GEZOCHT!!!! schema's van volvo 760 b23et uit 1983

In dit hoofstuk alleen handleidingen. Van een kopie van het instructieboekje tot een fotoreportage.
Elke bericht svp beginnen met de typeaanduiding.
Hier geen prijsvergelijkingen met de dealerprijzen. Je mag wel melden wat je zelf hebt uitgegeven.
Dit topic sluit automatisch. Heb je vragen over het getoonde, meldt je per PB bij de plaatser van de betreffende handleiding. Ook vindplaatsen van onderdelen komen in deze rubriek.
Plaats reactie
veenieboy
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 07.12.2010 - 17:41

Hallo allerbeste mede volvo liefhebbers.
Ik zal mij eerst eens voorstellen.
Mijn naam is Bjarne Veenstra en ben trotse eigenaar van een volvo 244 uit 1980.
Ik heb mij een paar jaar geleden ingeschreven op de site toen ik begonnen ben met een volvo s40. Na verkoop van die auto ben ik dit forum perongeluk maar dan ook echt perongeluk een beetje vergeten. Maar zoals altijd oude liefde roest niet dus ik heb na 4 verschillende auto merken weer een zweedse schone weten te bemachtigen.
Maar nu.... ik ben bezig om de 244 om te bouwen van een originele b21 naar een b23et. Heeft iemand van jullie misschien electrische schema's van een volvo 760 met die moter uit het jaar 1983??? Mijn zweed staat op het moment stil en kan het niet aanzien dat ze niet kan schitteren in de friese landerijen.

Mijn dank hiervoor is zeer maar dan ook zeeeer groot!!!

Vriendelijke groet Bjarne Veenstra
Plaats reactie

Terug naar “Handleidingen + gereedschapstips”