Beste medeforumleden,
Laatste weken merk ik bij mijn volvo s60 Belgische d3 5 cilinder dat mijn koppeling heel hoog pas grijpt.
Km stand bijna op 290.000, niet slecht. Blijkbaar tijd voor een nieuwe set en vliegwiel. Enkel kan mij iemand vertellen of ik beter luke of sachs neemt en waarom?
Sachs of luke koppelingset
- Edgecrusher
- 4th Gear member
- Berichten: 575
- Lid geworden op: 14.07.2016 - 21:24
Ik zou zelf voor de Sachs gaan.
Veel garages zweren hier bij.
Maar dit geeft dezelfde discussie als remschijven en oliekeuzes;)
Veel garages zweren hier bij.
Maar dit geeft dezelfde discussie als remschijven en oliekeuzes;)
2018 V40 D3 GT Business Sport + luxury + scandinavian line [SOLD] & 2018 V40 T4 GT Business Sport + luxury + scandinavian line + styling kit [SOLD]
Nu 2019 Audi A3 Cabriolet & 2023 Ford Puma ST-line X.
Nu 2019 Audi A3 Cabriolet & 2023 Ford Puma ST-line X.
- 01000011 00011 00000
- 2nd Gear member
- Berichten: 106
- Lid geworden op: 12.10.2020 - 11:51
- Locatie: Oisterwijk
Met beide goede ervaringen, het is de keuze tussen goed en goed.
- fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 27072
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
Ik zou ook voor Sachs gaan, ken monteurs die met Luk slechte ervaring hebben.
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 project-van
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 project-van
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D