Alu dakrails op ouder model?

Techniek die meerdere modellen betreft. Alles wat niet persé modelgebonden is. Ga voor vragen over jouw model naar een van de modellenrubrieken!
Gebruikersavatar
bart simpson
Geartronic member
Berichten: 22418
Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
Locatie: Torslanda
Contacteer:

Toch de rails van de XC genomen?
Gebruikersavatar
Ben
Executive Member
Berichten: 40669
Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
Locatie: Even ten noorden van de Paltz
Contacteer:

Ik meende al iets bekends te zien, en nou weet ik het :lol:
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Gebruikersavatar
davidoff
2nd Gear member
Berichten: 94
Lid geworden op: 16.01.2005 - 20:47

misschien dat het aan mij ligt maar ik krijg iedere keer een foutmelding dat de site niet gevonden kan worden, wel jammer want ik had het graag even gezien.

groetjes
Toch een mooi stukje Zweedse degelijkheid van Hollandse bodem.
Gebruikersavatar
Christophe
2nd Gear member
Berichten: 74
Lid geworden op: 01.02.2005 - 16:34
Locatie: GENT
Contacteer:

Mijn site ligt eventjes plat. Probeer eens opnieuw binnen een uurtje. Zal wel weer online zijn dan.

edit: is weer ok nu
Volvo V70 D5 2003
Gebruikersavatar
Reitse
5th Gear member
Berichten: 1562
Lid geworden op: 12.09.2004 - 20:18
Locatie: Groningen
Contacteer:

Zou meteen teruggaan voor die ring. Matig werk afgeleverd, niet volgens Volvo-standaard.
If you are, then continue to be and don't even think of stopping (Stephen Fry)
Gebruikersavatar
bart simpson
Geartronic member
Berichten: 22418
Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
Locatie: Torslanda
Contacteer:

Reitse schreef:Zou meteen teruggaan voor die ring. Matig werk afgeleverd, niet volgens Volvo-standaard.
Als het nou eens geen Volvo ring is? Die van Heico Sportive die passen ook niet mooi, dat kun je een Volvo dealer dan niet kwalijk nemen.
Gebruikersavatar
Reitse
5th Gear member
Berichten: 1562
Lid geworden op: 12.09.2004 - 20:18
Locatie: Groningen
Contacteer:

bart simpson schreef:
Reitse schreef:Zou meteen teruggaan voor die ring. Matig werk afgeleverd, niet volgens Volvo-standaard.
Als het nou eens geen Volvo ring is? Die van Heico Sportive die passen ook niet mooi, dat kun je een Volvo dealer dan niet kwalijk nemen.
Maar als de dealer ze er in plakt moet het wel goed gebeuren, volgens de hoge volvo-standaard die men ook in acht neemt bij alle andere werkzaamheden aan het voertuig.
(of ben ik inmiddels in een idealistisch droomland terechtgekomen...)
If you are, then continue to be and don't even think of stopping (Stephen Fry)
Gebruikersavatar
bart simpson
Geartronic member
Berichten: 22418
Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
Locatie: Torslanda
Contacteer:

Reitse schreef:
bart simpson schreef:
Reitse schreef:Zou meteen teruggaan voor die ring. Matig werk afgeleverd, niet volgens Volvo-standaard.
Als het nou eens geen Volvo ring is? Die van Heico Sportive die passen ook niet mooi, dat kun je een Volvo dealer dan niet kwalijk nemen.
Maar als de dealer ze er in plakt moet het wel goed gebeuren, volgens de hoge volvo-standaard die men ook in acht neemt bij alle andere werkzaamheden aan het voertuig.
(of ben ik inmiddels in een idealistisch droomland terechtgekomen...)
Idd!
Als iets niet mooi past of ergens niet voor gemaakt is en een klant wil het toch gemonteerd zien zal dat nooit naar de Volvo norm zijn.
Ik denk aan gasinstallaties, MP3 spelers op de S40.V50 en de XC90, chiptuning en zo zijn er nog wel een paar voorbeelden te noemen waarover op dit forum met regelmaat geschreven wordt.
Als het origineel Volvo is ligt dat anders, dan moet het perfect passen.
Gebruikersavatar
joost
7th Gear member
Berichten: 5400
Lid geworden op: 28.02.2005 - 23:32
Locatie: Zuid-Limburg V70n 2.4 MY2002

Het gaat volgens mij niet zo zeer om het feit dat de ring niet helemaal aansluit bij de teller, maar om het geknoei met lijm. Als iemand een klus aanneemt én daar geld voor vraagt, mag je verwachten dat ie het ook daadwerkelijk kan. Achteraf gelul over wel Volvo of niet Volvo spul vind ik niet passen. Ik denk dus dat je best kenbaar mag maken aan de dealer dat dit geen goed werk is. Als hij vooraf had gemeld dat er bij het plaatsen van de ringen geknoeid zou worden met lijm (oid) wordt het een ander verhaal. Ze komen er vast wel uit.

Joost.
Volvo V70 2.4 Premium Silver mei 2002
Volvo V70 Classic 2.5 10v Luxury Black Stone mei 1997
Volvo V40 PhaseII 1.8 Europa Comfort Family Line Red september 2000
Gebruikersavatar
bart simpson
Geartronic member
Berichten: 22418
Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
Locatie: Torslanda
Contacteer:

niet knoeien met lijm is idd niet teveel gevraagt
Plaats reactie

Terug naar “Techniek overig”