Probleem nieuwe DuoSim Vodafone - Opgelost !

Alle vragen en tips over het gebruik van de telefoon in de auto. Ook alles over Bluetooth en Parrot etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
VolvoTech
7th Gear member
Berichten: 7671
Lid geworden op: 13.07.2007 - 00:24
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Dat zou mijn op-de-bank-ben-niet-scherp-verhaal dan wel bevestigen.

Iemand anders met info? Zou wel leuk zijn om te weten of het nu weer kan werken mits de provider 4G op een lage freq heeft...
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech



Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Carlsson 900

800 mhz band was nog in de laatste jaren van de toenmalig PTT, -NMT-
als enige mobiele operator in NL, wanneer ik me dat goed herinner.;-)
Gebruikersavatar
VolvoTech
7th Gear member
Berichten: 7671
Lid geworden op: 13.07.2007 - 00:24
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Klop, maar die wordt nog steeds gebruikt!
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech



Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
jpwg001
6th Gear member
Berichten: 4924
Lid geworden op: 03.01.2010 - 14:38
Locatie: Eindhoven

Jouw verhaal verklaart overigens wel waarom ik de eerste minuut steeds wel verbinding had en daarna viel die steeds weg. Bij T-mobile konden ze het me niet vertellen.
2005 V70 D5 GT, Magic Blue Pearl.
2001 V70 2.4T , The Swedish King.
Carlsson 900

T-Mobile :?: :razz:
Gebruikersavatar
Silver_R
6th Gear member
Berichten: 3804
Lid geworden op: 06.08.2010 - 19:23

Vandaag eindelijk een nieuwe Vodafone duo Sim kaart gehaald. Eentje die geschikt is voor 4G in mijn telefoon. De duo heb ik nodig voor de auto.
Alles werkt gewoon, gelukkig.
Het is een Sim kaart type 301. Dat is wat belangrijk is als iemand van jullie nog gaat overstappen of een nieuw abonnement af wil sluiten. Deze kaart werkt dus in de auto. Mijn auto is van MY05.
Met de oude kaart, type 300, had ik vaak geen signaal thuis en ook slechte data overdracht. Nu gaat alles weer lekker snel.
Laatst gewijzigd door Silver_R op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Carlsson 900

Nu gaat alles weer lekker sneeeeel.
Dat vind ik plezierig voor je meneer ( A. Noniem ), maar niet snèl :D
Gebruikersavatar
Silver_R
6th Gear member
Berichten: 3804
Lid geworden op: 06.08.2010 - 19:23

Kan aan mij liggen maar dit snap ik even niet.
Carlsson 900

:D [UITLEG] :D
1. Het woord "sneeeeel" heeft waarschijnlijk door de snelheid van typen een paar tekens teveel gekregen.
2. Doordat ik graag "beleefd" blijf, heb ik even gekeken bij je avatar met welke naam ik mag reageren.
3. Omdat ik het nogal onpersoonlijk vind om je met "Silver_R aan te spreken.
:D [/UITLEG] :D
Gebruikersavatar
Silver_R
6th Gear member
Berichten: 3804
Lid geworden op: 06.08.2010 - 19:23

Carlsson 900 schreef: :D [UITLEG] :D
1. Het woord "sneeeeel" heeft waarschijnlijk door de snelheid van typen een paar tekens teveel gekregen.
2. Doordat ik graag "beleefd" blijf, heb ik even gekeken bij je avatar met welke naam ik mag reageren.
3. Omdat ik het nogal onpersoonlijk vind om je met "Silver_R aan te spreken.
:D [/UITLEG] :D
Dank, is duidelijk zo. Tekst aangepast.
Maar Silver_R mag best hoor. Is een bewuste keuze dat ik die naam gebruik. 8-)
Gebruikersavatar
Olvov
2nd Gear member
Berichten: 91
Lid geworden op: 08.04.2010 - 20:08
Locatie: Zeeland

Ik heb het al een hele tijd niet gevolgd hier maar ook mijn telefoon deed het niet meer in combinatie met een T-Mobile abonnement en ik stond op het punt een Parrot aan te schaffen. Toch nog even gewacht aangezien ik toch van plan was het abonnement te gaan verlengen.
In december dus het abonnement verlengt een iPhone 5s ontvangen met dual simkaart.
En ja hoor, alles werkt weer zonder problemen. Ook als de iPhone aan staat en in de houder zit word ik gebeld op de autotelefoon en kan ik ook uitgaande gesprekken voeren. Happy me dus :)
Laatst gewijzigd door Olvov op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
V90 T8 R-Design
V70 2.4T 2003 Rica Tuning
jpwg001
6th Gear member
Berichten: 4924
Lid geworden op: 03.01.2010 - 14:38
Locatie: Eindhoven

Olvov schreef: Ik heb het al een hele tijd niet gevolgd hier maar ook mijn telefoon deed het niet meer in combinatie met een T-Mobile abonnement en ik stond op het punt een Parrot aan te schaffen. Toch nog even gewacht aangezien ik toch van plan was het abonnement te gaan verlengen.
In december dus het abonnement verlengt een iPhone 5s ontvangen met dual simkaart.
En ja hoor, alles werkt weer zonder problemen. Ook als de iPhone aan staat en in de houder zit word ik gebeld op de autotelefoon en kan ik ook uitgaande gesprekken voeren. Happy me dus :)
Wat gebeurt er als je de auto uitzet? De simkaart die je het laatste activeert, neemt het signaal over. Nu zet je die uit, als je de auto uitzet. Neemt je iPhone dan weer auto,atisch het signaal over? Word je weleens gebeld nadat je on de auto zat? Of ben jij de eerste die belt? Dan neemt die simkaart de verbinding weer op zich. Theoretisch gezien zou je dus een tijdje onbereikbaar zijn...
2005 V70 D5 GT, Magic Blue Pearl.
2001 V70 2.4T , The Swedish King.
Plaats reactie

Terug naar “Telefoon in de auto”