Ik kan er ook over meepraten...BlackcurrantV70 schreef: Tja, ik kan erover mee praten.
Op de B stijl in de rechter achterste deurstijl zit een sticker met de kleurcode, VIN en uitvoering (summum, R-Design etc)
Ik heb ook een XC60 gehad en na 2 jaar ingeruild op een XC70 die een pak comfortabeler is qua stoelen en vering, zelfs met dezelfde 18' velgen.
Ik mis de hoge instap van de XC60 ook wel maar heb geen spijt van de inruil.
Na aankoop van de V70 my16 in maart 2017 kwamen we er achter dat de V70 niet onze auto was na 4 jaar XC60 D5 awd summum met fourC.
Ik miste het stabiele van AWD en mijn vrouw had überhaupt geen gevoel bij de V70.
Op een maandag morgen richting Emmen waar een witte XC60 D5 awd Rdesign stond uit 2015 met 20" velgen.
Al in de eerste meters werd duidelijk dat dit een heel ander kopje thee was dan onze vorige XC60, het ding stuiterde bij elke dwarsrichel, stuurde zwaar door de platte 255/50/20 banden en de optie van instelbare stuurbekrachtiging was helaas niet aangevinkt.
Ik heb even een stukje klinkerweg gereden wat totaal niet comfortabel was en ook op de snelweg met hoge snelheid was het een nerveus ding.
Terug naar de dealer bevindingen doorgegeven en gezegd dat we er nog even over nadachten, 20minuten later in de auto werden we gebeld of we wat van plan waren met de auto want ze hadden een koper en of we een voorstel wilde doen..
We zijn gewoon eerst verder gegaan met de V70 en inmiddels een V90 wat heerlijk stuurt en comfortabel is, het beste van 2 werelden, AWD en een lage auto.
De Rdesign is idd behoorlijk strakker afgeveerd en hij staat als ik het goed heb 2cm dichter op het asfalt, het zijn metname de dempers die er een kneiter stugge auto van maken.