viewtopic.php?t=xxxxx

De steeds terugkerende vragen en antwoorden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Niwaheli
2nd Gear member
Berichten: 249
Lid geworden op: 30.10.2014 - 12:52

Soms krijg je in een bericht een verwijzing naar een ander topic, zoals "viewtopic.php?t=xxxxx". Vaak is dat een link en werkt het probleemloos, soms is het echter als tekst vermeld en als ik dan "viewtopic.php?t=xxxxx" in Zoeken ingeef krijg ik vaak meerdere zaken te zien i.p.v. die ene specifieke. Het is mij niet duidelijk waar ik een topicnummer kan zien. "Faq/Help" heeft mij dit ook niet helder kunnen maken, maar dat kan ook aan mij liggen. Valt hierover voor mij meer duidelijkheid te krijgen?
V70 T5 '14/MY '15
Gebruikersavatar
Msuidgeest
Geartronic member
Berichten: 20404
Lid geworden op: 23.06.2007 - 23:15
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Als het geen link is maar alleen een regel dan kun je er niets mee. Waarbij gemeld moet worden dat xxxxx staat voor een uniek getal en dat getal staat voor een bepaalde topic.

Zoiets dus als ik het zelf goed begrepen heb.
Mark


Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.

Arthur C. Clarke

Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/werken-bij-wouda/
Gebruikersavatar
Niwaheli
2nd Gear member
Berichten: 249
Lid geworden op: 30.10.2014 - 12:52

Ik liep tegen dit "probleempje" aan door de reactie van forumlid evkessel in het topic "problemen slot passagiersdeur en achteruitrijcamera" bij S60/V60 van modeljaar 2010 t/m 2018.
Dit is wat hij schreef in zijn reactie:

"Vwb de camera, heb ik ook gehad en hier de betaalbare oplossing indien geen garantie:
topic.php?t=79465".

Dat "topic.php?t=79465" staat daar als tekst en niet als een link. Mijn vraag was eigenlijk, hoe kun je dan zien wat en waar topic 79465 is?
V70 T5 '14/MY '15
Jelmer de Jong
6th Gear member
Berichten: 3158
Lid geworden op: 20.03.2009 - 16:04

Niet. Link kopieren en plakken is misukt.

Dit forum maakt van:

Code: Selecteer alles

https://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=79465
Automatisch:
viewtopic.php?t=79465

Als je vervolgens die tekst selecteert en weer in een ander bericht plakt gaat het mis.
Plaats reactie

Terug naar “FAQ over het forum”