04-SH-VX S60 2.4i

Spoorloos !? Ga in dit topic op zoek naar je oude Volvo.
En ook echt alleen voor Volvo's. naar andere merken gaan we niet zoeken.
Plaats reactie
T0M
2nd Gear member
Berichten: 50
Lid geworden op: 15.08.2009 - 11:00

Ik kom dit toppic net tegen, en ben benieuwd of iemand mijn oude liefde nog bezit/in bezit gehad heeft.

Destijds (omstreeks 2008 a 2009) als 18 jarige net mijn rijbewijs gehaald en (mede dankzij papa) een schitterende Volvo S60 gekocht, helemaal bij mee natuurlijk.
Ik heb iets meer dan een half jaar kunnen genieten van mijn auto, tot ik hem een sloot in reed...
De omstandigheden waren rond de carnaval, veel sneeuw en ijzel, er zaten net nieuwe 18" wielen met sportbanden onder, en ik had natuurlijk teveel zelfvertrouwen.

De foto's zeggen genoeg, gelukkig kon een goede vriend met een transportbedrijf de auto aftakelen, rijden zat er helaas niet meer in...
De gehele voortrein was afgebroken, achterwiel was tegen een boom aan geklapt, dus stond volledig scheef en het plaatwerk er omheen was volledig ingedeukt, op de 5e foto van achter zie je een beschadiging op de boom, daar is mijn achterwiel opgeklapt.

Vervolgens heeft een dealer de auto opgekocht en opgeknapt. Na een tijdje en wat sparen zag ik de auto op internet voorbij komen, en ben er langs gegaan om hem terug te kopen bij diezelfde dealer. Helaas was hij net verkocht, eeuwig verdriet natuurlijk... Je eerste auto blijft je heilig uiteraard, zoveel mooie dingen meegemaakt met die auto, en eerste auto...

Sinds kort heb ik een startend autobedrijf, en de liefde voor Volvo blijft voortvloeien, ik handel dan ook vooral in Volvo's. Als ik zo nu en dan een speciale Volvo heb, post ik hem dan ook op dit forum.
Onlangs ook nog met mijn S80 V8 bij de onthulling van de nieuwe XC60 in Beesd geweest, schitterende auto is het geworden!

Ik hoor graag als iemand mijn Volvo van onderstaande foto's heeft gehad!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door T0M op 01.01.1970 - 01:00, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
tbrugman
2nd Gear member
Berichten: 161
Lid geworden op: 08.07.2014 - 13:46

Je oude auto rijdt nog gewoon hoor: https://ovi.rdw.nl/default.aspx?kenteken=04shvx
De huidige eigenaar rijdt er al een jaartje of 4 mee.
Moet over een maandje weer op voor de APK.
En het lijkt er op alsof er met de tellerstand is gesjoemeld.
Current : V60 1.6D Summum MY2014
Previous: V50 1.6D Limited MY2012 / S40 1.8 Momentum MY2007
Gebruikersavatar
m-kliko
4th Gear member
Berichten: 639
Lid geworden op: 06.07.2015 - 14:50
Locatie: Prov. Utrecht

tbrugman schreef: Je oude auto rijdt nog gewoon hoor: https://ovi.rdw.nl/default.aspx?kenteken=04shvx
De huidige eigenaar rijdt er al een jaartje of 4 mee.
Moet over een maandje weer op voor de APK.
En het lijkt er op alsof er met de tellerstand is gesjoemeld.
Misschien is er een nieuw blok in gezet?
Volvo S40 2.4i GT Edition II - Black and White

Je kan nooit teveel PK's hebben. :D
T0M
2nd Gear member
Berichten: 50
Lid geworden op: 15.08.2009 - 11:00

Als hij al zolang bij dezelfde eigenaar is, zal hij het toch goed doen.
Het probleem met de tellerstand was in mijn tijd al. De Volvo dealer heeft een keer een fout gemaakt met het invoeren van de tellerstand (was een verschil van 1000km) , maar ik heb er destijds nooit werk van gemaakt om het recht te trekken.
Was leuk geweest als iemand hier op het forum hem nog reed.
Laatst gewijzigd door T0M op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie

Terug naar “Zou mijn oude Volvo nog rijden?”