Bluetooth in V70

Alle vragen en tips over het gebruik van de telefoon in de auto. Ook alles over Bluetooth en Parrot etc.
Plaats reactie
Malfidus
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 10.09.2016 - 00:41

Het topic is de afgelopen jaren hier een aantal keren aan bod geweest, maar niet recentelijk.

De SC-700 klinkt fantastisch maar heeft geen aux contact. De CD wisselaar zit in de achterbak maar die mag van mij vervangen worden door een apparaat dat storingsvrij via bluetooth

Wat is er in 2016 technisch mogelijk om met mijn iPhone handsfree te bellen en er muziek mee af te spelen?
Is een aparte interface voor het bellen noodzakelijk als de iPhone meestal in de houder zit om mee te navigeren?
Gebruikersavatar
VolvoTech
7th Gear member
Berichten: 7671
Lid geworden op: 13.07.2007 - 00:24
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech



Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Malfidus
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 10.09.2016 - 00:41

Ok, bedankt!
JaBBa
1st Gear member
Berichten: 10
Lid geworden op: 13.07.2014 - 15:53

Hallo,
Ik heb dit al eens eerder gemeld op dit forum maar omdat je er specifiek naar vraagt doe ik het hier nog eens. Ik heb zelf een V70 bouwjaar 2008 en een iphone 5 ( daar staat siri op ).
Toevallig ontdekte ik het volgende handig truukje. Als je display op phone staat, dus na indrukken van het phone knopje en je houdt de enter toets op je stuurwiel enkele seconden ingedrukt hoor je
een biep geluid. Dat betekent dat je siri hebt geactiveerd. Je kan ze ( of hem naargelang siri een man of een vrouw is bij jou ) dan om het even wat vragen: een persoon opbellen is het evidente en dat lukt prima , maar evengoed de laatste sms lezen, iets in je agenda noteren, de meteo opvragen...
Handig en zeer snel onmisbaar. De volvo dealer geloofde niet dat het kon maar ik gebruik het dagelijks. Mijn vrouw heeft een V70 van het laatste type. Daar staat voicedailing standaard op maar dat systeem is veel omslachtiger en ze wou dat ze het op mijn manier kon maar ze heeft geen enterknopje meer natuurlijk. Soms is nieuwer dus niet beter. Succes ermee.
Plaats reactie

Terug naar “Telefoon in de auto”