Ervaringen Parrot MKi9200 i.c.m. Mii van Volvotech.

Alle vragen en tips over het gebruik van de telefoon in de auto. Ook alles over Bluetooth en Parrot etc.
Plaats reactie
jpwg001
6th Gear member
Berichten: 4924
Lid geworden op: 03.01.2010 - 14:38
Locatie: Eindhoven

Ik heb nu een tijdje mijn carkit en Mii in mijn V70. Ik heb mijn ervaringen in de afgelopen weken opgedaan en ben benieuwd hoe iedereen die dit ook gebruikt de set ervaart. Daarnaast heb ik wat vraagjes.

Allereerst de service en levering van Volvotech: dat is allemaal dik in orde. Bob en Ed reageren snel op vragen en nemen de tijd voor goede antwoorden. Inbouw is netjes gedaan en alles werkt meteen.

Ik ben erg blij met de optie om mijn muziek vanaf mijn telefoon af te kunnen spelen. Sinds gisteren heb ik een sd-kaart met muziek in het schermpje gestopt. Ideaal! De muziek begint meteen te spelen. Kwaliteit van de set i.c.m. mijn HU803 is erg goed.

Leuke feature is dat je het schermpje kunt personaliseren met een foto. Ik heb een mooi Volvologo en een foto van mijn kinderen. Kan ik kiezen wat ik wil zien. Mijn kinderen staan nu op.

Eén nadeel... Mijn iPhone 5 wordt niet geladen door de usb-aansluiting. Ik heb de vraag al bij VT gelegd, die hem weer naar Parrot hebben doorgezet. We wachtencop antwoord. Ik heb mijn telefoon in een Brodit actieve houder. Zowel met die kabel, als met een originele lightningkabel, laadt de telefoon niet via de usb van de Parrot. Wel door de sigarettenaansteker. In de usb kan ik wel een iPod 4 laden. Hebben er meer mensen deze ervaring? Of een verklaring?

Ben ook benieuwd naar jullie ervaringen en antwoorden.
2005 V70 D5 GT, Magic Blue Pearl.
2001 V70 2.4T , The Swedish King.
Gebruikersavatar
VolvoTech
7th Gear member
Berichten: 7671
Lid geworden op: 13.07.2007 - 00:24
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Hier maar even delen, scheelt mail en iedereen kan meelezen ;-)

Tis onduidelijk. Apple zegt -> parrot en Parrot zegt -> apple ;-)

Je kunt proberen:
Laadkabel eerst in iPhone 5 en dan pas in de USB, wat gebeurt er dan?
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech



Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
jpwg001
6th Gear member
Berichten: 4924
Lid geworden op: 03.01.2010 - 14:38
Locatie: Eindhoven

Ik ga dat eens testen. Maar een oplossing komt er niet vanuit Parrot?
2005 V70 D5 GT, Magic Blue Pearl.
2001 V70 2.4T , The Swedish King.
Gebruikersavatar
VolvoTech
7th Gear member
Berichten: 7671
Lid geworden op: 13.07.2007 - 00:24
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Niet van parrot en niet van apple ...
(Vooralsnog niet)
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech



Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
jpwg001
6th Gear member
Berichten: 4924
Lid geworden op: 03.01.2010 - 14:38
Locatie: Eindhoven

Ik heb even geprobeerd om eerst de telefoon in de houder te zetten en dan pas de kabel in de usb te stoppen. Dat werkt niet.
2005 V70 D5 GT, Magic Blue Pearl.
2001 V70 2.4T , The Swedish King.
Plaats reactie

Terug naar “Telefoon in de auto”