel opgelost gaat worden, maar zoek nog even een goede ingang om dergelijke meldingen bij de juiste afdeling van Volvo te krijgen.
Een paar puntjes die ik anders had verwacht: de 'verborgen' laadruimte is veel minder dan ik gewend was. Komt door de accu, ik snap het wel, maar toch was de (kennelijk) 9 ipv 57 liter onder de laadvloer een onaangename verrassing. Ook werd ik blij van het knopje voor het mistvoorlicht, dat er niet op blijkt te zitten (en ook niet kan bij een TE). Gek dat dat knopje wel op je hendel zit... te meer daar het mistachterlicht een beetje een verschoppeling is.
Maar dit is allemaal klein bier bij de rijervaring. Want die is echt geweldig. Het zoeft, scheurt, doet eigenlijk alles. Na 8 (!) jaar een V60 MY2011 gereden te hebben is dit een hele fijne opvolger!
V60 T6 TE MY20 Inscription (lines: Luxury, Winter, Audio, Inscription Plus, Intellisave Pro, Versatility, Park Assist, Verw. voorstoelen)
V60 T5 PS MY11 Sum+BPP+DSL+SL
S60 2.0T MY06 Sum
V60 T5 PS MY11 Sum+BPP+DSL+SL
S60 2.0T MY06 Sum
- jalex_h
- 6th Gear member
- Berichten: 2647
- Lid geworden op: 12.12.2014 - 19:20
- Locatie: Midden nederland
Al eens op OK, het middelste knopje op de linker knoppencluster op het stuur, gedrukt als het opstartscherm (ik neem aan het plaatje met wie wel/niet zijn gordel om heeft) er nog staat?FrankM schreef: ↑27.12.2019 - 18:57Een puntje wat ik niet teruglees is de duur dat het "opstartscherm" op het "bestuurdersscherm" blijft staan. Die maakt het gebruik van stembestuurde navigatie in het begin van de rit onmogelijk, want de lijstje waar je uit moet kiezen staat verborgen achter het plaatje.
En dat is natuurlijk het belangrijkste!
Ooit: Een kale 440 1.7 DL uit 1989, een flink aangeklede V40 2.0 uit 1996 & V70 D4 GT Nordic+ met een aantal leuke dingetjes uit 2015
Nu:
Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft dan een pessimist die gelijk krijgt.
Nu:
Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft dan een pessimist die gelijk krijgt.
- FrankM
- 4th Gear member
- Berichten: 650
- Lid geworden op: 01.08.2005 - 21:39
- Locatie: Leiden
Nee, ik kwam elders (op dit forum volgens mij) tegen dat mensen klaagden over hoe lang (of kort) het plaatje te zien was (en waar dat door zou komen), dus ik heb niet heel veel geprobeerd...
Links zit de hele ACC/PilotAssist cluster, die zal je niet bedoelen. Maar dat cluster rechts... ik zal de volgende keer deze tip (iets zegt me dat het meer is... ) eens uitproberen. Neemt overigens niet weg dat ik het een ontwerpfout vind dat relevante informatie "achter" iets wordt gepresenteerd (en ik ben sowieso benieuwd wat er in de door mij beschreven situatie gebeurt als je op dat knopje drukt, je kunt er immers ook de bestemming mee bevestigen ).
V60 T6 TE MY20 Inscription (lines: Luxury, Winter, Audio, Inscription Plus, Intellisave Pro, Versatility, Park Assist, Verw. voorstoelen)
V60 T5 PS MY11 Sum+BPP+DSL+SL
S60 2.0T MY06 Sum
V60 T5 PS MY11 Sum+BPP+DSL+SL
S60 2.0T MY06 Sum
-
- 1st Gear member
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 10.01.2018 - 20:18
- Locatie: nederland
Iemand hier met een T8 r design?
Ik krijg mijn t8 met Luxury pack, intellisafe etc over paar weken maar nu staat hij bij de dealer en zie ik ineens dat het 1,5cm lagere sportonderstel niet echt 1,5 cm lager is.
In de brochure of website vind ik hier niets over.
De T4 in de showroom is echt 1,5 cm lager... ook na nameten door de dealer
Ik wil hem uiteraard we laag... ik zal zsm foto plaatsen
Ik krijg mijn t8 met Luxury pack, intellisafe etc over paar weken maar nu staat hij bij de dealer en zie ik ineens dat het 1,5cm lagere sportonderstel niet echt 1,5 cm lager is.
In de brochure of website vind ik hier niets over.
De T4 in de showroom is echt 1,5 cm lager... ook na nameten door de dealer
Ik wil hem uiteraard we laag... ik zal zsm foto plaatsen
Volvo S60 T8 Polestar Tuned.. *vanaf 15 febr 2020*
Huidig; Volvo V60 D5 - tuned ..(345pk )
Huidig; Volvo V60 D5 - tuned ..(345pk )
- RoaldH
- 6th Gear member
- Berichten: 3919
- Lid geworden op: 15.06.2013 - 17:03
- Locatie: Utrecht
Hebben de T6TE en de T8TE net als de D6TE het gewone niet verlaagde onderstel?
2024 Polestar 2 BST 230 Nebula MY24 (in bestelling)
2023 Volvo XC40 Recharge T5 Dark Onyx Black MY24
2013 Volvo V60 PIH Pure Limited Edition MY13 Polestar
2023 Volvo XC40 Recharge T5 Dark Onyx Black MY24
2013 Volvo V60 PIH Pure Limited Edition MY13 Polestar
-
- 1st Gear member
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 10.01.2018 - 20:18
- Locatie: nederland
Volgens de prijslijst is de r design 1,5 cm verlaagd, ook in de t8
Volvo S60 T8 Polestar Tuned.. *vanaf 15 febr 2020*
Huidig; Volvo V60 D5 - tuned ..(345pk )
Huidig; Volvo V60 D5 - tuned ..(345pk )